خرگوشگ واقعا" برای رشد مو و ابرو تاثیر گذار هست؟


برای دانستن این سوال به سایت بانوی زیبا مراجعه کنید...


http://www.banoyeziba.ir/

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام مهنازخانم.من چندمدت پیش ازطریق همین سایت پکیج خودآرایی وگریم فرم بیضی روباهمون نحو که گفته شده بود(البته ازطریق کارت)خریداری کردم ونحوه ی خریدم باموفقیت ثبت شدامامتأسفانه بعدازاون اینترنت قطع شدودسترسی به ساییتون وچک کردن ایمیل برام غیرممکن شدبعدازمدت هاتازه تونستم بهتون سر بزنم.خاستم بگم پکیج برام ارسال شده یانه.راستی ایمیلم دچارمشکل شده نتونستم برم ببینم.

سلام عزیزم
با اون اسم و فامیلی که ثبت نام کردی و خرید کردی و تاریخش رو بهم بگو تا من بررسی کنم و بهت خبر بدم عزیزم
و برات لینک دانلودت رو بفرستم
راستی فاطمه جان آدرس ایمیلی بهم بده که بتونی بهش دسترسی داشته باشی که من اونجا برات لینک دانلودت رو بفرستم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد