دوستان عزیزم سال نو مبارک


کارت پستال های بسیار زیبا برای تبریک نوروز 1390 - www.RadsMs.com


آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری ،

آغاز روزهایی باشد که آرزو داری ...

تاتو را چطور پاک کنیم؟




نقش‌و‌نگارهای ناشی از تاتو گاهی آنقدر فریبنده است که هرفردی را وسوسه می‌کند درحالی‌که تاتو می‌تواند یکی از زیبایی‌های پرخطر باشد چرا‌که می‌تواند انتقال دهنده بیماری‌های بسیاری باشد؛ از عفونت و حساسیت گرفته تا برخی بیماری‌های خطرناک اما از سوی دیگربیشتر افراد خیلی زود از داشتن این نقش و نگارها خسته می‌شوند و به دنبال راه‌هایی برای پاک کردن تاتو هستند، اما آنقدر که تاتو کردن آسان است،پاک کردن آن ساده و ممکن نیست تا جایی‌که حتی در روزگار نه‌چندان قدیم از جراحی برای پاک کردن این تاتوها استفاده می‌کردند.اما این روزها لیزر کمی فقط کمی کار را راحت‌تر کرده‌است اما باز هم نباید انتظار زیادی داشت. اگر شما هم به دنبال پاک کردن تاتوهایتان هستید بدون شک در این مطلب می‌توانید جواب سؤالات خود را پیدا کنید.


ادامه مطلب ...

از بین بردن تاتو ابرو

سوال آتوسا عزیز

سلام من ابروهامو دو سال پیش تاتو کردم الان خیلی پشیمونم ولی توان مالی برای لیزر ندارم که پاک کنم خواهشا بگید با محلول پاک کننده تاتو مجیک ریموور یا هرچیز دیگه پاک میشه؟واقعا به کمکتون احتیاج دارم فوری...