چه کرمی پوست منو شفاف و صاف میکنه؟!

سلام دوستان عزیزم

میدونید که آرایشی زیباست که اساس و قوانین رو رعایت کرده باشه!منظورم اینه که وقتی شما حتی زیباترین آرایش چشمها رو داشته باشین ولی پوستتون لک دار یا جوش جوشی باشه هیچوقت زیبایی چشمانتون به چشم نمیاد!

پس باید بدونی چه کرمی برای پوستت مناسب هست! اما یه نکته؟! آیا میدونی پوستت از چه نوعیه؟!

معمولی-چرب-خشک یا مختلط!!!!؟!


برای شناسایی پوستت باید یک ساعت بعد از شستشوی صورتت اونو بررسی کنی !!!یعنی صورتت رو بشور بعدش 45 دقیقه بعد روی صورتت دست بکش !!!اگر هنوز اون خشکی بلافاصله بعد از شستشوی صورت رو داشتی بدون که پوستت خشکه !!!پوست خشک معمولا زیاد پوسته پوسته هم میشه !!


بعد می تونی یه تیکه کاغذ برداری و رو صورتت بکش اگر روغنی شد صورتت چربه !!!معمولا صورتهایی که دونه های سرسیاه دارن !!!پوستهای چرب هستن همینطور پوستهایی که بعد از یک ساعت از زدن کرم آرایش صورت حالت براق پیدا میکنه یا کرم روش می ماسه اینا نشون دهنده یه صورته چربه !!!


اگر بعضی نقاط حالت پوست خشک رو داشتن و بعضی نقاط حالت پوست چرب رو بدون که صورتت مختلطه !!!اگرم که هیچ کدوم از اینا نبود که بهت تبریک میگم یه پوست معمولی داری !!!


کرم مخصوص  پوست های چرب


 در خصوصه انتخاب کرم پودر باید بدونین که پوستهای چرب همیشه باید کرمهای oil free رو انتخاب کنن که خالی از روغن هستند و دوام بیشتری دارن و  حالت براق رو صورت ایجاد نمی کنن !!!کرم پودر هانی مک و مودا  از جمله کرم هایی هست که رو صورت چرب فوق العاده جواب میدن!!!


کرم مخصوص  پوست های خشک


در خصوص پوستهای خشک بهترین کرم می تونم کرم مودا دوقلو رو بهتون پیشنهاد کنم که یه قسمتش مرطوب کنندست یه قسمتش پوشاننده !!! 

کرم uriage اوریج رو هم پیشنهاد می کنم آن هم نوع اکستریم extreem قیمتش 22800 تومان مرطوب کننده چرب محصول فرانسه بسیار عالی هست و صاف می کنه



این محصولاتی که نام بردم از تجربیات  دوستانم هست و من استفاده نکردم ولی چند نکته رو اول بگم:


1-خواهشا" برای پوستتون و سلامتیتون پول خرج کنید و مارک های معتبر و خوب رو بخرید! بخصوص برای کرم و ریمل!چون اگر از محصولان نامرغوب استفاده کنید عوارضی شدید در پی داره


2-از پنکک به تنهایی استفاده نکنید چون باعث پیشه هم پوستتون خشک بشه و هم به مرور  منافذ پوستتون باز بشه که اونوقت صورتتون افتضاح میشه در صورت تمایل میتونید بر روی صورتی که با کرم پوشونده شده با پد مخصوص به صورت ضربه ای مقداری پنکک بزنید.


3-لطفا کرمی مناسب با رنگ پوستتون استفاده کنید تا پوستتون طبیعی , صاف به نظر بیاد

4- از مداد های لکه گیر  یا مدادهایی که کار کانسیلرها(پوشاننده قوی) هستن هم میتونید برای برطرف کردن لکه ها استفاده کنید



من خودم پوستم معمولیه و خداروشکر پوست خوبی دارم و از کرم MANHATAN استفاده میکنم و کاملا راضیم ولی اگر بخوام محصولات خوب رو بهتون معرفی کنم:


محصولات MANHATAN -بورژوآ-MAKE UP این محصولات تمامی لواز

م آرایشیشون خوب هست بخصوصو کرم پودرهاشون...


5-نکته بعدی اینکه لوازم آرایشتون رو از لوزم آرایشی هایی که معتبر هستن و محصولات مارک دار خاصی رو میفروشن یا از داروخونه بخرید تا بتونید با فروشنده در مورد محصول مشورت کنید

البته ناگفته نماند که باید دو سه تا از محصولات رو استفاده کنی تا بالاخره به نتیجه برسی!

بالاخره باید از یه جایی شروع کرد و یه کم خرج کرد اما مطمئن باش نتیجه میگیری!


اگر از دوستان کسی تجربه خاصی در مورد انواع کرم داره حتما در بخش نظرات این پست بگه



(پست بعدی در مورد انواع مزه مصنوعی و کاربرد مژه مصنوعی در انواع آرایش و تاثیرش بر زیبایی توضیح خواهم داد)


دوستان عزیزم برای دریافت مجموعه های خودآرایی با کمترین هزینه به سایت بانوی زیبا مراجعه کنید و پس از خرید اینترنتی بلافاصله مجموعه مورد نظر خودتون رو دانلود کنید

http://www.banoyeziba.ir/



نظرات 120 + ارسال نظر
لیلی جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ق.ظ

سلام خوب هستی؟؟ من پوستم چرب هستش جوش هم رو صورتم دارم میخوام از یک کرمی استفاده کنم که خوب باشه و به پوست صدمه نرسونه و صاف صاف کنه صورتمووو و همچنین مناسب با اون پنکک ولی نمیددونم چه نوعی و کدوم کرم مناسبه !؟؟؟ هیچکسی هم راهنمایی نمیکنه
بعد کرم رو صورتم دونه دونه میمونه از چی هستش ؟؟؟؟ نمیخوام دون دون بمونه بعد از چه رژ لبی استفاده کنم که بعد از چن دقیقه سفید نشه لبم؟؟؟؟ من از کرم farmasi استعاده میکنم میگن مارک خوبیه نظر شما چیه؟؟؟ منتظررر جوابتون هستممم ممنون میشم کمکم کنین:-*

سلام دوست عزیز
دوستانی مث شما که پوست چربی دارن,مطمئنا پوستشون رسیدگی بیشتری نیاز داره.
1-من بهت توصیه میکنم که مرتبا برای شستن صورتت از ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوستهای چرب استفاده کنی
2-بهترین محصولات آرایشی رو مارک make up داره,عالیه...البته کرمهاش گرونه و آلمانی هست و برای اطمینان از محصول حتما از نمایندگی ها بگیر و یادت باشه که هنگام خرید کاملا برای فروشنده نوع پوستت رو توضیح بدی ولی معمولا هر کرم این محصول به انواع پوست سازگاری داره..
3-علت دونه دونه شدن هم احتمالا اینه که کرم, مناسب پوست شما نیست و چربی پوست شما رو نمیگیره
4-قبل از رژ زدن با خط لب رنگ دلخواه لبتو کامل پر کن(مث رژ زدن) بعد روش رژ بزن
5-در مورد مارک farmasi ,که ترکیه ای هستش,اتفاقا محصولاتی مث لاک و سایه چشمش و ماسکش و..خوبه ولی کرمش رو من اصلا نشنیدم که خوب باشه..
6-برای پوستت هم اگر در تهران زندگی میکنی یه ویزیت پیش دکتر نخعی برو , در مورد پوست معجزه میکنه

شیوا جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

من پوستم گاهی وقتا مختلطه گاهی وقتا چرب چون بعد ارایش پوستم یکم براق میشه!خودم همه ی لوازم ارایشم مارک پورژوا هست.پنکک بورژوا استفاده میکنم یه مدت از کرم پودرش استفاده میکردم ولی خوب نبود.من زیر پنکیک از ضد افتاب اوریج اشتفاده میکنم.ولی پنککش پوشش دهی خوبی داره ولی خب اثر خوبی روی پوست نمیذاره!من پوستم جوش میزنه و دارم دنبال یه دکتر خوب میگردم! میشه ادرسه این دکتره که گفتی به طور کامل بگی همین طور ادرسش.......ممنون

عزیزم من تاحالا به مطبش نرفتم ,یکی از اقواممون که پوست خوبی نداشت رفت و واقعا بعد ی مدت پوستش عالی شد
آدرس دکتر نخعی:
ایران - تهران -منطقه 1 - ولی عصر - روبروی باغ فردوس - پ. 1590 - برج زعفرانیه - ط. دوم - واحد 8 - پ : 19886
شماره تلفن:
22729078 ، 22709829
قبل اینکه بری حتما زنگ بزن شاید یه وقت آدرسش عوض شده باشه و نوبت بگیر

فاطمه جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ http://zemestooni-shobe2.persianblog.ir

من پوستم متغیره.بعضی موقع ها چربه بعضی موقع ها مختلط
ولی پوستم صافو صوفه.برای همین فقط ضد افتاب میزنم با یکم پنکیک. من بیشتر به پوستم با ماسکو اینا میرسم.مثلا شیر و عسلو ،شیر خالیو میوه جات و این چیزا. اینطوری به نظرم خیلی بهتره.بعد به شستشوی پوستمم اهمیت میدم.چون پوست خودش خوب میشه.ولی با کرم که درستش میکنی وقتی میشوری دوباره از ناصافی پوست رنج میبری

میوه ها و ماسک های طبیعی جدا نتیجه میده
من خودم ماسک خیار رو برای شادابی و طراوت پوست توصیه میکنم
هم ارزونه هم نتیجه خوب میده
آرایش وقتی روی صورت میمونه و هرچقدر هم بیشتر بمونه اون حس سنگینی آرایش آمو اذیت میکنه... وقتی کرم رو پوستت هست به پوست اکسیژن نمیرسه ..شستن صورت با آب سردخیلی خوبه و پوست دیرتر هم چروک میشه و شادابه

لیلی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

یعنی کرم های make up خوبه؟؟؟ نه اهل تهران نیستم تبریزی هستم بعد این دوستمون که گفت پنکک بورژوا چطوره؟؟؟؟

آره عزیزم مارک make up خیلی خوبه
من قبلا پنکک بورژآ میزدم راضی بودم,اما اصلشو بگیر حتما
حتما از نمایندگی هاشون بگیر

فروغ شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ق.ظ

سلام مهنازی من پوست سفیدی دارم اما بعضی اوقات رنگ پریده میشم الان دارم کرم اگزووینس استفاده میکنم اما چون کرمش آمریکایی دیگه خیلی کم وارد میشه دنبال یه کرم خیلی خوبم که دوام زیادی داشته باشه خدا رو شکر پوستم زیاد لک و جوش نداره و تقریبا صافه . پوستم هم مختلطه دوست دارم وقتی کرم میزنم پوستم براق و صاف تر بشه به نظر تو چه کرمی استفاده کنم؟

کرم آرایشmake up یا manhatan
من خودمم پوستم صافه و سفید هست و از manhatan استفاده میکنم و روشن ترین رنگش دقیقا رنگ پوستمه وقتیم میزنم انگار پوست خودمه
اما یادت باشه برای طبیعی تر شدن کرم باید با از پد آرایشی به جای دست استفاده کنی..
منظورت ازینکه رنگ پوستت رنگ پریدس اینه که حالت زردی داره؟!

مهسا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام من ﭘو ستم تقریبا هیچ جوﺷی نداره . و ﺷما گفتید که وقتی صورتتون رو ﺷستید صبر کنین من صبر کردم ولی مثه حالته قبل از ﺷستنم ﺷد و هیچ فرقی نکرد بلکه خوﺷبو ﺷد و گفتید کاغذ بکﺷم کﺷیدم ولی فقط خیس ﺷد و هیچ روغنی بیرون نزدو اینکه من ﭙوستم نرمه و صاف حالا من چه ﭙوستی دارم ؟ بعد در مورد رژ لب من از مای استفاده میکنم خوبه ؟ بعد از دو ساعت ﭙاک میﺷه رژ خوبی سراغ داری که هم بمونه هم قیمتﺷ خوب باﺷه ؟

پوستت نرمال هست عزیزم
واقعیت اینه آدم حتی اگه این آژمایشها رو انجام نده بازم خودش میتونه حدس بزنه پوستش چه نوعیه..
معمولا پوستهایی که زیاد جوش میزنن چرب هستن ولی دیرتر چروک میشن
پوستایی که جوش نمیزنن و همیشه حالت خشکی و پوست پوست شدن رو دارن ,خشک هستن ولی زود چروک میشن و برای جلوگیری از چروک باید مداوم کرم مرطوب کننده استفاده کنن
در نهایت همه نوع پوست نیاز به کرم مرطوب کننده داره
رژ مای روی لب میماسه و چندان جالب نیست
رژ ever sheen خوبه
خیلی سبک هست و روی پوست نمیماسه ولی راستش قیمتش یادم نیست چنده

تارا ۱۳۶۸ شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

مرسی از وب خوبت..من صورتم ژر از جای جوشه اگه میشه ماسک هایی معرفی کن که از شرشون خلاص بشم

خوش اومدی عزیزم
ماسک ها زمانی نتیجه میدم که به صورت دائم ازشون استفاده کنی
ولی برای اینکه نتیجه کامل ببینی باید لیزر کنی تا کاملا از بین برن
این ماسک ها رو استفاده کن
ماسک تخم مرغ و روغن زیتون
بهترین و موثرترین ماسک برای از بین بردن جای جوش، زرده تخم مرغ به همراه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و همین میزان عسل است. این ماسک را به مدت 20 دقیقه، یک روز در میان و برای حداقل 2 ماه استفاده کنید. و آن را با آب ولرم بشویید.

ماسک برگ کلم
آ. برگ گل کلم را بهمراه برگ ترب خرد کرده و روی پوست تان قرار دهید. و بعد از نیمساعت آن را بشویید.

ماسک تخم جعفری
تخم جعفری را در آسیاب بریزید و سپس با یک لیوان آب بجوشانید. بعد، این مخلوط را از صافی عبور داده و یک تکه پارچه تمیز را با آن خیس کنید و مانند کمپرس روی پوست تان بگذارید. هر روز برای مدت نیم ساعت از این کمپرس استفاده کنید.

ماسک جوانه گندم
مقداری جوانه گندم را داخل مخلوط کن بریزید سپس آن را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و خمیر به دست آمده را برای 20 دقیقه روی پوستت بذار

فاطیما شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام مهناز جون من صورتم خال زیاد داره البته بیشتر سطحیه وتقریبا ریز که اعصابمو خراب کردن خودمم صورت خوبی دارم فقط تنها عیبم خالهامه البته از نظر خودم تهرانم زندگی نمیکنم 17 سالمم هست خیلی دوس دارم خالهامو لیزر کنم اما نمیدونم میگم شاید واسه سنم زود باشه وشایدم کلا عوارض داشته باشه واقعا دیگه موندم خیلی دوس دارم صورت صاف ویکدستی داشته باشم اما چکنم انگار روز به روزم داره به تعداد خالهام اضافه میشه دیگه اینقد کرم وپنکک روشون میزنم که دیگه پوستم داغون شده لطفا کمکم کن مرسی راستی پوستمم چربه ببخشید یه چیز دیگه ادرس دکتر پوست تو تهران که واسم لیزر انجام بده و نتیجشم خوب باشه بهم معرفی کن ممنونتم

سلام عزیزم
ببین دوست گلم نمیشه با کرم کاملا خالها رو از بین برد
ولی با لیزر این کار امکان پذیره ولی از نظر سنی نمیدونم برات زوده یا نه
اونو باید دکتر بهت بگه ,من دکتر محمدجواد نخعی رو معرفی میکنم
چون واقعا دیدم که چه کسانی با چه پوستی رفتن و با چه پوست شفافی اومدن!!!
این آدرسش
تهران - منطقه ۱ - ولی عصر - روبروی باغ فردوس - پ. ۱۵۹۰ - برج زعفرانیه - ط. دوم - واحد ۸
۱۹۷۸۶ :پ.ک
اینم تلفنش ۲۲۷۲۹۰۷۸
اول یه سر برواینجا فکنم عمل لیزر رو هم انجام بده
من به دوستان دیگه هم گفتم از کرم مارکهای manhatan یا make up عالی هستن
البته یه کمک دیگه هم که میشه برای کمتر دیده نشدن خالهات به کار برد این هست که در قسمتهایی که خال بیشتره ,کرم رو به صورت ضربه ای با انگشتت بیشتر وارد کنیو همینطور میتونی از مداد های کرم رنگی که به اسم کانسیلرها هستن که برای محو خط ابروهم استفاده میشه,استفاده کنی و روی خالها به صورت نقطه ای بکشی..

مارال شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ

چه وبلاگ جالبی داری بهت تبریک می گم ! یه سوال داشتم : من پوستم خشک و حساسه که البته الان درمانش کردم ولی خب هنوز مراقبت می خواد من باید از چه کرم پودری و چه مارکی استفاده کنم ؟

ممنون مارال عزیزم
اول از همه حتما باید از کرم مرطوب کننده به طور دائم استفاده کنی و همچنین قبل آرایشت کرم مرطوب کننده بزن و بعد از 5 دقیقه آرایش کن
به هیچ عنوان پنکک نزن چون پوستتو بدتر و خشکتر میکنه
همونطور که به بقیه دوستان هم گفتم فقط مارک های معروف و خوبی همچون make up و manhatan عالیه و عموما کرمهاش به همه پوستی میخوره

آسا یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام خسته نباشید
من اصلا از کرم استفاده نمی کنم چون شنیده بودم که بعد ی مدت پوست رو خراب می کنه
پوستم چربه و جوش داره البته ی مدت خوب می شه اما دوباره بد می شه
برا همین از پنکک استفاده می کننم که پوشانندگی ش زیاد باشه قبلا از مارک لاکورت استفاده می کردم خوب بود اما دیگه کم کم انگار پوستم بهش عادت کرد و دیگه جواب نمیده این دفعه پنکک make up خریدم اما اصلا پوشانندگی نداره
یعنی شما می گین که حتما باید از کرم استفاده کنم؟؟؟
چه کرمی؟؟؟ چه پنککی؟؟؟

سلام آساجان
نه عزیزم کرم پوستو خراب نمیکنه اما شرایط داره:
1-حتما از مرطوب کننده پوست به طور مداوم و خصوصا شبها استفاده کنید
2-هیچوقت با آرایش و کرم نخوابید و حتما با پاک کننده مناسب صورتتون رو پاک کنید
3-صورتتون رو در روز با آب خنک یکی دوبار بشورید
4-روزانه 8 لیوان آب بخورید
5-از کرم های مارک دار و اصل که از نمایندگی هاشون میخرید,استفاده کنید...
6-از ضد آفتاب استفاده کنید
من بهت قول میدم با رعایت اینها هیچوقت پوستت خراب نمیشه
اما درسته که همه ما دوسداریم همیشه زیبا باشیم و بیشتر مواقع آرایش داشته باشیم ولی من توصیه میکنم زیاد آرایش نکنید و موقعی که واقعا نیازه آرایش کنید ,و اینکه همیشه کرم نزنید ..ولی خب بالاخره تو یه زمانی احتیاج پیدا میکنی که یه پوست خوب داشته باشی و کرم بزنی
manhatan یا make up بهترین کرم های آرایشی رو دارن
اما در مورد پنکک make up شاید تقلبیش رو خریده باشی,ولی در کل سعی کن پنکک نزنی چون به مرور منافذ پوستت باز میشه و پوستت افتضاح میشه

الهههههههههههههه دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام عزیزم...مهناز جون من پوسته خشکی دارم و جوش میزنه...دوس دارم صاف صاف بشه چیکار کنم یه لک های کم مشکی که ریز هستن هم دارم.پوست نسبتا سبزه ای دارم امکانش هست رنگ پوستم بازتر بشه...بنظرت محصولات نیوا چطوره؟؟؟ممنون از وب خوبتفدات

سلام الهه جان
عزیزم معمولا پوستای خشک چندان جوش نمیزنن,یا پوستت مختلط هست یا اینکه تو پوستت رو خوب بعد آرایش تمیز نمیکنی...
به هیچ عنوان با آراش نخواب و سریعا آرایشتو کامل پا کن و بعدش کرم مرطوب کننده مناسب بزن که من کرم عش رو بهت پیشنهاد میکنم,هم ارزونه هم خیلی خوب..
لک های صورت بیشتر به دلایل وجود آفتاب هست و حتما ازین به بعد عین دودی و کرم ضدآفتاب رو موقع بیرون رفتن بزن..
استفاده از ماسک برای پوست اگر به طور مداوم استفاده بشه میتونه خیلی مفید باشه...
روش اول:

پونه را له کرده سپس آنرا با روغن زیتون مخلوط کرده و به مدت سه روز در مقابل نور خورشید قرار دهید. بعد از سه روز به مدت 15 دقیقه حرارت می دهید آن را صاف کرده ، پماد به دست آمده را برای از بین بردن لکه های سیاه استفاده کنید.



روش دوم:

تخم ترب را در سرکه خیس کرده و پس از گذشت 24 ساعت آنرا برروی لکه های سیاه پوست قرار دهید. این عمل را هر روز تکرار نموده تا لکه ها کم کم بهبودی حاصل کنند. مقداری سیر را پوست کنده و آنرا با رنده ریز کنید و با عسل مخلوط نموده، مخلوط حاصل را جهت بهبودی لکه های سیاه پوست مورد استفاده قرار دهید و به مدت 30 دقیقه بر روی لکه ها قرار داده و پس از آن با آب ولرم بشویید. این عمل را یک روز درمیان تکرار می کنید. دانه کنجد را له نموده و به مدت 3 روز در مقدار اندکی آب خیس کنید و بعد از گذشت این مدت، این مخلوط را بر روی پوست بمالید، این ماسک هم باعث از بین رفتن لکه های سیاه می شود و هم نرم کننده پوست است.



روش سوم:

استفاده از لیموترش به تنهایی یا همراه با گلاب با سفیده تخم مرغ ماسک خوبی در از بین بردن و بیرون کشیدن دانه های سرسیاه پوست می باشد و پس از استفاده از این ماسک باید پوست را با آب نیمه گرم شست و شو داد. جو دو سر را بپزید و با بادام کوبیده مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. این خمیر را به مدت 15 دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید. این ماسک در از بین بردن دانه های سرسیاه پوست بسیار موثر می باشد. عسل، افزون بر تقویت پوست و شفابخشی، پاک کننده خوبی است، یک قاشق غذاخوری عسل را بر روی حرارت ملایم، رقیق سازید و بر روی دانه های سرسیاه پوست بمالید و اثر آن به وضوح ملاحظه نمایید
از محصولات نیوآ جز کرم مرطوب کنندش محصول دیگه ایش رو استفاده نکردم ,ولی فکرمیکنم بیشتر محصولات بهداشتیش خوب باشه

sheyda سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ق.ظ

slm azize dlm bebekhsh english neveshtam akhe rahattaram,azizam man nemidunam pustam khoshke ya charb ya mokhtalet ya mamuli!!!kheili vaqte k kerem pudr estefade nemikonam tamume make-up hamo mikonam b joz kerem yani nemizanam behtare ya inke na???????????

سلام شیداجون
هرجور راحتی بنویس گلم
برای نوع پوستت طبق آزمایشی که گفتم انجام بده,ولی در کل خود آدمم راحت میتونه تشخیص بده
اگه زیاد جوش میزنی و صورتت حالت براق و روغنی داره پوستت چرب هست
اگه پوسته پوسته میشه و جوش نمیزنی خشک هست
اگه بعضی قسمتا مث بینی و پیشونی و چونت چربه و بقیه خشک یعنی مختلط هست
اگرم هیچکدوم یعنی معمولی هست..
من خودمم گاهی که آرایش میکنم اصلا کرم نمیزنم,هرچقدر کمتر آرایش کنی و به پوستت برسی مطمئنا بهتر هست..
اگر پوست خوبی داری کرم نزن و برای مواقع خاص از کرم آرایشی استفاده کن

soso چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام مهنازی.وبلاگ جالبی داری مبارک باشه.مهناز جون پوست من 2 جوره رو پیشونی و بینی و دور لب کمی خشک و بقیه صورتم نرماله وتو جوابات گفته بودی از پنکیک استفاده نکنیم بهتره من خودم چند ساله از کرم supracolor استفاده میکنم می دونم کرم گریمه ولی من چیزی ازش ندیدم بعدش روش پنکک callasاستفاده میکنم پوشش دهی خیلی خوبه یه بار میزنی تا 8_9 ساعت رو پوستت می مونه.میشه نظرتو بگی اگه فکر میکنی مناسب نیست همون make up بگیرم.ممنون گلم

سلام دوست گلم
ممنونم
عزیزم کرم های گریم خیلی خوبن ولی معمولا سنگینن ولحظه ای که میزنی واقعا عالی میشی,اما به مرور پوستت نسبت به بقیه هم سن و سالات زودتر چروک و خراب میشه
دقت کردی که چقدر بازیگرا صورتاشون زود خراب میشه؟!
چون معمولا سره یه کاری هر روز گریم میشن و پوستشون به مرور خیلی پیر میشه طوریکه بدون آرایش نمیشه نگاشون کرد
دوستانه بگم,آرایش کردن خیلی زیاد هرچقدرم لوازم آرایشت خوب باشه,زودتر پوستت خراب میشه..بخصوص کرم های گریم...پس بهتره در مواقعی مث عروسی ,مهمونی هاو..از این مدل کرم ها بزنیم...
من میگم پنکک نزنید یا خیلی کم روی کرمتون بزنید ,چون پوستتون هم زود خراب میشه و هم زود چروک و هم خشک!!!
یه کرم سبک استفاده کن!
من خودم کرم "من هتن" میزنم و راضیم چون مارک خوبی هم هست ولی مارک "میکاپ" هم عالیه ولی گرونه

پرسان چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام اجی چه خبره اینجاماشالله انگارکم کم داره بازدیداین وبلاگ ازون یکی بیشترمیشه نکنه مشتری های اون وبلاگو فراموش کنی ولی خدایی این وبلاگم محشره هاااااااا مجانی ویزیت میکنی دیگه قربون اجی دست ودل بازم برم یه وقت ازحرفام ناراحت نشی اجی شایدفک کنی عقب افتادم یا ... ولی اجی من اصلا ارایش نمیکنم من هیچ وسیله ارایشی ندارم اخه احتیاجی هم به ارایش ندارم پوستم صافه صافه سفیدم که هستم انقدم ازماسک طبیعی استفاده میکنم نه جوش میزنم نه چیزی معمولاهریه روزدرمیون ماست میزارم صورتم خیلی خوبه اجی معجزه میکنه به نظرخودمم ارایش کردن تواین سن برام مناسب نیست نظرتوچیه اجی جونم

سلااااام پرسان جون
انشالله
نه عزیزم به هر سه تا وبلاگم باهم سر میزنم!
نه عزیزم این چه حرفیه,من خودمم با اینکه آرایش کردنو دوست دارم و بیشتر از همه دوسدارم یکی رو آرایش کنم ولی گاهی ازینکه آرایش نداشته باشم راحت ترم و احساس میکنم پوستم سبک میشه..
خودمم آرایشو طوری دوسدارم که باعث نشه چهرم مصنوعی به نظر بیاد ...
کاره خوبی میکنی,ماسک های طبیعی هم ارزونن هم مفیدتر!
ماست -لیموی تازه-روغن زیتون-پوست خیار و.. هرکدوم به طور جداگانه جز ماسک های خوب هستن

sheyda پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

ejqam ye web dgat dg kudume????!!!yeki ineo yeki cnema dg????
rac mahnazi man tazegiha tu garma ziyad brun miram va kheili ham jush haye riz riz dar har nahiye zadam!hata paeine cheshmam!!!!
mikhasam bedunam bara ine k tu garma brun miram?????????age are ye rahi bgo k a beyn bere

آره عزیزم وب "هنر سفره آرایی"
این لینکشه:
http://sofre-araei.blogsky.com/

کسانی مث شما که زیاد تو این فصل بیرون میرن,باید توجه داشته باشن که نیم ساعت قبل بیرون رفتن کرم ضد آفتاب بزنن,حتی اطراف چشم!
هر 2 ساعت یکبار هم کرمشون رو تمدید کنن
اطراف چشم ناحیه حساسی هست پس حتما عینک دودی بزن و اگر هم از کلاه استفاده کنی که خیلی خوب میشه
دونه های قرمز لک های اطراف چشم همه در اثر آفتاب هست
در نهایت هم میتونی یه کرم ضد لک و جوش ریز اطراف چشم از داروخونه بگیری
که انشالله هرچه زودتر خوب بشی

sheyda پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ

moteasefane man asan a zede aftab ya narm konande estefade nemikonam bas k ahmaqam!!eynakamo ham qapidan bayad yeki bekharam!!!!!!!!!
kolan b pustam ahamiyat nemidam aslan bichare khube munde valla gonah dare!!!

همینه دیگه...کاره خوبی نمیکن ,چون آفتاب اگر زیاد به پوستت بخوره عوارض داره و ایجاد جوش ولک میکنه
حتما کرم ضد آفتاب بزن

sheyda پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

che no zede aftabi khube???akhe badam miyad a zedeaftab.rahe dgi nadare?????????

من خودمم از ضد آفتاب خوشم نمیاد ولی وقتی مجبوریم کاره دیگه ای نمیشه کرد!
از داروخونه بگیر, و بگو که میخوام سبک باشه و کرمی باشه که روی پوستم احساس سنگینی نکنم

sheyda پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

فروغ جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام مهنازی راستش آره منظورم از رنگ پریدگی اینه که بعضی اوقات رنگ پوستم حالت زردی پیدا میکنه چکار کنم ؟

سلام عزیزم
در تکنیک گریم راههایی برای از بین بردن زردی با ترکیب کاموفلاژها وجود داره ولی برای کسی که اینا رو نمیدونه و فقط میخواد یه آرایش معمول داشته بشه نباید از رنگ هایی مث نارنجی و قرمز یا در کل رنگهایی که تناژ نارنجی دارن در آرایش استفاده کنی چون چهرتو بیشتر زرد میکنه

sheyda جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ

سلای عسیسم من فک کنم پوستم چرب باشه آخه همیشه صبح ها ک بیدار میشم بینیمو چونم خیییلییی براق و روغنیه!شایدم مختلط یا معمولی باشه نمیدمنم والا
ولی زیر چونم و روی لوپم ی چن تا دونه لک جوش مونده از اون ماسک زرده تخم مرغ و روغن زیتون با عسل ک گفتی استفاده کردم تازه ی بار.زیاد درست کردم میشه گذاشت تو یخچال برا فردا نه پس فردا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سرشو گذاشتم خراب میشه بازم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟زود ج بده

سلام گلم
چون تخم مرغ داره بهتره بیشتر از سه روز تو یخچال نمونه
باید مقدار کمی هردفه درست کنی

sheyda جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

اوهوم باشه میسی
تازه همی امرو درس کردم برا پس فردا ک باید استفاده کنم خراب میشه؟؟؟؟؟؟؟

نه فکرنمیکنم خراب بشه

sheyda جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ب.ظ

فدات نفسی
راسی این لک های جوشی هم ک میگم برا خییییییییییلی وقت پیشه ک اصلا مشخص هم نی ولی من دوس دارم کاملا بره.این راه تاثیر داره؟؟؟؟

مسلما تاثیری که شبیه لیزر باشه نداره ولی بی تاثیر و بی خود هم نیست
میتونی به یه دکتر هم مراجعه کنی و اگه دوسداری لیزر کنی

sheyda جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ

راستی میخوام صورتمو وردارم میگن از ماسک جلبک استفاده کنی خوبه هم مو رو ورمیداره هم پوست صورتو روشن تر میکنه آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوبه این کار انجام بدم؟؟؟؟؟؟؟

آره کلا" میگن خوبه! ولی عزیزم هر پوستی یه جور واکنش نشون میده
ممکنه بند بندازی بعدش هیچ اتفاقی نیفته و حتی جوشم نزنی
ممکنه وکس کنی و خیلی خوب باشه
اما برای پوست هرکسی فرق میکنه
یه بار مجبوری که امتحان کنی!
آره میگن که روشن میکنه ولی انجام دادن زیادش هم پوستو شل میکنه
حالا یه بار پیش یه آرایشگاه خوب برو و تست کن انشالله که خوب بشه

sheyda جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ

ببخشید من اینقده مزاحم خانوم خوبوماهی مث شما میشماعزیزدلم من حدود 2ماه پیش خودم صورتمو epeleydi کردم با دستگاه زدم ی ناحیه از پوست صورتمو بردم خیییییلی داغان شده بود از پمد استفاده کردم حالا دیگه عجییییب کم رنگ کم رنگ شده خداروشکر لک رو صورتم زود میره خداروشکر ولی میخوام کاملا پاک شه راهی داری؟؟؟؟؟؟؟؟

خواهش میکنم شیداجان
با اپیلیدی صورتتو تمیز نکن,چون پوستتو به مرور تیره و افتاده میکنه
راستش دقیقا نمیدونم
به داروخونه یا اینکه به دکتر پوست برو و مشکلتو بگو حتما یه پماد خوب بهت معرفی میکنن که کاملا بره

نیلو دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ب.ظ http://aftabmehrabooni.persianblog.ir

خب من چی بپرسم آخه؟؟من که از هیچی استفاده نمیکنم یعنی به سنم زیادخوب نیست آرایش کنم

فدای تو دوست عزیزم

sheyda سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ق.ظ

وای خوب شد گفتی.پ با چی صورتمو ور دارم؟؟؟؟؟؟؟آخه پوستم خیلی حساس و نازکه اصلا نمیتونم بند بندازم.....

عزیزم اگه زیاد صورتت مو نداره اصلاح نکن
بند پس ننداز
همون وکس کن یه بار ببین چی میشه دیگهاگه میخوای برداری مجبوری امتحان کنی

sheyda چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ

sheyda جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ق.ظ

سلاااااااااااااای آجی من رفتم جلبک انداختم.فقط ی سوال:!!!!!رنگش طلائیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مث موم میمونه؟؟؟؟؟؟؟بعدشم میگی انجام دادن زیادشم پوستو شل میکنه اپلیدی هم ک خوب نی بند هم ک نمیتونم بندازم آخه امرو ی کوچولو روش بند زد پوستم زودی قررمز شدو ورم کرد.پ میگی چیکا کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم
آره استفاده زیادش پوستو شل میکنه
گفتم که هرکس پوستش به هرچیزی یه جور واکنش نشون میده
چرا روش بند زد دیگه؟!!!
...
کرم های موبرهم هستن که برای پوست صورتم میشه استفاده کرد,اگر برداشتن موهای صورتت خیلی واجبه,معمولا این کرم ها البته خارجیش خوبه
البته قبلش باید یه قسمت کوچیک از صورتتو تست کنی اگه پوستت حساسیتی نشون نداد بعد به کل صورتت بزنی

sheyda شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ

روش بند نزد پشت لبم ریز بود بند زد ی کوچولو روش و روی گونم ی کوچولو زد زودی قرمز شددد و ورم کرد عین لبو شده بودم.کلا بند فقط تا همیشه خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟خودت چیکا میکنی؟؟؟؟؟؟راحی نیس ک بند بندازمو اینطور نشه صورتم؟؟؟؟؟؟؟

راستش من اصلا" اصلاح نمیکنم چون موهای صورتم خیلی کمه و اصلا معلوم نیست ولی یه بار که مدل عروس شدم آرایشگر برای بهتر شدن کاره خودش موهای صورتمو با تیغ زد,البته مو نبودن بیشتر پرز بود

اما عزیزم نگران نباش این ورم و قرمزی میره,یه سری پودر اصلاح هست که قبل اصلاح با بند آرایشگر به بندش میزنه تا صورت مشتری قرمز نشه و شاید اون تاثیر داشته باشه

اکثر پوستا حساسن و واکنش نشون میدن
حالا چندوقت دیگه از یه کرم موبر خارجی که برای صورت هست یه امتحان کن انشالله که دیگه صورت به اون حساس نباشه ولی هم بند هم وکس هم موبر هم اپیلیدی و.. اکثرا" پوست صورت رو قرمز میکنن و گاهی هم افراد جوش میزنن چون پوست صورت نازک و حساسه
و بخاطر همینه که اکثر خانومها سر این مسئله درگیرن و نمیدونن چیکار باید کنن ولی آدم مجبوره تجربه کنه تا بالاخره ببینه کدومش به پوستش میخوره

sheyda دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ

جیگرم من اصلا از جلبک راضی نبودم تا 2 3 روز نشده در آورد یا اصلا خوب ور نداش نمیدونم ولی اشکالی داره روش بند بندازم؟؟؟؟؟؟؟؟البته مو نداره ها ولی کلا میگم اشکالی داره؟؟؟؟؟برا پوستم پودر مخصوص بند بخرم قبلش بزنم خوبه؟چون پوستم حساس و نازکه میگم.

چون معمولا موهای ریز رو نمیگیره ولی بند ریزا رو هم میگیره
اگه دیگه صورتت قرمز نیست روش میتونی بند بزنی ولی بذار لااقل یه ذره مو دربیاد بعد!
بند انداختن یه روش قدیمی و خوبی هست,درسته که درد داره و اکثرا پوستشون حساسه ولی جدیدا آرایشگرا پودراصلاح میزنن یا کرمهایی معرفی میکنن که بعدش میزنی تا دیگه جوش نزنه صورتت

sheyda سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

دریا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

میشه راهنمایی کنین چرا رژ روی لبم تیکه تیکه میشه؟ض
د افتاب إلارو چطوره؟

چون لبت خشک هست
یه ورق کپسول ویتانیم ای رو از داروخونه بگیر و روزی دوبار محتوای کپسولو بزن به لبت
لبت تغذیه میشه و دیگه با زدن رژ تیکه تیکه نمیشه
درضمن رژ خوب هم استفاده کن مث "اوریف لیم" یا "من هتن"
راستش این کرمی که میگی رو استفاده نکردم تابحال

دریا جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ

مرسی از راهنماییتون.پوست من اکنه میزنه یسری لک هم باقی مونده.. بهم گفتن از خود گیاه الوئه ورا استفاده کنم.چطوره؟

خواهش میکنم دریا جان
عزیزم گیاه آلوئه ورا برای پوست خیلی مفید هست و اکثره کرم ها ازین گیاه بهره میبرن
این گیاه شدت رنگدانه های پوستی راکاهش میده بنابراین سبب کم رنگ شدن لکه های پوستی می‌شود و می‌تواند لکه‌های سر سیاه و آکنه را هم از بین ببرد.

دریا جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ

ی ضد افتاب کرم پودر دار هم ک لک های باقیمونده جوش و کامل بپوشونه میشه معرفی کنین؟

عزیزم یه ضدآفتابی هست که از ژل آلوئه ورا هم ساخته شده اما کرم پودری نیست اما ضد آفتاب خیلی خوبیه
اینم لینکه این محصول هست
http://aloevera.blogfa.com/page/aloesunscreen.aspx

ضد آفتاب بی یو هم خیلی خوبه که هم ضد آفتابه و هم کرم پودر هست

ساحل چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام کسی هست بدونه تو کرج رژ لب اورشین کجا هست؟ هر چی میگردم نیست :(

سحر پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام خوبید؟ من پوستم مختلط هست هرکرمی که میزنم زود روی گوستم رنگش تیره میشه.لطف میکنید اگه بگید بایدچیکار کنم.ممنون

سلام
قبل از آرایش حتما مرطوب کننده بزن
کرم یک درجه از پوستت روشن تر استفاده کن
کرم "من هتن "رو پیشنهاد میکنم

لیلا شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام. من کرم روی پوستم نمیشینه یعنی بعد 1 یا 2 ساعت از بین میره و پوستم سیاه میشه. می خواستم بدونم چی کار کنم؟

سلام دوست عزیز
قبل از آرایشت, مرطوب کننده 30 دقیقه قبل بزن

حتما آبرسانم برای پوستت استفاده کن

شیما یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام خسته نباشید من پوست تقریبا چربی دارام ولی خیلی جوش میزنم جوش های قرمز فقط هم از پنکک استفاده کردم لطفا بهم بگید از چه پنکک و کرم پودری استفاده کنم تا جوشامو بپوشونه مرسی

سلام شیماجون
پنکک به تنهایی تشدد جوش هاتو بیشتر میکنه
بهت کرم پودر "من هتن" رو پیشنهاد میکنم که پوشانندگی خیلی بالایی داره
درضمن حتما به یه متخصص پوست مراجعه کن تا بهتر راهنماییت کنه

سارینا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام مهناز جون.من پوستم جوشای قرمز داره.یه پنککی معرفی کن که کامل بپوشونه جوشارو.قیمتش هم مناسب باشه...

سلام ساریناجان
عزیزم پنکک به تنهایی برای پوست جوش دار مناسب نییست
من کرم "من هتن" رو بهت پیشنهاد میکنم
پوشانندگیش خیلی قویه

فائزه چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام من پوست چربی دارم وچند وقته که پوستم کدر شده چهکار کنم از چه کرمی استفاده کنم که واسه پوسته چرب مناسب باشه و واسه این که پوستم از کدری در بیاد چکار کنم ممنون از شما

سلام فائزه جان
برای رفع کدری پوست میتونی از روغن لیمو استفاده کنی که فکرمیکنم عطاری ها داشته باشن
روغن لیمو در رفع کدری پوست موثر هست
اما با اینحال دکتر پوست بهترمیتونه کرم مناسب بهت معرفی کنه چون باید کرمی باشه که اساسی پوستتو خوب کنه

امنه سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام مرسی از اطلاعات خوبتون من پوستم معمولیه میخوام کرم من هتن رو بخرم قیمتش چه قدره ؟ایا نیاز به پنکیک داره

سلام آمنه عزیز
قیمتش حدوده 55هزارتومن هست
نه نیازی به پنکک نداره

الهه جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام خوبی عزیزم؟ تبریک میگم بابت وبلاگ به این خوبی و راهنماییات گلم. عزیزم من 22سالمه و پوستم به شدت خشک و حساسه. مرطوب کننده qvمیزنم که ازش راضی هستم. خیلی خیلی کم آرایش میکنم. شاید سه ماهی یکبار اونم اگه مهمونی باشه. اما هیچ وقت از آرایش کردنم راضی نیستم یعنی از جنس لوازم آرایشم. اولش خوبه اما ی ساعت نشده تابلو و مصنوعی میشم تا حدی که بهم میگن برو بشور که خیلی صورتت افتضاحه. ممنون میشم با توضحاتی که دادم جوابمو بدی عزیزم.
1: یک کرم پودر خیلی خوب مخصوص پوست خشک و حساس میخوام قیمتشو هم بهم بگو. واسه خریدنش مشکلی ندارم.
2: یه پنکک مخصوص پوست خشک هم بهم معرفی کن که خیلی واجبه حداقل واسه مسافرت به دردم بخوره.
3: مارک یک رمیل و خط چشم و رژ لب خوب هم بهم بگو عزیزم.
زیاد از مارک make up تعریف کردی شاید تو شهرم گیر نیاد یا نمایندگیش نباشه به نظرت اگه از اینترنت بخرم قابل اعتماده؟
میدونم زیاد سوال کردم ببخشید .
دکتر پوست بهم کرم ضد چروک آلارو بهم معرفی کرده و دکتر ژیلا نظرت چیه؟
مرسی

سلام الهه جون
مرسی از دلگرمی و حضورت
..
1-از اونجای که پوستت خیلی خشکه ,همیشه پنج دقیقه قبل آرایش کرم مرطوب کننده بزن و بعد شروع به آرایش کن..و اینکه معمولا پوست های خشک مشکل آکنه و جوش ندارن پس تو فقط باید کرمی استفاده کنی که پوستتو نرم و شاداب نشون بده و من بهت کرم کاپریس رو پیشنهاد میکنم که قیمتش حدوده 38 تومنه و حتما از جای معتبر خریداریش کن
این کرم انقدر سبکه که اصلا روی پوست حسش نمیکنی و تو میتونی با خوده انگشتانه دستت یا پد این کرم رو روی پوستت پخش کنی که البته استفاده از انگشتانه دست بهتر هست چون گرمای دستت باعثه جذب بهتره کرم میشه
این کرم هیچ ضرری برای پوستت نداره

2-من پنکک رو بهت پیشنهاد نمیکنم چون به مرور پوستت رو خشک تر میکنه ولی اگر باز هم اصرار داری میتونی از پنکک مارک میکاپ استفاده کنی

3-ریمل میکاپ حدود 40 هزار تومنه واقعا عالیه و من خودم ازش استفاده میکردم
رژلب های vov هم خوب هستن

چون استفاده کردم از محصولاتش و واقعا عالیه البته گرون هم هست
خواهش میکنم گلم

الارو رو تا بحال استفاده نکردم ولی شنیدم خیلی تاثیر نداره
برای اطمینان بیشتر میتونی به یه دکتر پوست بهتر مراجعه کنی
موفق باشی الهه جون

motahareh جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ق.ظ

salam mahnaz jun mishe begi namayandgie make up kojas?

سلام گلم
یکی از این فروشگاها که محصولا میکاپ رو داره
فروشگاه اینترنتی زیبارو
1:تهران-شهرک اکباتان-فاز 1-بازارچه شماره 8- راهروی اصلی-پلاک 5
2:تهران-شهرک اکباتان-فاز 2-مجتمع تجاری گلها-پلاک 108 شمالی

الهه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ق.ظ

سلام عزیزم هر روز می اومدم بهت سر بزنم ببینم بلاخره کی نوبت ما میشه. مثل اینکه چند تا وبلاگو با هم اداره میکنی خدا بهت صبر بده والا.
از اینکه جوابمو دادی واقعا ممنونم. یه زمانی یعنی دو سال پیش صورتم اینقدر شفافو صاف بود که همه میگفتن بهترین پوستو داری. پوستم حتی دوران نوجوانی هم جوش نزد. با اینکه دوستام صورتشون پر از جوش بود. بند هم مینداختم یه جوش های ریز میزد تا صبح نشده خوب میشد. تا اینکه یه آرایشگر تازه کار دو سال پیش صورتمو یه جوریی بند انداخت که دو طرف گونه هامو زخمی کرد. جوش بعد اون اصلاح دیگه خوب نشد رفتم دکتر فایده نداشت. جوش قرمز و زیر پوستی. خدا رو شکر حداقل رو پوستی و گنده نشدن. اما خب مثل روز اول نیستن. و دو رف گونه هام قرمزن. انگار از اون روز به بعد پوست صوزتم دچار همه جور حساسیتی شده. بهم گفت ترتینویین لایه برداره بزن واسه پوست های تو خوب ج میده اما چون یه دختر 7 ماهه دارم دکتر گفت تا شیر میخوره نباید استفادع کنی. عزیزم از اینکه جوابمو دادی خیلی ازت ممنونم. و تشکر بابت اینکه اصلاعاتتو در اختیارمون میزاری بدون هیچ چشم داشتی .فدات

سلام الهه جان
راستش سرکار میرم وقت نمیکنم تند تند به وبلاگم سربزنم
..
آره متاسفانه خیلی از آرایشگرها به فکرنیستن و هرجور شده فقط میخوان کارشون زود تموم شه و صورته آدمو با بندانداختن اشتباه داغون میکنن
اگر صورتت خیلی حساس نیست یا موهای صورتت کمه میتونی از کرم موبر استفاده کنی
البته قبلا روی یه قسمت کوچیک از صورتت تست کن که اگر حساسیت داشتی متوجه بشی
..
خوتاهش میکنم دوست گلم

الهه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ

لام گلم. ببخشید که تند تند مزاحمت میشم. بزنم به تخته روزانه حدودا 500-600نفر به وبلاگت سر میزنن بخاطر خوب بودنش.
عزیزم با مشکلاتی که گفتم واسه پوستم اینکه قرمزن جای جوش های زیر پوستیم بازم کرم پودر کاپریسو معرفی میکنی؟
اخه میخوام یه کرم پودری باشه که حداقل چند ساعتی روی پوستم بمونه و حالت مصنوعی نداشته باشه. و واسه آرایش خوب باشه.
2: عزیزم مثل اینکه واسه هر سنی باید یه کرم پودر و یا کرم دور چشم و ضد چروک استفاده کرد. به نظرت چه کرمی واسه دور چشمم که بخاطر خشک و نازک بودنش یه ذره چروک های ریز دورش به وجود اومده مناسبه که خوب جواب بده. اخه باید از الان جلوشو بگیرم. من 22سالمه و فکر کنم خیلی زود باشه واسه این چروکا.
ممنون میشم کرم ضد چروک خوبی هم واسه دور چشمم و صورتم معرفی کنی خودت میدونی پوست های خشک زودتر از پوست های چرپ چروک میشن.
3: عزیزم به نظرت واسه دخترم که هفت ماهشه چه ضد افتابی واسه پوست خشک و حساسش مناسبه. شنیدم باید از شش ماه به بعد به بچه ها ضد افتاب بزنن.
بازم ببخشید گلم

سلام الهه جون
اکی عزیزم با این توضیحاتی که دادی برای اینکه پوستت یه دست و صافتر به نظر بیاد از کرم پودر "من هتن" استفاده کن چون کاپریس گیاهیه و خیلی پوشانندگی نداره
عزیزم خیلی زوده که به چروکای دورچشمت فکرکنی و بهتره بعده 25سالگی بهش فکر کرد
اما برای پیشگیری بهتره از کرمهای مرطوب کننده استفاده کرد و دور چشمو به صورت دورانی ماساژ داد
راستش درمورد ضدآفتاب بچه ها اطلاعات خاصی ندارم عزیزم
بهتره دراین مورد با یه دکترپوست مشورت کنی
خواهش گلم

شیدا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

salam.khubi?man pustam taghriban mokhtalete.yani chunam.ruye binim va pishunim baraghe.gahi jush mizane.jaye jush ham daram.az zede aftabe hidroderm va martubesh estefade mikonam.har shab ham az esperey ab resane avene estefade mikonam.vali na pankek.na kerem pudr mizanam.hala mikham ye pankek bekharam ke be in pustatamam sadame nazane.be zur dorostesh kardam.che marki?

سلام دوست عزیزم
ممنون
با توجه به نوع پوستت و اینکه گفتی بهش مرطوب کننده و آبرسان میزنی به نظرمن از پنکک به تنهایی استفاده نکن
و اگرم میخوای استفاده کنی حتما روی کرم پودر سبک پنکک بزن
پنکک فارماسی یا من هتن اصل رو بهت پیشنهاد میکنم

baran سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام.من خانمی 28 ساله هستم با پوستی نسبتا چرب وسفید.که بسیار زیاد هم جوش میزنم اکثرجای جوشهاهم مثل چاله شده البته خیلی عمیق نیستکلی هم دکتر مختلف رفتم از گیاهی وشیمیایی.ولی هیچکدوم جواب نداده.دیگه دوس دارم پوستمو بکنم بندازم کنار یه پوست جدید ساخته بشه.حالا تصمیم گرفتم برم پیش دکتر نخعی.شما ماسک یا کرم خاصی رو پیشنهاد میکنید؟چیییییییکار کنم؟

سلام دوست گرامی
اگر جای جوش روی صورتت مونده خیلی با کرم نمیشه کاری کرد
جای جوش ها با لیزر از بین میره اما میتونی از کرم "من هتن" استفاده کنی که به همه نوع پوست میخوره اما برای نتیجه بهتر بهتون پیشنهاد میکنم به دکتر پوست مراجعه کنید

baran شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ

ممنون از پاسختون.تصمیم گرفتم برم پیش دکترنخعی ولی هرچی تماس میگیرم شماره مطبشون اشغاله.بنظرتون دنبال دکتر دیگه ای باشم؟ شما پیشنهادی ندارید برای دکتر؟

خواهش میکنم گلم
شمارش خیلی اشغاله ولی یک روز پشت سره هم زنگ بزن میگیره
راستش دکترپوست دیگه ای که خیلی خوب باشه نمیشناسم

الی سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام
یه برنامه هفتگی ماسک زدن برای پوستای چرب و جوش دار معرفی کنید که توی این برنامه سه نوع ماسک مرطوب کننده .جوان کننده و روشن کننده باشد (مثلا این سه تا ماسک رو توی یک هفته چطور استفاده کنم ؟ایا باید هر روز استفاده کنم ؟)

سلام الی جان
بهترین شاداب کننده و جوان کننده برای پوست میوه خیار هست
این ماسک رو بهت پیشنهاد میکنم
این ماسک برای افرادی که پوست چرب دارند و به طور مرتب و به خصوص با شروع فصل گرما جوش می زنند، مناسب است.

مواد لازم:

یک ساقه
کرفس

یک چهارم
سیب

یک چهارم
خیار

یک چهارم
سیب زمینی

2 الی 3 عدد
چغاله بادام

2 قاشق غذاخوری
ماست

تمام مواد را با هم درمخلوط کن ریخته و سعی کنید مایع غلیظ شود. می توانید از کمی برنج کته شده ی بدون نمک و روغن برای غلیظ کردن ماسک استفاده کنید.

صورت خود را بشویید. سپس این ماسک را برای مدت 15 الی 20 دقیقه روی صورت بگذارید و بعد با آب ملایم شستشو دهید.
خیار و کرفس موجود در این ماسک باعث مرطوب شدن بهتر پوست میشه

باران دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ http://barani19.persianblog.ir/

سلام.عزیزم یه کرم خوب واسه من که پوست خیلی خشکه باقیمت امروزبهم معرفی میکنی؟؟؟

سلام باران جون
عزیزم تو باید از کرم های مناسب پوستت استفاده کنی
پیشنهاد می کنم هنگام خرید دقت کنی روی محصول oil free ننوشته باشه چون در غیراین صورت پوستت خشک تر میشه
بهتره اول خشکی پوستت رو رفع کنی
خوردن روزانه و مداوم بادام و استفاده از روغن بادام شیرین و روغن زیتون یا روغن اَردِه برای صورت در شبها.
مصرف سالاد(کاهو وکلم و خیارو جوانه ها یا حتی اگر فقط گوجه و هویج هم باشه) به همراه روغن زیتون و یا روغن کنجد.
...
کرم "من هتن" عالیه و برای همه نوع پوستی سازگاره
قیمتش حدود 50 و خورده ایه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد