تخفیف عیدانه 30 درصدی مجموعه خودآرایی

 دوستان عزیز به مناسبت فرارسیدن سال جدید, دوستانی که تا تاریخ ۲۹ اسفند درخواست مجموعه خودآرایی رو داشته باشند , ۳۰ درصد تخفیف در هزینه این مجموعه براشون در نظرگرفته میشه…






برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید


نظرات 5 + ارسال نظر
ﭛړ๛اכּ دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ http://parsan75e2.persianblog.ir/

12 ماه گذشت...
بعضیا دلشون شکست و بعضیا دل شکوندن.
خیلیا عاشق شدن و خیلیا تنها.
خیلیا از بینمون رفتن و خیلیا بینمون اومدن.
2 روز مونده از اون خاطرات!...

آرزو دارم نوروزی که داره میاد آغاز رویایی باشه که آرزوشو داری
سلااااااااااااااممممممممم آجی مهناز عیدت مباررررکککککککک دلم باست تنگ شدهههه ببشیدآجی من نت نداشتم بعدشم که وصل شد درگیردانشگاه و مشقام شدم

عزییییییییییییییزم ممنونم
سال نو شما هم مبارک

بهارسعید شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام مهناز خانم سال نو مبارک باشه
میشه کمکم کنید در مورد رنگ فانتزی¿¿
دوستدارم موهامو رنگ کنم اما نمیخوام دکلره کنم و میخوام زود رنگش بره¡!؟
اما نمیدونم از چه رنگی استفاده کنم!!واینکه اصلا همچین چیزی هست که بدون دکلره رنگ قشنگ بده و با شستشو رنگش بره بعداز چند دفعه
کاشکی یه پست میزاشتید درمورد رنگ های فانتزی و نحوه ی استفاده
ضمنا من تاحالا رنگ نکردم موهامو

سلام عزیزم
مرسی
سال نو شما هم مبارک
میتونی برای رنگ موقت و فانتزی از شامپو رنگ استفاده کنی
قیمتش حدود 15 هزارتومن هست
که موهاتو باهاش ماساژ میدی
حدود دو هفته هم روی موهات میمونه و به مرور کمرنگ میشه
رنگ زرشکی یا بنفش به نظرم شیکه
اما یک نکته ای هست این شامپو رنگ ها روی موی دکلره شده یا روشن خوب جواب میده
یک روش دیگه هم که راحت تره میتونی از موهای مصنوعی تیکه ای لابلای موهات استفاده کنی که همه رنگش هم در بازار موجود هست
سعی کن تا حدامکان موهاتو دکلره نکنی
آسیبی که دکلره به مو میزنه رنگ نمیزنه

بهارسعید جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:22 ق.ظ

ممنون.خیلی راهنمایی خوبی دادی .موهای تیکه ای رنگی بخرم بهتره از دکلره و رنگ بدم میاد.واسه تنوع میخواستم واسه خاطرهمسری.این موهای تیکه ای سریع از سرجدا نمیشن که؟؟ مثلا با دست بردن داخل مو جدا نمیشه؟

خواهش میکنم عزیزم
نه جدا نمیشه
یه گیره داره که محکم بسته میشه
باید طوری لابلای موهات استفادش کنی که گیرش معلوم نشه

بهارسعید شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 ب.ظ http://baharsafi.blogfa.com

مهنازجون
ازاین موهای تیکه ای کجاها هست!آخه خیلی جاها پرسیدم نداشت
شامپوی رنگ درچه حدی رنگ میده آخه موهای خودم تیرست:-/

شامپو رنگ بدردت نمیخوره
چون موهاتم تیرس ممکنه خیلی رنگ نده واسه موهات
از جاهایی که موی مصنوعی و اکستنشن میفروشن باید بگیری

بهارسعید دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:25 ق.ظ

ببخشید خانومی
دوستم میگه گچ موهم هست !! اصلا چی هست این گچ مو
به موها آسیب نمیزنه

گچ مو مثل رژگونه میمونه ...که پودری هست و به موهات میزنی و بعد روش اسپری میزنی تا موندگار بشه
با شستشو هم از بین میره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد