خرید اینترنتی فایل های آموزش گریم چهره

سلام...



به درخواست شما دوستان عزیزم  , بخشی با عنوان خرید اینترنتی فایل های آموزش گریم انواع فرم چهره رو در سایت بانوی زیبا  قرار دادم تا با کمترین هزینه به هرچه زبباتر شدن چهرتون کمک کنید و برای سهولت شما دوستان خرید اینترنتی در کمتر از چند دقیقه در نظر گرفته شده تا فایل بدستتون برسه


برای آشنا شدن بیشتر با خرید اینترنتی این مجموعه ها ,کلیک کنید



قابل ذکر هست که این مجموعه ها , محدود به سن خاصی نیست!


www.banoyeziba.ir


نظرات 6 + ارسال نظر
نازنین زهرا جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام مهناز جان
شاید منو بشناسی از بچه های وب حمید.
اولین باره کامنت میذارم
سایت خوشکل و مفیدی داری لااقل برای ما دختر خانما
یه سوال شما از محصولات بن نای استفاده کردی؟؟کرم پودر و پنکک.میخواستم اگه استفاده کردی یا اطلاعاتی داری در اختیارم بذاری میسی عزیزم

سلام عزیزم
خوش اومدی
راستش استفاده نکردم ولی جز برندهای خوبه و نزدیک به 45 سال هست که کمپانی محصولات بن نای در زمینه آرایشی فعالیت داره

نازنین زهرا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ق.ظ

این که خیلی سریع جواب کامنتمو دادی ازت ممنونم
از سایت دیگه ات دیدن کردم و کلی استفاده بردم

خواشه میکنم نازنین جان

نازنین زهرا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ق.ظ

میشه طریقه فرنچ کردن ناخن رو اموزش بدی
طرح با لاک.اخه من خیلی با ناخونام ور میرم ممنونم ازت

اکی عزیزم
ولی من دیگه توی این وبلاگ مطلب جدید آموزش نمیذارم
برای دیدن مطالب آرایشی به سایت بانوی زیبا مراجعه کنید
www.banoyeziba.ir

نازنین زهرا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ب.ظ

وای دخمل تو محشری منو ببخش چون ایمیل ندارم نتونستم اونور کامنت تشکر بذارم من یه بار میلم هک شد حالا تنبلی میکنم ازت ممنونم به خاطر فرنچ
فقط اگه ممکنه طرح انداختن روی ناخنم اموزش بدی بوووس بووووس

نازنین زهرا جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام مهناز جان.
میشه لطف کنی بگی برای این که ارایش دوام بیشتری داشته باشه چکار باید کنم؟؟؟البته بعضی مواقع از فیکساتور (پودر)استفاده میکنم ولی رنگ ارایشمو خراب میکنه حالا یا اینجا ج بده یا اونور میسی مهلبونه قشنگ
من از این قلبا ندارم برات بذارم بووس بووس

سلام عزیزم
برای اینکه کرم پودر دوام بیشتری داشته باشه 15 دقیقه قبل آرایش به صورتت باید مرطوب کننده زده باشی و صورتت کاملا تمیز باشه
بعد از زدن کرم پودر پنکک روی اون بزن
فیکساتور رو در نهایت با استفاده از شات مخصوص به طور ملایم و پراکنده روی پوستت بکش

فاطی سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام. من فردا یه مهمونی خاص دعوتم نمدونم چطوری ک مارک پنکک خوب و عالی تهیه کنم . پوستم سبزه هستش و کمی لک دارم

سلام.پنکک مارک vov .,
,ولی برای نتیجه بهتر اول کرم پودر مناسب بزنید و بعد پنکک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد