بهترین لایه بردار خانگی صورت

بهترین راه برای صاف و براق شدن پوست صورت، خلاص شدن از شر سلول‌های مرده است. راه پیشنهادی دکتر اردن، استفاده از ماسک بادام زمینی و شکر است.

مواد لازم:...
• ۳ قاشق غذاخوری خامه تازه
• ۱ فنجان شکر سفید
• ۱/۲ فنجان شکر قهوه‌ای
• ۱/۲ فنجان بادام زمینی
• ۲ قاشق غذاخوری روغن ریتون

تمام مواد را در مخلوط‌کن بریزید. خمیر بدست آمده را روی صورت خود -که قبلا آن را خشک کرده‌اید- بصورت دایره‌وار ماساژ دهید. سپس صورت‌تان را با آب گرم و پس از آن با آب سرد بشویید. صورت خود را خشک کرده و بقیه مواد را در ظرف دربسته و در یخچال نگهداری کنید.

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام.وقتتون بخیر.وبلاگ شما خیلی به مشکلات من کمک میکنه و ازاین بابت از شما خیییلی تشکر میکنم.راستش من موهای بلندی داشتم که رفتم آرایشگاه تا یکم کوتاهترش کنم ولی آرایشگر خیلیییی کوتاه کرده و من خیلی ناراحتم رشد موهام زیاد خوب نیست میشه کمکم کنین که تا تو این چند ماه تا عیدموهام زیاد بلندتر شه دوباره...بابت پاسخ گویی و احترامی که به مخاطباتون دارین خیلی خیلی ممنونم.التماس دعا و موفق باشین خواهر عزیزم.

سلام مریم جان
خواهش میکنم گلم ,خوشحالم که تونستم بهت کمک کنم
اکثر آرایشگرها متاسفانه دستشون به کم نمیره و زیاد مو رو کوتاه میکنن
ابرو رو هم اصولا سریعا باریک میکنن!
اما نگران نباش گلم
یه مدت از اتوی مو و سشوارکشیدن دست بکش ,این دو مورد از جمله مهمترین عوامل در آسیب دیدن و کند شدن رشد مو هستن
قرص آهن رو با توجه به نسخه پزشک مصرف کن چون کمبود آهن باعث میشه تا موریزش پیداکنه
شیر و لبنیات هم زیاد بخور
میتونی از ماسک های تقویت کننده مثله اورآل استفاده کنی
درکل بهش زیادفکرنکن عزیزم
این نکته رو هم یادت باشه که در فصل سرما رشد مو کمتر میشه
موفق باشی

ندا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام مهناز جون خوبی ؟ میگم عزیزم این ماسک گوجه فرنگی و ماسک موز که تو پست های قبلیت نوشتی خوبه بزنم ؟ و اینکه تو گفتی صورت رو با اب سرد بشورید ولی تو ماسک گوجه فرنکیت نوشتی با اب گرم بشورین؟یه توضیح بده ؟ و اینکه در هر هفته جند تا ماسک میتونیم بذاریم و بینشون باید جقدر فاصله باشه؟یه توضیح کامل در موردش بده؟ و اینکه شب ها ارایشمان رو چطور پاک کنیم و قبل خواب چیکار کنیم ؟ممنون میشم همه رو کامل کامل بگی؟خیلی ممنون از زحماتت زودی هم جواب بدی خیلی ممنونت میشم.

سلام عزیزم
بله هم ماسک گوجه فرنگی و هم موز برای پوست مفید هستن
چون برای اون ماسک باید صورت رو با آب گرم شست بخاطر خاصیت گوجه فرنگی چون باعث حساسیت ممکنه بشه
حالا منظور از آب گرم آب داغ نیست
در مورد استفاده از ماسک ها , هفته ای 2نوع ماسک میتونی استفاده کنی...اما در روز دوبار از یک نوع ماسک میتونی به صورتت بزنی
شبها قبل از خواب آرایشت رو میتونی با یه دستمال مرطوب خوب مثل مارک "دافی" که حاوی مرطوب کننده هم هست و خیلی مغذی هست برای پوست پاک کنی و بعد با صابون داو ملایم بشوری
قبل از خواب با یه پنبه روغن زیتون یا روغن نارگیل به پوستت بمال و صبح ها وقتی از خواب پامیشی میبینی که چقدر پوستت شاداب هست عزیزم

ندا یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام مهناز جون خوبی ؟ عزیزم ازت یه راهنمایی میخوام من قشنگ ترین شب زندگیم نزدیکه میخوام پوستم صاف صاف باشه به نظرت چیکار کنم چه ماسکی بزارم واسه پوست صورتم میگم ممنونت میشم راهنمایی کنی خیلی مهمه ؟و اینکه روش های شیمیایی و دکتر و اینا .اولش پوست قرمز و ملتهب میشه منم که وقت ندارم برای همین رو اوردم به چیزای گیاهی راستی با ماسک های طبیعی که اول زیر پوستی و این چیزا که نمیریزه بیرون؟ممنونت میشم از تجربیاتت راهنماییم کنی و ماسک ها رو میشه رو بدنم استفاده کرد چون من بالای کمرم خیلی کم یه زره .....برای همین میگم .منتظره جوابتم کامل و زود جوابمو بده .ممنون عزیزم

سلام نداجان
عزیزم ماسک ماست و لیمو رو بهت پیشنهاد میکنم
آب نصف لیمو را در یک فنجان ماست بچکون، اونرو در یخچال بذار و هر شب قبل از خواب آنرا مانند یک کرم روی پوستت بذار و بعد از یه ربع با آب خنک بشور
پوست رو فوق العاده شفاف و جوون میکنه

و همچنین ماسک خیار رو بهت پیشنهاد میکنم که هرازگاهی استفاده کنی
برای شادابی پوست خیار واقعا معجزه میکنه

yasaman چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ http://tak-roj.ir

سلام خوبی عزیز من یاسمن هستم
یه پیشنهاد دارم واست چون من سایت ارایشی دارم ... من مطلب اختصاصی خودمو بهت میدم بزار تو وبلاگت اما بجاش یه لینک بزار از سایت من، اینجوری هم رنک و الکسات اوکی میشه چون اختصاصیه و هم مطلبای من پخش میشه چون وبلاگت خیلی خوبه اگر دوس داری همکاری کنمیم بیا سایتم خبرم بده تو نظرا مرسی
http://tak-roj.ir

سلام دوست عزیز
ممنون از پیشنهادت ولی فعلا ترجیح میدم فقط مطالب خودم در وبلاگم باشه
اگر دوسداشتی میتونم سایتت رو لینک کنم
موفق باشی

محمد پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ http://mohammadshahsavan.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
با یک پست جدید در مورد پژمان جمشیدی بروزم
منتظر حضور گرمتون و نظرهای سازندتون هستم.
خدانگهدار

سلام دوست عزیز
ممنون از دعوتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد