سلام...


 MALU WILZ NIGHT AFFAIRS — the new glamour, Quelle: MALU WILZ Beauty GmbH


سلام به دوستان عزیزم

من مهناز هستم و دارای مدرک بین المللی گریم زیبایی MALU WILZ آلمان , زیر نظر استاد مطرح گریم سرکار خانم سجادی ...

این وبلاگ رو در تاریخ 4 مرداد 91 برای شما دوستان عزیزی که تمایل به هرچه زیباتر شدن و جذابیت دارن ایجاد کردم..

من در این وبلاگ بهترین و جادوئی ترین راه های زیبایی و جذابیت رو براتون توضیح خواهم داد

شعار من"فقط زیبایی طبیعی"!


با مطالبی که در این وبلاگ میخونید زیباترین وجذاب ترین در بین اطرافیان خود باشید...

(لطفا از تمامی صفحات دیدن کنید)


نظرات 12 + ارسال نظر
هلیا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ http://zibaatarin.mihanblog.com

سلام به روی ماهت......*وبلاگ جدید مبارک*

سلام هلیاجون
مرسی عزیزم
ممنون از حضورت

فاطمه پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ http://zemestooni-shobe2.persianblog.ir

سلام عزیزم.به به چه وبلاگ خوبی.مبارک باشه عزیزم. یه پیشنهاد داشتم.اینو به عنوان پست ثابت بذار تا هر کی میاد وبت با کارت اشنا بشه

سلام عزیزم
ممنونم
اتفاقا میخواستم همین کارم کنم

respina پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

salam azizam....mage chand salete ke hamchin madraki dari...age doost dari bego akhe vasam jaleb shod

سلام دوستم
23 سال عزیزم

نیلو پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:01 ب.ظ http://aftabmehrabooni.persianblog.ir

سلام دوست جونی مبارکککککککککهه...لینکت کردم ببخش دیر اومدم آخه نت قاتی کرده بود باز نمیکرد

سلااااااااام نیلو
ممنونم عزیزم
خواهش میکنم ایرادی نداره

نیلو پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ http://aftabmehrabooni.persianblog.ir

راستی نگفته بودی مدرک بین المللی گریم زیبایی داری!

چرا تو اون وب مردادیم گفته بودم که

سمانه جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام مهناز جون

وب جدید مبارک من که دیگه نمیتونم بیام وبلاگ قبلیت واسه

من خراب میاد هرکار که میکنم بی معرفت نیستمااااا

این وبت خیلی به درد میخوره

دوست میدارم

سلام عزیزم
ممنونم گلم
ای بابا
آخه چرا
پس لااقل تو اون دو تا وبلاگم بیا

فروغ شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ق.ظ

سلام مهناز جون خوبی ؟ وب جدید مبارک باشه عزیزم نمی دونم چرا وبلاگ سینماییت واسه من یه جوری میاد یعنی نوشته هاش غیر قابل خوندنه
اما موضوع این وبت عالیه

سلام فروغ جون
مرسی
والا یکی دو تا از بچه هاهم گفتن
بذار درستش میکنم

سارا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ق.ظ

وای وبت عالیه گلم عاشقتممرسی

قربونت برم ساراجون

nedanegarss501 شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ http://nedanegarss501.blogsky.com

سلام مهناز جون ببخشید چند روزی نبودیم وقعا شرمنده
راستی وبلاگ جدید مبارک خیلی ممنون که تو وبلاگت برام تولد گرفتی ممنون

سلام عزیزم
ممنون گلم

کیاندخت شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ http://peiman-maadi.blogsky.com

سلام عزیزم لینکت کردم.

heli یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

salam doosjooni.compiuteram virusi shode bood dadasham bord dorestesh kard vali bazam kharabe 2bare bayad bebare doa kon zood doros she.delam barat tang shode bood....mer30babate ax baradar... on webet bazam baraye man kharab miyad ...natoonestam onja nazar bezaram.....booooooooossssss.

سلاااااااام هلیاجون
انشالله که درست بشه
منم چندروز نبودم
دلم برات تنگ شده
حالا بذار ببینم میتونم اون وبم رو درست کنم

[ بدون نام ] دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام مهناز جون من تازه واردم اما قراره بشم پایه وبت...وب خوبی داریعالیههههههههههههههه

سلام الهه جون
فدای تو
خوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد