۸ مورد از بدترین اشتباهات در مراقبت از پوست و مو





1-شستن صورت با آب گرم
2-کیسه کشیدن
3-با آرایش خوابیدن...
4-چرب گذاشتن موها
5-استفاده نکردن از کرم های مرطوب کننده
6-کمبود خواب
7-سیگار کشیدن
8-دم اسبی سفت

نظرات 5 + ارسال نظر
پرســآن سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

سلااااااااام آجی مهناز خوبی دلم برات یذره شده بود

آجی من با آب گرم همیشه میشورم پس

سلام عزیییییزم
منم همینطور
خوبی؟
آره آب گرم نشور
اگرم با آب سرد نمیتونی با آب ولرم بشور

ندا چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام مهناز جان خوبی ؟چه کار میکنی با زحمت های ما.......عزیزم من تو یکسری سایت ها خوندم که اگه به مدت ۴۰ روز اب سیب بعدش عسل و ابلیمو به صورتت بزنی هرچی که روی صورتت باشه درمان میشه میخوام بدونم نظر تو چیه ؟اخه میدونی که سایت ها خیلی معتبر نیستند و اگه خودت طی مطالعاتت و تجربیاتت میتونی راهنمایی کنم خیلی ممنونت میشم اخه مثلا من نمیدونم چیزایی که رو پوستمه جوش یا جای جوش یا.........ولی با این ماسک ها خیالم راحته منظر جوابت هستم.همیشه رو قله خوبی ها و موفقیت ها باشی؟

سلام نداجان
خواهش میکنم گلم
عزیزم من اینو نشنیدم ولی عسل ماده ای هست که واقعا مفیده ....ماسک های زیادیم با عسل درست میشن که برای پوست مفیدن
ماسک ها در صورتی اثرات مثبت روی پوست دارن که مداوم استفاده بشن
جای بعضی از جوش ها به مرور زمان از روی صورت پاک میشه
پس بهشون فکرنکن

اما اگر جای جوش عمیق باشه فقط با لیزر ار بین میره
من یه پیشنهاد برات دارم
برای شفافیت و ازبین بردن جوش های سطحی صورتت روزی دوبار یه بار صبح یه بار شب قبل خواب صورتت رو با صابون داو بشور (حواست باشه اصلشو بخری) یه صابون فوق العاده خوب همراه با مرطوب کننده هستش
پوستت رو لطیف و پاک میکنه
اگر پوست حساسی نداری میتونی هرشب قبل از خواب روغن زیتون یا روغن نارگیل به صورتت بمالی
بهتر از صدتا کرم مرطوب کننده عمل میکنه
جالبه که بدونی هم روغن زیتون و هم روغن نارگیل باعث کاهش و جلوگیری از چروک های صورت میشن

ملیکا پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام.من تازه با وب شما آشنا شدم وخیلی ممنونم از مطالب مفیدتون.یه مشکل مهم دارم که این روزاخیلی اعتماد به نفسمو پایین اورده.من بینیم بالاش قوز داره قبلا به چشمم نمیومدا ولی از وقتی خواستگار واسم میاد اعتمادبه نفسم اومده پایین.بدون عمل جراحی راهی واسه حل مشکلم هست؟؟منظورم با آرایشه.قوز بینیم مثل استخون میمونه که پوستم روی اون نازکتر وسفیدتردیده میشه.قربان شما جواب بدین ممنون میشم.

سلام ملیکاجون
خوش اومدی
عزیزم اول از همه این نکته رو بهت بگم که هیچوقت اعتماد به نفستو در مورد چهرت از دست نده
عزیزم این لینک رو ببین که من قبلا در مورد گریم بینی توضیح دادم(با دقت به تصاویر نگاه کن)

http://make-up.blogsky.com/1391/05/19/post-15/

نکته دیگه شما میتونی با درست آرایش کردن چشم و ابروت یا موارد ظاهری دیگه انقدر زیبایی به چهرت بدی که کسی حواسش به بینی شما نباشه عزیزم

طوبی جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام.ازتون ممنونم چون خیلی از مطالب مفید وبتون استفاده کردم.میشه منو راهنمایی کنین که چطور مژه هامو یکم پرپشتر بکنم آخه هم تعدادش کمه و هم نازک و کوتاهن؟؟مرسی عزیزم.

سلام طوبی عزیزم
عزیزم روزی دوبار , یه بار صبح یه بار شب,قبل خواب روغن فندق یا روغنی که ترکیب زرده تخم مرغ و فندق هست و در عطاری ها موجود هست رو ,با استفاده از یک گوش پاک کن آروم طوری که وارد چشمت نشه به مژه هات بمال
هروز این کارو تکرار کن تا نتیجه ببینی
اگر ارثی ابروهات نازک باشه خیلی فرق چندانی نمیکنه ولی لااقل تقویت میکنه مژه هاتو و مژه هات نمیریزه
درضمن اگر کم خونی داری حتما باید این مشکلو حل کنی
چون کم خونی و کمبود اهن موجب ریزش مو و مژه میشه
موفق باشی گلم

مهلا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ http://parmisszabol.blogfa.com

باسلام ازوبلاگ بروزشده مادیدارداشته باشید هم ازنقطه نظرات مفیدتان جهت پربارنمودن بیشتر وبلاگمان بهره میبریم وهم ازاینکه بیادمان هستیدبسی خوشحالترمیشویم.ماناباشید

سلام
مرسی از دعوتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد