چجوری میتونم ابروهای پرپشتی داشته باشم؟!

سلام

ابروها قاب صورت هستن و از دست دادن موهای ابرو ,تاثیر خیلی بدی روی زیبایی شما خواهد داشت و حتی بهترین تتوی ابرو هم نمیتونه مث ابروهای طبیعی خودتون زیبا باشه

 حالا شاید بگید من مادرزادی ابروهای کم پشتی دارم و ازین موضوع ناراحتم,حالا چکار کنم؟!!!چطوری ابروهامو آرایش کنم؟!


اولا راه هایی رو بگم برای اینکه ابروهاتون نریزه!


1-زنانی که به داشتن ابروهای پرپشت علاقه دارند باید به نحوه اصلاح ابروی خود توجه کنند چرا که افرادی که ابروهای خود را دائما به صورت نازک اصلاح می کنند فولیکول موی ابروی این افراد ممکن است در اثر کنده شدن از بین رفته و دیگر تراکم اولیه را نخواهد داشت و با مصرف داروها نیز بازگشتی نخواهند داشت,پس سعی نکنید ابروهاتو باریک کنید ,چون هم به این دلیل و هم اینکه کلا" ابروی نازک نمیتونه زیبایی داشته باشه و سن شما رو زیاد میکنه


2-موهای مژه و ابرو به مرور در اثر شستشوی صورت و یا دست کشیدن به ابروها و یا مژه ها دچار ریزش می شوند,پس یادتون باشه زیاد  ابروهاتونو دستکاری نکنید!


3-از روغن فندق استفاده کنید و روزی دوبار, یک بار صبح و یکبار شب,مقداری از روغن رو با استفاده از گوش پاکن به ابروهاتون بزنیدو جدا" اگر به طور مداوم استفاده کنید نتیجه فوق العاده ای داره


4-ابروهاتو روزی یک بار با مسواک یا برس ابرو به آرومی شونه کنید


نحوه آرایش ابروها

اگر ابروهاتون کم پشت هست برای پرپشت کردن اون در هنگام آرایش به هیچ عنوان از مداد ابرو استفاده نکنید!

مداد ابرو ,ابروهاتونو خیلی سریع میریزونه و در نهایت بی ابرو میشی!!!

از سایه قهوه ای تیره یا روشن متناسب با رنگ موهاتون و پوستتون استفاده کنید!


سایه برای ابرو خیلی بهتر از مداد هست چونکه هم به صورت طبیعی هست و هم اینکه کمتر کسی متوجه کم پشتیه ابروهاتون میشه و هم اینکه در صورت دلخواه به جای رنگ کردن ابرو میتونید به طور موقت به ابروتون رنگ بدین!

اما باید این کار به طور خیلی دقیق صورت بگیره


اول از همه با استفده از یک قلم موی خیلی نازک ,مقداری از پودر سایه رو به قلم مو میزنیم,و حالا از قسمت هایی که ابرو پرپشت تر هست,شروع میکنیم به طور نرمال و اندازه سایه میزنیم..از قسمتهای کم پشت اول شروع نمیکنیم,چون که یهو حجم زیادی سایه به اون قسمت ها میخوره و غیر طبیعی میشه..

وقتی همه قسمت های ابرو رو سایه زدین در نهایت با یه مسواک یا برس ابرو ,ابروتو به آرومی شونه میکنید

ولی یادتون باشه برای اینکار حتما از قلم موی باریک استفاده کنید

و اگر هم بنا به هر دلیلی مجبورید از مداد ابرو استفاده کنید لطفا مداد ابرو رو به صورت کج در دستتون بگیرید انگار میخواهید هاشور بزنید یا طراحی کنید! که اینکار باعث این میشه که نوک مداد به ریشه ابرو برخورد نکنه و حداقل کمتر بریزه!


در پست های آینده در مورد نحوه ابرو برداشتن هم توضیح خواهم داد

نظرات 15 + ارسال نظر
رها2 پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام مهنازی.خیلی جالب ومفیدبود.مرسی

سلام رهاجون
خواهش میکنم عزیزم

sheyda پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ق.ظ

qorbune daseet aji man asheeeqee webwtam hamchenin khodet k inqad mahi
man khodam abruhaye nazo pori drm ishalla hamishe dashte basham!!!vali dar morede nahve abru vadrashtan hatman tozih bd ejqam fadaye mehrabuniyaaat

فدای تو شیداجون
مرسی از حضورت ..
خداروشکر که ابروهای خوب و پرپشتی داری
حتما یه پست در رابطه با ابرو برداشتن خواهم زد

سارا پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ http://shinhho1.persianblog.ir

آخی من که خیلی به دردم خووووورد!مرسیییییییییی

خواهش میکنم ساراجون

هلیا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ق.ظ

salam azizam man abruhamo tigh zadam chon khosh form nistan medad mizanam
khargooshak baraye roshde abru khube?
1soale dige man shenidam vmohtaviate kapsule vitamin E age berizim ru lab shab ta sob bemune laba barjeste mishan doroste ya na?


mamnoon az webe kheili khiubet azizam

سلام گلم
کسانی که ابروهاشونو به هر دلیلی تیغ زدن,دم ابو رو با مداد نزدیک به رنگ ابرو بکشن(ولی هیچ وقت از مداد مشکی استفاده نکنید که چهرتونو زمخت و بد میکنه,)و تاج ابرو رو هم فقط با هاشور یا سایه پر کنن ولی اینطور نباشه که فقط دم ابرو رو مداد بکشن و تاج ابو رو ول کنید!
راستش در مورد خرگوشک نمیدونم چون استفاده نکردم ولی خودم 3 2 سال پیش از روغن فندق استفاده کردم و ابروهام خیلی خوب و پرتر شد

در مورد سوال دومت : منم شنیدم و چون باعث مرطوب شدن پوست و همچنین باعث تغذیه پوست میشه مث اینکه موثره!!
یک کپسول ویتامین E را باز کنید و محتویاتش را روی لبها و اطراف دهان بمالید. این کار را قبل از خواب انجام داده و صبح بشویید .لبهای شما به طرز جالبی برآمده و متورم به نظر خواهند رسید!
حالا منم شاید یه تست کردم!
حالا یه پست میزنم در مورد چگونگی برجسته کردن لب
مرسی از حضورت عزیزم

شیوا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ

من ابروهای کم پشتی دارم ولی فرم صورتم یه جوریه که ابروهای کم پشت بهتر بهم میاد! از چه نوع سایه ای باید استفاده کنیم اخه چند نوع سایه داریم.

کسانی که مث شما ابروهاشون کم پشت هست و از قبل هم اینطور بوده بهتره خیلی رو ابروهاشون مانور نرن چون باعث میشه مصنوعی به نظر برسید
شیوا جان از سایه ابروی مارک اتود استفاده کن
سایه ای که به صورت پودری و مات هست

مریم سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

مرسی گلم. راستی منظورت از سایه، سایه ی چشم که نیست؟
آخه من تا حالا سایه ابرو نشنیده بودم!

سایه چشم هم میشه ولی سایه هایی مخصوص ابرو هم وجود داره

sheyda چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ق.ظ

جیگرم روغن فندق قیمتش چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه قوطی کوچیکش 5 4 هزارتومنه البته اگه الان گرون نشده باشه

sepide چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

roghane mar tasir dare too abroo

sheyda شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

jigaram man raftam darukhune monteha roqane fandoq nadashtan.chan ja ham raftam nadashtan......

خب از عطاری بخر عزیزم
عطاریا اکثرا دارن
من خودم آخرین بار از عطاری خریدم

برای زدنش به ابروهات و یا حتی مژه هات باید هردفه از گوش پاک کن تمیز استفاده کنی
مقدار کمی از روغن روی گوش پاک کن بریز و آروم روی ابروهات بزن برای مژه هم یه چشمت رو ببند و روی خط مژه خیلی آروم بزن..مواظب باش نره تو چشمت
یه بار صبح اینکارو کن یه بار بهم شب قبل خواب

مریم شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

مرررررررررررررسی

sheyda شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

باشه آجی جونم مرسیفقط اینکه این روغنه مژه و ابرو رو پرپشت میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تقویت کننده هست دیگه عزیزم و موهای ابرو و مژه رو محکم میکنه
و برای من که پرتر هم کرد و بی تاثیر نیست
خواهش میکنم

pussy-cat یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ http://www.pussy-cat.blogsky.com

سلام مهناز جان خوبی؟؟ وب خیلی خوبی داری ممنون ز مطالبت... مهتاز جان اگه به ابرو یرمه بکشیم میریزه ؟؟؟

سلام عزیزم
ممنون از حضورت
نه سرمه هم برای تقویت مژه خوبه و هم برای ابرو
ولی یادت باشه که به ابرت هرچیزی که میزنی به ریشه ابروت فشار نیاریو محکم نزنی چون به هرحال موهای ابرو ومژه معمولا سست هستند و..
ولی اگر میخوای ابروهای پرپشتی داشته باشه میتونی از روغن فندق استفاده کنی و روزانه دوبار به ابروهات بزنی..

pussy-cat دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ

مرسی عزیزم. فقط من هر عطاری رفتم گفت روغن فندقاش صنعتی هست و طبیعی نیست...

راستش درمورد صنعتی بودنشون اطلاعی ندارم
ولی من خودم به شخصه روغن فندق استفاده کردم و ابروهامم خیلی پرتر شد

الناز پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:23 ب.ظ

خیلی خوب بود میسی

m سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:42 ب.ظ

خیلیییییییییییییییییییی عالیه ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد