اگر چشمان درشتی دارین!!!

سلااااااااااام من اومدم

در پست قبلی در مورد آرایش چشمان ریز صحبت کردم و حالا نوبت به آرایش چشمان درشت میرسه!

شاید به خودتون بگید خوش بحال کسانی که چشمان درشتی دارن حتما زیبا هستن! اما در واقع اینطور نیست ..هستن زیبارویانی که چشمانی معمولی دارن ولی سبک آرایش رو بلدن!

اما خوشبحال کسی که چشمای درشتی داره و سبک آرایش چشمان خودشو میدونه!


دو نکته خیلی مهم در آرایش چشمان درشت!

1-استفاده از مداد تیره در داخل چشم(خصوصا مشکی)

2-استفاده بیشتر از سایه تیره

3-استفاده ازمژه مصنوعی نیمه بلند برای شما مناسب ترست

در واقعا باید برعکس چشمان ریز عمل کرد!

تیرگی رو تا نزدیکی گوشه چشم ادامه بدین و دور چشم باید کاملا تیره بشه,دیگه میزان تیرگی به سلیقه خودتون بستگی داره!

خط چشم اینگونه چشمها بهتر است در پشت چشمها پهن،  با یک خط داخل آنها کشیده شود .

میتوانید برای اینکه به اصطلاح چشمها را از قلمبگی خارج کنید در پایان کار با استفاده از سایه ی دودی ، گوشه ی چشمها و انتهای کشیدگی خط چشم ، کمی سایه ی دودی نوک تیز به سمت دو طرف صورت زده و چشمها را کشیده تر نشان دهید.

اینو بدونید که اجزای صورت باید باهم تناسب داشته باشن,و هر عضو صورت که زیادی درشت یا کوچیک  باشه باعث میشه از زیبایی شما کاسته بشه

فعلا مقدمه و قوانین رو بیان میکنم و در آینده انواع آرایش رو روی هر عکس بررسی میکنم

نظرات 1 + ارسال نظر
شیوا پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

در مورد کرم هم توضیح میدی؟ مثلا از چی استفاده کنیم از چه مارکی؟ من خودم از پنکیک استفاده میکنم ولی خب ۲ تا ایراد داره یکی این که پوست ادما خراب میکنه اون یکیم اینه که پوست ادم بهش عادت میکنه اگه نزنی پوست بد جور میشه.....

آره عزیزم حتما یه پست رو در مورد کرم آرایش توضیح میدم,منتظر باش
پنکک رو من به تنهایی برای پوست توصیه نمیکنم ,چون باعث میشه منافذ پوست باز بشه
حالا در یک پست حتما کامل توضیح میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد