قالب جدید!

سلام دوستان عزیزم

من چند روز نبودم ..لپ تاپم مشکل پیدا کرده بود ولی دوباره اومدم!

قالب قبلی وبلاگ مشکل پیدا کرده بود و امرزو قالب رو عوض کردم

امیدوارم خوشتون بیاد و تنوع بشه

راستش در حال حاضر در حال درست کردن سایت جدیدم در زمینه آرایشی هستم و وقتی اکی شد حتما آدرس رو اعلام میکنم

نظرات 3 + ارسال نظر
eli دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام
خیلی وبلاگ نازی داری .
ببخشید شما نمیدونین آدرس جدید مدل های حمید چیه؟

سلام گلم
مرسی لطف داری
نه راستش خبرندارم حتی میلم زدم ولی....؟!
این آدرس ایمیلشه
hamid.modeling@sabamail.com

خبردار شدی به منم بگو الی جان

eli چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام
ممنون باشه چشم

eli چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ

ببخش دوباره مزاحم شدم
یه سوالی داشتم راشتش من نمیتونم شکل صورتم رو تشخیص بدم شکل صورتم درست مثل شکل صورت تصویری است که تو پست قبلی گذاشتین "چگونه صورت خود را گریم کنیم" شکل صورت من چه مدلیه؟

ترکیبی از مربع و بیضی هست
به علت زاویه دار بودن نیمه پایینی فرم چهره ترکیب مربع رو داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد