اگر چشمانی متوسط دارین!!

شاید شما از اون دسته هستین که چشمانی متوسط دارین ,چشمانی که نه خیلی درشت هستن و نه ریز!

بهترین نوع چشم برای آرایش چشمهایی به فرم متوسط هستن چون به هر فرمی که دلمون بخواد میتونیم آرایششون کنیم و قوانین چندانی برای همچین چشمهایی وجود نداره!


برای چشمهایی با اندازه متوسط , از انواع مداد های رنگی و تیره میتونید برای داخل چشم استفاده کنید

نکته: چشمتون به هر  فرمی هم که باشه,به هیچ عنوان لثه چشم(داخل چشم)نباید خام(بی رنگ) بمونه!

خوبی چشمان متوسط این هست که از هر رنگی میتونید برای داخل چشم استفاده کنید

مداد آبی کاربنی جلوه ویژه ای به چشم میده(من این کارو کردم واقعا چشمانی جذاب پیدا میکنین)

ولی جز برای چشمان درشت , برای فرم های دیگه مداد مشکی رو برای داخل چشم توصیه نمیکنم

هم میتونید از سبک آرایش چشمان ریز و هم از سبک آرایش چشمان درشت استفاده کنید.

از انواع مژه مصنوعی میتونید استفاده کنید

ولی مژه با دنباله بلند کلا" هم طبیعی تر هست و هم جذابیتش بیشتره

در پست بعدی در مورد انواع کرم و پنکک , و کرم هایی که مناسب و خوب هستن صحبت میکنم

نظرات 35 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ http://zemestooni-shobe2.persianblog.ir

من چشمم متوسطه. ولی چون چشمام مشکیه احساس میکنم مداد رنگی بهش نمیاد.نمیدونم چرا؟ به خاطر رنگ پوستمه یا رنگ چشمام؟پوستم سبزست.

به دلیل ترکیب رنگ آرایشت هست...
اتفاقا من بهت پیشنهاد میکنم از رنگ آبی-سبز استفاده کنی...
با رژگونه و رژ صورتی ملایم,روی رژتم برق لب بزن که یه جلوه ای داشته باشه
اما واسه چشمت علاوه بر مداد رنگی ,زیر و بالای چشمت خط چشم خیلی باریک بکش یا اگه با خط چشم کشیدن بلد نیستی از یه سایه مشکی کمک بگیر که با استفاده از یک برس کوچیک گریم ,اون رو بکشی که به صورت خط نازک باشه
وقتی چشمتون مشکی هست و مداد رنگی داخلش بکشی ,نباید زیاد دیگه چشمتو سایه و خط چشم بزنی
واسه همین میگم نازک بکش

سارا یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام مهنازی جونم....چشمای منم متوسطه!خیلی بدردم خورد!درباره اون مداد کاربنیه واقعا زیبا شد من امتحان کردم.....مرسی

سلام ساراجون
آره من که گفتم خیلی قشنگ میشه
واقعا چشمان جذابی پیدا میکنی طوریکه همه رو جذب میکنی!!!
مداد خیلی سفیدم برای توی چشم تست کن ,اونم خوب میشه
خواهش میکنم گلم

الهههههههههههههه دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ http://elahe_h2010@yahoo.com

مهناز جون من میخواستم اکستنشن کنم بنظرت چطوره؟ چشام متوسط و از لنز استفاده میکنم سبز یشمی

اکستنشن برای چه چیزی عزیزم؟

مریم چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام گلم. چشای منم متوسط! اما یه وقتایی حس می کنم خیلی بزرگتر میشه. چرا؟
میشه بگی ۱-چه جوری باید خط چشمه مایع بزنیم؟ ۲-کدوم مارک خوبه؟
۳-چی کار کنیم دستمون نلرزه؟
۴-از کجا تا کجای چشمو بزنیم تا قشنگتر باشه؟ آخه خواهرم میگه فقط انتهای پلک بالا خوبه نه به صورت کامل پشت چشم؟
میشه راهنمایی کنی؟
ممنون جیگر

سلام مریم جان
متوجه منظورت نشدم,وقتی آرایش میکنی خیلی بزرگتر میشه یا کلا بدون آرایش؟(بیشتر توضیح بده گلم)
1-عزیزم خط چشم پاریس خیلی خوبه,هم ارزونه هم خیلی نازک هست ولی باید خیلی حرفه ای باشی برای کشیدن خط چشم چون به صورت مویی هست,اما اگر ناوارد هستی ,از خط چشم هاییی که به فرم ماژیکی هستن استفاده کن,مارک مای خط چشم این مدلیش خوب هست..

2-با تمرین این مشکل حل میشه و برای زیباتر شدن و یادگرفت آرایش,باید تمرین کرد تا یاد گرفت ولی میتونی مثلا برای کشیدن خط ,واسه چشم راستت,دست چپت رو,روی گوشه چشمت بذاری و چشمت رو آروم بکشی,و حالا با دست راستت رو که روی سطح صورتت گذاشتیش,به آرمی خط رو بالای چشمت بکشی,و برای چشم چپ برعکس...اینجوری تسلطت بهتر میشه

3-عزیزم کشیدن خط چشم برای هر فرم چشم فرق دراه که انشالله بزودی یه پست ویژه خط چشم کشیدن میذارم
خواهرت این مدل خط چشمی که میگه واسه فرم چشمانی هست که به هم نزدیکن و با کشیدن خط چشم نصفه ما سعی میکنیم اینها رو از هم دور کنیم
ولی کسی که فرم چشماش از هم دوره با این مدل کشیدن دورترش میکنیم و خیلی بد میشه!
چون این مبحث طولانیه,اجازه بده در یک پست کاملا مفید توضیح میدم

sheyda جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

سلای عسل من من عاااااااشقتم ب مولا
جیگرم من ک راجعبه چشمام برات توضیح دادم و میشه گفت همین متوسطه شایدم از متوسط قشنگ تر من همیشه برا داخل چشمام از مداد مشکی استفاده میکنم نمیدونسم ک میشه رنگ سفید یا آبی هم ب لثه ی چشم زدواااااااااااو فک کنم خیییلی جیگر بشهفقط میخوام بخرم چی باید بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه نوع مدادی و از چه مارکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟زودی بم بگو عجیجم.و راستی اون عکسی ک برات آپ کرده بودمو اگه هنو داری اگه رنگ لنزشو میدونی زودی بم بگو

سلام عزیزم
قربونت برم
مداد مشکی برای کسی که چشماش درشت یا تقریبا درشته بد نمیشه ولی کلا" خیلی بهتر هست که از مداد های رنگی استفاده کنی یا اگر میخوای تیره باشه از مداد سرمه ای استفاده کنی
مداد سفید که محشره ,چون چشم رو هم درشت تر نشون میده
من خودم عاشق مداد سفید و مداد آبی کاربنی هستم
اگه خواستی مداد بخری بگو برای توی چشم میخوام که بهت مداد پررنگ بده یه کمی هم حالت روغنی داره
عکسو ندارمش الان ,حالا اگه تونستی برام دوباره آپلود کن تا با دقت ببینم

نیلو دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ http://aftabmehrabooni.persianblog.ir

عالیییی بود مهنازی....فک کنم چشم منم متوسط باشه...

sheyda سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ق.ظ

سلااااااااااای آجی باجه برات می آپم.فقط اسم ی مارک خوبشو بم میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همونایی ک خودت استفاده میکنی.زودی بگو

مارک مداد خوب flormar البته اصلشو بگیریا

مریم سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ

ممنون از جوابت.
منظورم اینه که بدون آرایش یه و قتایی چشام انگار خیلی درشت تر میشه! به نظرت میتونه برای این باشه که چشم وقتی استراحت میکنه اینجوریه!؟
خیلی وبت عالیهُ دستت طلا

آره, چون آدم وقتی میخوابه بعد بیدار میشه , چشماش کمی حالت برجسته پیدا میکنه و در واقع شاید درشت تر به نظر بیاد

sheyda چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

sheyda دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ

جیگرم مداد سفید برا لثه ی چشم چه شماره ای بگیرم ک پررنگ باشه؟؟؟؟؟؟؟زودی ج بده

این لینکو ببین..
مداد چشم سفید شماره 113

http://www.albasco.com/media/catalog/product/cache/4/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/8/0/80600113_1.jpg

مداد سفیدی که میخری نباید خشک باشه باید حالت کمی روغنی داشت باشه

حتما موقع خرید هم به فروشنده بگو برای داخل چشم میخوام

sheyda دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

sheyda دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

راستی با مداد سفیدی ک تو چشم زدیم با خط چشم جه رنگ روژی باهاش قشنگ تر و بهتر میشه؟؟؟؟؟

عزیزم مداد سفیدی که تو چشت میکشی چندان به رنگ رژت ربطی نداره
رنگ رژ متناسب با رنگ لباس یا شالت یا پوستت یا سبک آرایشت تعیین میشه
ولی معمولا رژهایی با رنگ های گرم بهترن
مثل قرمز-صورتی جیغ-نارنجی پررنگ و...
با اینکار سفیدی مداد تو چشمت هم بیشتر نمایان میشه بخصوص اگه پوستت گندمی باشه

sheyda سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

دقیقا همینطوره!!!!!!!البته گندمی روشن
ی بارم آفتاب گرفتم خییییلی پوستم جیگر شد.ممنون میسی

neda پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ

با سلام عزیزم خییییلی عالیه من اینا رو میدونستم فقط چشام سبزه مداد چه رنگ زیرش بکشم چشام درشتر و قشنگتر میشه؟

هم سفید میتونی بکشی هم سبز روشن عزیزم

مهتاب دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام.راهی هستش که چشم بدون آرایش درشت شه.من چشام نه ریزه نه درشت.ولی دوس دارم خیلی درشت باشه.با آرایش بلدم ولی می خوام بدونم بدون ارایش مثلا با ورزش خاصی یا با جراحی میشه این کارو کرد؟

سلام دوست عزیز
فکرمیکنم با جراحی بشه اما درایران تابحال نشنیدم
با اکستنشن کردن مژه هاتونم میتونید چشماتون رو بدون آرایش درشت و زیبا جلوه بدین

samaneh چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام به مدیرکاردرست وخوش اخلاق این سایت.گلم من تازه اینجااومدم خیلی ازجوابای خوب شماخوشم اومد.اول ممنونم که یه یکی هست که جواب درست بهم بده.عزیزم من بامداد سیاه توی چشم مشکل دارم.چشام متوسطه ولی حالتش خوبه وگوشه چشمام روبه بالاست.رنگش هم بین سبزوعسلیه.زیادم آرایش نمیکنم چون هم سرکارهم دانشگاه میرم ونمیخوام تابلوباشم.زیرچشام خط قهوه ای میکشم وتوشم سفید.ولی وقتی توشوسیاه میکنم بااینکه خوشم نمیادوچشام کوچیک ترمیشه ولی حس میکنم رنگ چشام بیشترخودشونشون میده.میشه راهنماییم کنی چیکارکنم که چشام رنگش روشن تربشه وجلوه بیشتری هم داشته باشه؟سایه هم رنگای گلبهی وبژکمرنگ میزنم وگوشه چشامویکم دودی میکنم.مرسی عسلم.

سلام سمانه عزیزم
خیلی خوش اومدی
...
مداد چشم مشکی با اینکه چشم رو ریز میکنه ولی مردمک و رنگ چشم رو بیشتر نشون میده
مثلا کسی که چشماش مشکیه وقتی داخل چشمش رو مشکی میکنه بیشتر مشکی بودنش نمایان میشه واسه همین هست که میگی رنگ چشمم با کشیدن مدادمشکی بیشتر نمایان میشه
...

من بهت پیشنهاد میکنم باتوجه به اینکه رنگ چشمات روشنه,تو داخل چشمت رو با مدادمشکی پررنگ و نرم بکش و پایین چشمتو با استفاده از قلم موی خیلی باریک و پودر سایه دودی زیرچشمتو یه خط صاف بکش (بادیدن عکسهایی که در زمینه آرایش چشم گذاشتم بیشترمتوجه میشی چی میگم)
این خط نباید مث خط چشم های خلیجی با پلک پایینیت فاصله داشته باشه بلکه باید کاملا چسبیده کشیده بشه طوریکه انگار خطی که در لثه چشمت کشیدی با خطی که پایینه چشمت کشیدی یکی به نظر بیاد
برای پلک بالات هم میتونی همین کارو کنی ولی اگرپلک بالاتو نزنی به نظرمن زیباتره
در نهایت فقط مژه های بالاتو ریمل زیاد بزن
موفق باشی عزیزدلم

شراره جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام و خسته نباشید

من صورتم بیضیه و گونه ندارم چیکار میشه کرد تا گونه هام برجسته تر بشن؟؟

ممنون

سلام
ممنون شراره جان
باید از رژگونه تیره در زیر استخوان گونت استفاده کنی و روی گونه رو حتما رژگونه روشنتر از اون هارمونی ای که انتخاب کردی بزنی
کلا " هم سعی کن از رنگ های روشن برای آرایشت استفاده کنی
رژگونتو به فرم هلالی بزن تا صورتت پرتر به نظر بیاد
موهاتو فرق وسط نده چون گونه هاتو بیشتر قایم میکنه

وارش دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام...خیلی نظراتتون خوبه..مرسییییی..فقط من چشمام تیره متمایل به مشکیه و اندازش متوسطه ..وقتی مداد آبی میکشم خیلی قشنگ میشه..ولی مدادم جنسش خوب نیس و خارش میاره..میشه لطف کنین یه مداد آبی پررنگ یا کاربنی برای تویه چشم بهم بگین با یه مداد سفیده خوب؟ ممنون میشم اگ جواب بدین...موفق باشین

سلام عزیزم
از مداد چشم فلورمار یا اتود استفاده کن گلم

منم کشاورز جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ق.ظ http://imfarmer.blogfa.com

سلام
مطالبتون جالب بود
متشکرم
موفق باشید

سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتون

anita شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام خوبید من تازه این جا اومدم مطالبتون جالب هستش .من چشمای قهوه ی سوخته مایل به مشکی دارم فرم چشمم گرد و متوسط .چیه مدلی ارایش کنم که جلوه پیدا کنه ؟ هم چنین وقتی مداد چشم زیرش می کشم سریع زیرش پس می زنه پوستم خشکه می خوام بدونم از چه مارکی استفاده کنم که پس نزنه و با چی پاک کنم که زیر چشم خط نیوفته چون الان 19 سالمه ولی 3 تا خط افتاده ممنوم می شم اگه پاسخ سوالمو بدی
موفق باشید

سلام آنیتا جان، خیلی خوش اومدی
برای مداد چشم باید زیر چشمت چرب نباشه و بهتره ک بعداز اینکه کرم ب صورتت زدی کمی زیر چشمتت رو با پنکک پرکنی، یا کلا از کرم مناسب پوستت استفاده کنی ک زیادم چرب نباشه. مداد فلورمار البته اصلش خوبه.
برای نوع آرایش ویژه چشمت هم ب لینک زیر (آموزش خودآرایی) مراجعه کن:

http://make-up.blogsky.com/1392/05/12/post-178/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1

reyhan چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام مرسی از اطلاعات مفیدتون
من چشام ززیاد درشت نیس و بالاش پف داره.میخواسم بدونم چطوری چشم درشت کنم؟ ضمنا ناوارد هستم
لطف کنین و بگین چه مارکی رو هم خریداری کنم
ممنون میشم

سلام عزیزم
دوست خوبم وارد این لینک شو و توضیحات مربوطه رو بخون و عکست رو برام بفرست تا دقیقو کامل برات توضیح بدم

http://make-up.blogsky.com/1392/05/12/post-178/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1

مریم شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام عزیزم.چند تا سوال داشتم.من مدت زیادی از فرمژه استفاده کردم مژه هام شکسته شده ریمل تقویت کننده مژه هم زدم فایده ای نداشته مژه هام مثل قبلا نمیشه.سوال دیگه ای هم داشتم اینه که اگه چشمی پشت چشم نداشته باشه و فاصله چشم و ابروهاش به هم نزدیک باشه اما چشماش درشت باشه از چه رنگ سایه ای می تونه استفاده کنه.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

سلام گلم
از روغن فندق استفاده کن و روزی دوبار صبح و شب به مژه هات با گوش پاک کن بزن
و سعی کن مدتی ریمل نزنی تا مژه هات استراحت کنه و جون بگیرن
بهتر هست از سایه های روشن استفاده کنی
تا پشت پلکت بلندتر به نظر بیاد ولی چون چشمات درشته میتونی داخل چشمت مداد مشکی یا حتی رنگی بکشی واینطوری به چشمت زیبایی بیشتری بدی

مریم شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ

مرسی دوست عزیزم.سایه های روشن مثل چه رنگ هایی؟من بیشتر سایه نقره ای و آبی میزنم.سوال دیگه ای هم که داشتم اینه که خط چشم کلفت چشمو درشت تر نشون میده یا ریز.من گاهی اوقات خط چشم ریز پایین و بالای چشمم می کشم.اما به نظرم جذابیت خط چشم کلفت بیشتره.خواستم نظر شما رو بدونم.

خواهش میکنم
بستگی به رنگ پوستت و رنگ چشمانت داره عزیزم
کلا" سایه روشن و ترکیبش با سایه های تیره چشم رو گیرا میکنه
خط چشم پهن درشت نشون میده و جالبه که برای چشمای درشت گاهی قشنگتر میشه
برای اینکه بتونم بهتر کمکت کنم میتونی به لینک زیر مراجعه کنی
http://make-up.blogsky.com/1392/05/12/post-178/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1

مریم شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ب.ظ

خیلی ممنونم دوست گلم.سایتتون فوق العاده ست.بی نظیره.من رنگ چشمام مشکیه و پوستم سفیده.مداد سفید زیر چشم ریمل پایین چشم و فرمژه خیلی چشم رو درشت نشون میده.با اینکه فرمژه خیلی عالیه اما حیف که من نمی تونم بزنم.

خواهش میکنم عزیزم

مریم پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام عزیزم خسته نباشید.دوست گلم من سوالی داشتم.من 3 هفته پیش از یه خانومی که وسایل ارایشی میفروختن شیر پاک کن خواستم به جای شیر پاک کن به من ژل شستشو صورت دادن و من برای پاک کردن ریملم به چشمام زدم و چشمام به شدت میسوخت و تا امروز حساسیت ایجاد کرده حتی به انگلیسی نوشته بود به اطراف چشم نزنید من یادم رفته بود که بخونم.به نظرتون مشکلی برای چشم ایجاد نمی کنه؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

سلام عزیزم
ممنون

نه خودش خوب میشه
فقط چشماتو با شامپو بچه ملایم یا با صابون داو بشور عزیزم
اگرم چشمت هنوز میسوزه تاچند روز آرایش نکن

مریم پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:25 ب.ظ

ممنون از راهنماییت گلم.شاید من خیلی حساس شدم سفیدی چشمام خشک شده.عزیزم برای ارایش چشم می تونیم از شیر استفاده کنیم؟

منظورت برای پاک کردن هست؟
آره میشه
ولی چون چشمات حساسه از شامپو بچه ملایم یا صابون داو چشماتو بشوری بهتره

مریم پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 ب.ظ

مرسی دوست گلم.

خواهش میکنم

مریم جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:16 ق.ظ

دوست عزیزم می تونید سالن ارایشی خیلی خوب به من معرفی کنید.

در چه زمینه ای؟

مریم جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ

من چند تا ارایشگاهی که تا به امروز رفتم برای ابرو برداشتن رنگ مو خیلی زیاد راضی نبودم گفتم اگه ممکنه سالن ارایشی خوب به من معرفی کنید.ممنونم

شهلا چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:22 ب.ظ

خانومی سلام اولینه باره اومدم و خیلی استفاده کردم خواستم تشکر کنمممم

سلام عزیزم
خیلی خوش اومدی
خواهش میکنم گلم

هدیه سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ق.ظ

من

هدیه سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام من چشمم ریزورنگش قهوه ای رنگ پوستم گندمیه صورتم بیضی میخوام بهم بگید چیکارکنم که چشمم درشتر بنظربرسه و جلوه قشنگی داشته باشی و چیکارکنم صورتم گرد بنظر برسه بینیمم کوچیک ترممنووووووووووون خواهشا زود جواب بدید

عزیزم مواردی که در همین پست توضیح دادم میتونه خیلی کمکت کنه
در ضمن میتونی به این لینک مراجعه کنی
http://www.banoyeziba.ir/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%A8%DB%8C%D8%B6%DB%8C/

farzane سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:45 ب.ظ http://dokhmal@sorate.com

سلام من چشمای درشت و عسلی دارم خواستم بگم از مدادچشم مشکی استفاده کنم یا رنگی ؟؟؟

سلام دوست عزیز
مداد مشکی شکیل تر هست

sahel جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:37 ق.ظ

salam doste Aziz mamnon am az nazarate aliiiii ton mn ye soal dastam mn cheshmam meshki mamoli soratamam gerde sefide che tory arishi konam cheshmam dorosht tar shn

عزیزم از خدمات خودآرایی در سایت بانوی زیبا بهره ببر
www.banoyeziba.ir

لیلی شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام خسته نباشید من چشام.هم ریز هم پف داره میشه ی راهنمایی کنید چجوری خط چشم بزنم صورتم بیضی

دوست عزیزم برای آموزش خودآرایی به سایت بانوی زیبا مراجعه کنید.
www.banoyeziba.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد