طراحی ناخن ..ایده بگیرید

نظرات 9 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ق.ظ

خیلی قشنگ. مرسی عزیزم

خواهش میکنم عزیزم

السا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام مهناز جون من تازه با وبلاگت اشنا شدم خیلی خوبه ازت سوال دارم میشه راهنماییم کنی چطور میشه مژه ها رو ضخیم وپر پشت کرد مهناز جون من وبلاگ ندارم اگه میشه تو وبلاگ خودت راهنماییم کنی ممنون میشم

سلام الساجون
خوش اومدی عزیزم
یه روش خوب استفاده دائم از روغن زیتون هست
هرشب قبل خواب با استفاده از گوش پاک کن به مژه هات کمی روغن زیتون بزن و همینطور میتونی با برس یه ریمل تمیز این کارو کنی
قبل از ریمل زدن هم میتونی به مژه هات پنکک بزنی تاوقتی ریمل بهشون میخوره ضخیم تر به نظربیان

السا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ب.ظ

یه سوال دیگه هم دارم چه نوع ارایشی میتونه جذاب باشه

آرایش لایت و ملایم همیشه شیک و زیباست
آرایش بهتره به گونه ای باشه که چهره رو به فرم طبیعی زیبا کنه نه اینکه مصنوعی جلوه کنه

پریسا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ق.ظ http://garnish.ir/

خیلی زیبا و جالب بود مرسی

السا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام مهناز جون ممنون عزیزم ببخشید زحمت دادم

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم این چه حرفیه

ندا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ق.ظ http://just-hoomanjafari.mihanblog.com

سلام مهناز جان عزیزم مدادهای ارایشی هم فاسد میشن ؟ممنونت میشم زودجواب بدی مرسی از تلاشت.

سلام نداجون
نه عزیزم فاسد نمیشن ولی بهتره مدادهایی با جنس روغنی رو قبل ازینکه به چشمتون بزنید با یه دستمال کاغذی تمیز کنید

الهه سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

عزیزم من قبلا سوال پرسیدم اما نمیدونی ثبت شده یا نه. خیلی منتظر بودم تایید تا حوابمو بگیرم. گلم بهم گفته بودی از کرم پودر کاپریس استفاده کنم اما چون گفتم پوستم دو طرف گونه هام قرمزن و جوش های ریز زیر پوستی دارم بازم کاپریسو بهم پیشنهاد میکنی؟ اخه میخوام صورتمو یکدست نشون بده و مدت زمان زیادی روی پوستم خوب بمونه مثلا 3-4ساعت. گفته بودم پوستم خیلی خشک و حساسن. عزیزم میشه یه کرم ضد چروک هم برای پوست و دور چشمم معرفی کنی. ممنون میشم اخه صورتم خشکه زود چروک میشه چون 22سالمه یه کرم ضد چروکی میخوام که مناسب سنم باشه و تاثیر داشته باشه.
گلم لطفا اسم یه کانسیلر دور چشم واسه آرتیش خوب واسه من که پوست دور چشمم حیلی نازک و خشکه معرفی کن.
قربونت برم

سلام الهه جون
اکی عزیزم با این توضیحاتی که دادی برای اینکه پوستت یه دست و صافتر به نظر بیاد از کرم پودر "من هتن" استفاده کن چون کاپریس گیاهیه و خیلی پوشانندگی نداره
عزیزم خیلی زوده که به چروکای دورچشمت فکرکنی و بهتره بعده 25سالگی بهش فکر کرد
اما برای پیشگیری بهتره از کرمهای مرطوب کننده استفاده کرد و دور چشمو به صورت دورانی ماساژ داد
راستش درمورد ضدآفتاب بچه ها اطلاعات خاصی ندارم عزیزم
بهتره دراین مورد با یه دکترپوست مشورت کنی
خواهش گلم

admin سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ http://zibaearayesh.blogfa.com/

salam mahnaz khobi?manam ye webe arayeshi daram ke khili vaghte rosh kar mikonam
dost dari ba ham rosh kar konim?
age dost dashti behem khabar bede chon vaghan niaz be ye hamkar daram
in linke mane http://zibaearayesh.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
راستش اصلا وقت نمیکنم زیاد به وبلاگه خودم سربزنم چه برسه که در یه وبلاگ دیگه فعالیت داشته باشم
با این حال مرسی از پیشنهادت
موفق باشی دوستم

dina چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ

slm mer30 babate matalebe khobeton.
mishe begid az che keremi behtare estefade konam ta soratam safo yekdast beshe.man soratam hassase va zod josh mizaneo charbam hast.mamnon misham komakam konid

سلام گلم
ممنون از حضورت
چون صورتت چربه و جوش میزنه باید از یه کرم پودر خوب مثل گاش یا من هتن استفاده کنی و برای یکدست کردنش بعد از زدن کرم پودر از پنکک همون مارک استفاده کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد