روشهای مرتب کردن ابرو مخصوص دختران جوان!



همونطور که قبلا هم گفتم ابرو نقش اساسی در چهره شما داره و در واقع قاب صورت شماست!
اصلا به این موضوع فکر نکنید که روزی بخواهید ابروهاتونو نازک کنید !چون علاوه بر اینکه پس از مدتها ابروتون به پرپشتی اولیه برنمیگرده ,باعث میشه سنتون خیلی زیاد بشه!
حتی اگر یک زمانی ابروی باریک مد شد,زیبایی طبیعی خودتون رو بخاطر مد به خطر نندازید!
البته خداروشکر که الان ابروی پهن مد هست و چهره شما رو دخترونه تر میکنه..
برای دخترونه تر شدن ابروتون هم خیلی کم از بلندی ابروتون قیچی کنید خصوصا تاج ابرو
الان دقت کرده باشین اکثر هنرپیشه ها هم ابروهاشون به فرم طبیعی و ساده هست ..



شاید برای مرتب کردن ابرو آن هم به شکلی دخترانه انه وساده ،ساعتها وقت خود را در سالنهای آرایشی گذرانده‌اید و گاهی هم رضایت کامل را به خاطر زیاد برداشتن و یا نازک کردن آن نداشته اید.

روشی ساده و آسان وجود دارد که می‌تواند شما را در این امر کمک کند بطوریکه خودتان در منزل و با توجه به سلیقه‌ی شخصی خود ابرویتان را مرتب کنید. ابتدا به نکات مهمی که قبل از برداشتن ابروها باید بدانید اشاره می‌کنیم:


1- نکته ی مهم وقابل توجه اولیه این است که شما می‌خواهید ابروهایتان را به شکلی کاملا دخترانه مرتب کنید و فرم دهید و قصد ندارید مثل آرایشگران حرفه ای خط بیندازید و مثلا ابروی صاف و شمشیری خود را به شکل هشت در آورید و یا بالعکس چون این کار نیاز به تخصص ویژه ی خود دارد، بلکه می‌خواهید با برداشتن موهای اضافی اطراف ابروها ودر صورت لزوم قیچی کردن بخشی از آنها ،ابروها را منظم و یکدست کنید.

2- نکته ی مهم دیگر اینکه اکثر ابروها چه در خانمها و چه در آقایان کاملا مثل هم نیستند و حتما با هم فرق می‌کنند ،پس ما می‌خواهیم با تغییراتی کوچک وساده آنها را شبیه هم سازیم.

3- ابروهای کم وخالی معمولا از تاج ابرو خالی وکم هستند ،پس دختر خانمهایی که تاج ابروی کمی دارند زیاد از تاج ابروها کم نکنند و از ادامه‌ی آن شروع به مرتب کردن ابروها نمایند.

4- بعضی از دختران جوان از مسواک‌های سفت و محکم برای شانه کردن ابروها استفاده می کنند که این خود باعث ریزش ابروها می‌شود ،پس بهتر است از برسهای کوچک ونرم مخصوص ابرو یا مسواک های نرم استفاده شود.

5- تاتو کردن ابرو در سنین جوانی برای دختران جوان علاوه بر ریزش ابرو سبب می‌شود که شما مدتها یک ابروی مصنوعی و زنانه ویک مدل داشته باشید و برای تغییر آن دوباره دست به تاتو زده، پاک کنید تا مدل آن را عوض کنیدکه پاک کردن آن هم مشکلات بعدی را به دنبال خواهد داشت که حتما شما را از این بابت پشیمان خواهد کرد. مداد کشیدن هم راه دیگری است که آن هم باعث ریزش شدید ابرو خواهد شد،پس بهتر است برای پر نشان دادن ابروها و پر کردن جاهای خالی آن از سایه های ابرو که در رنگهای مختلف وبا قلم مو همراه است استفاده کنید

6- هر روز وهر زمان که جلوی آینه قرار می‌گیرید دست به ابروها نزنید چرا که برداشتن پشت سر هم و زود به زود ابروها باعث شل شدن پشت پلک وافتادگی زود هنگام آن خواهد شد.

7- از تیغ زدن ابرو با هر بار برداشتن آن خودداری کنید وتنها گاهی استفاده نمایید زیرا علاوه بر زود در آمدن ابروها ،تارهای موی ابرو را کلفت‌تر کرده ،باعث شکستگی موهای ابرو در زیر پوست شده وموهای زیر پوستی ابرو را زیاد می‌کند و همچنین موهادر خلاف جهت ابروها بیرون خواهد آمد و به مرور جهت ابرو هاکاملا به سمت پایین عوض خواهد شد و شما فرم اولیه ی ابروهایتان را که به شکل زیبایی به سمت بالا شانه می‌شد از دست خواهید داد.

8- ابروها را همیشه در همان جهتی که هستند بردارید یعنی به سمت بالا ومایل، و هرگز با موچین موها را به سمت پایین نکشید تا از ریشه در بیاورید زیرا این خود در نا منظم شدن تارهای ابرو بسیار تاثیر خواهد داشت.


حال روش برداشتن ابروها :

1- ابروها را  به سمت با لا بابرس ابرو مرتب شانه کنید.

2- مدل تقریبی ابرویتان را که دوست دارید و البته در ابروی شما جای می‌گیرد را روی ابرو در نظر گرفته و به وسیله‌ی یک مداد چشم روغنی که بهتر است رنگ آن با ابروی شما تفاوت داشته باشد تا کاملا خط تمایز را به شما نشان دهد ،دور تا دور ابرو بکشید.هر دو ابرو را با هم و یکسان کشیده تا در همان ابتدای کار ابروها را مانند هم ببینید و بدون آن که داخل ابرو ها را پر کنید فقط دور تا دور آنها را خط بیندازید.

3- از انتهای یک ابرو ،همان ابرویی که دست راحت‌تر است شروع کرده وبا موچین پایین خط تمایز ودر همان جهت رشد مو ، موهای اضافه را بردارید ،همین طور بالای ابرو را.

4- با قیچی کوچک مخصوص ابرو ودرست بالاتر از خط کشیده شده ،صاف صاف و خیلی کم بعد از شانه کردن در صورتی که نیاز به کوتاه کردن باشد ،قیچی کنید وتنها تیزی های آن را بگیرید که البته در دختر خانمها بهتر است که تاج به همان حالت طبیعی باقی بماند وکوتاه نشود .بقیه ی قسمتهای ابرو یعنی وسط و انتهای آن را به سمت پایین شانه زده و کمی قیچی کنید ،سپس موها را به سمت بالا شانه کرده و اگر مویی اضافه باقی مانده بزنید در غیر این صورت دست نزنید. بهتر است انتهای ابرو را کوتاه نکنید تا ابرو طبیعی‌تر باشد.


(در آینده پستی در مورد انواع شکل های ابرو همراه با عکس براتون میذارم)

نظرات 14 + ارسال نظر
sheyda پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ

salaaaaay asiiisam ejqam man pishiniye nesbatan kuchulu va gerdo nazi drm va chunamam namakiye abruhamo bas k naqes kardam mordam,kheili vaqte pish abruhamo bade vardashtan ba mugir tiq mizad khanume dorovaresho baram ama man hanu k hanuze zir pusti drm abruhaye khodam taqriban zakhim va tere kolofti dare va sineye abruham pore por va qashange qasd drm dg b sineye abruham das nazanam va az vasat be bad varesh drm mundam chijuri konam halatesho.ba in tosifi k man taqriban az nahiye suratam dadam b nazaret cheto vardrm????????????zir helal va drm khube????hamishe ham khodam abruhamo var midaram kheili qashang tar mishe ta digarun!

سلام شیداجان
هر وقت قصد دارین ابروهاتونو بردارین , از تاج تا نیمه وسطی ابرو رو سعی کنید که باریک نکیند و مدل دادن ابرو رو از طریق دم ابرو انجام بدین و دم ابرو رو باریک کنید تا ابروتون فرم داشته باشه
با قیچی ابروهاتونم خیلی کوتاه نکنید که جلوه خوبی نداره ..این کار هم باعث میشه ابروهاتون پرتر به نظر بیاد..
اگر آدم ابرو برداشتن رو خودش یاد بگیره,خیلی میتونه بهتر از آرایشگر ابروشو برداره خصوصا برای کسانی که نمیخوان ابروشون باریک باشه یا حالت زنونه داشته باشه..
به نظر من ابروهاتو تقریبا بین حالت هلال و هشت بردار که بیشتر به حالت هلال بزنه و برای این کار از نیمه دوم بیشتره ابروت استفاده کن(دم ابرو) و حالت بده

sheyda پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

age btunam intor k gofti movafaq bsham!!!!!!!!y bar haminjur vardashtam kheili khub shode bud.rac qalat emlaei haro bebakhsh akhe tond minevisam!!
unja ham manzuram a pishini pishuni bud!!!
va mamnun golam k inqad zud b zud j midi.dus dashtam mitunesam teleto dashte basham....

آدم انقد خرابکاری میکنه تا یاد میگیره!
خواهش میکنم عزیزم؛سعی میکنم بتونم بخونم ولی اگه بتونی فارسی تایپ کنی من راحت ترم

محنا پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام عزیزم رسی بابت سایت خوبت راستش من ابروهای خیلی ژر و خوبی دارم و همیشه هم ژهن ورشون میدارم ولی نمیدونم چرا یک مدته تاج ابروی سمت چژم یکم خالی شده نمیدونم چیکار کنم. در ضمن انگار اروهام یکم از نظر ارتفاع با هم متفاوت هستن و نمیدونم با برداشتن اون یکی ابروم اونار با هم همسطح کنم یا نه ؟اخه بنظرم مشکلش با اینم حل نمیشه و میترسم نازک بشه.مرسی از راهنماییت خانم گل.

سلام دوست عزیزم
ممنون از حضورت
عزیزم گاهی پیش بیاد که آدم مژه ها و ابروهاش کم پشت بشه یا بریزه,اما بعد یکی دوماه به حالت اولیش برمیگرده!
سعی کن نسبت بهش بیخیال باشی و زیاد درگیر آیینه نباشی...
اما یه پیشنهاد دارم برات:از روغن فندق استفاده کن و روزی دوبار صبح و شب با گوش پاک کن به تاج ابروت بزن,ولی این کارو هرروز انجام بده تا زمانیکه حس کنی دیگه نیاز نداری
من 5 4 سال پیش ابروهامو باریک کرده بودم چون مد شده بود! ولی با استفاده از همین روغن فندق الان ابروهای خیلی پر و خوبی دارم و اصلا هم مداد نمیکشم
نه به هیچ عنوان ابروهاتو فعلا باریک نکن
تو اینکارو انجام بده انشالله خوب میشه
اگرم نتیجه نگرفتی به دکتر پوست و مو مراجعه کن

سارا پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام منم ابروهای پری دارم می خواستم بدونم از نظر میک آپ و فن آرایشگری مه لقا جابری ابروهای خوبی داره ؟ آخه هوس کردم ابرو هامو به فرم او بردارم اما مطمءن نیستم خوب میشم یا نه؟راستی فرم صورت من بیضی ست
مرس از وب عالیت

سلام ساراجون
مه لقا ابروهاش خیلی باریک هست و تماما با مداد بهشون فرم میده
اگر واقعا میخوای ابروهاتو انقد باریک کنی وحوصله داری که تماما هربار با آرایش انقد درگیر فرم دادن بهشون باشی,این کارو کن
ابروهای مه لقا به فرم صورتش میاد ولی با توجه به اینکه فرم صورتت بیضی هست ابروهای حالت دار مث هشتی بهت میاد ولی یادت باشه خیلی نباید هشتی کنی چون چهرتو اخمو میکنه..
ولی به نظرمن ابروهاتو به اون اندازه باریک نکن
ممنون از حضورت گلم

sheyda پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

چشم عزیزم فارسی تایپ میکنم با اینکه سخته برام!!!قربونت برم دوس دارم ابروهامو ی رنگ قهوه ای خوش رنگ بندازم چن بار رنگ انداختم ولی اون چیزی ک میخواسم نشد.آخه ابروی پهن رو اگه رنگ بندازی خیلی قشنگ میشه.میشه اسم ی رنگ برا ابرو ک واقعا قهوه ای روشن خوش رنگ باشه بم بگی؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم ب خدا خیلی گشتم.روشن روشن هم نه ولی ی قهوه ای روشنی باشه ک خالصانه واقعا قهوه ای روشن باشه......

ممنون شیداجان
عزیزم راستش من در زمینه رنگ تخصص ندارم و و من فقط دوره تخصصی میکاپ و گریم صورتو دیدم
اما دوباری که موهامو رنگ کردم ,ابروهامم یه درجه از رنگ موهام روشنتر کردم و خیلی قشنگ شد و حتی دوباره با سایه روش کار میکردم تا بهتر و پهن تر هم بشه

sheyda جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

با سایه پهن کردنو اصلا بلد نیسم.نمیتونی برام پیدا کنی؟؟؟

باید بپرسم برات
آموزششو که گفتم

محمد جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ http://mohammadshahsavan.blogfa.com/

سلام من شما رو لینک کردم شما هم می تنید من رو با عنوان وبلاگ محمد شاهسون و ادرس زیر لینک http://mohammadshahsavan.blogfa.comکنید با تشکر

sheyda جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

باشه پ بپرس برام حتما اگه تونستی ی جیگرشو برام پیدا کن دست طلا
الان میرم میخونم لازم میشه.

sheyda جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ

باشه جیگرم حتما اگه تونستی ی جیگرشو برام پیدا کن قربون دست
الان میرم میخونم لازم میشه

عزیزم من چندروز نبودم
راستش وقتم نکردم برات بپرسم ولی شاید تو نت سرچ بزنی بتونی رنگ مورد علاقتو بیابی
ولی هرچی دلت میخواد سوال میکاپ و گریم بپرس تا جواب بدم

هلیا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ http://zibaatarin.mihanblog.com

دوستم دستت دردنکنه ...
بووووووووووووووووووووووووووووووووس.
کلی چیز یادگرفتم.

خواهش میکنم هلیاجون

شیوا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ

من ابروهامو ماهی یک بار برمیدارم ولی یکی بهم کفت که همیشه وقتی اراشگاه میری به ارایشگر بگو که بالای ابروتا تیغ بنداره چون اگه بند بندازی ابروهات کم میشه ودیر به دیر درمیاد حالا واقعا همینجوره؟؟؟

ببین شیواجان آرایشگر وقتی بالای ابروتو بند میندازه داره کرک ها و موهای زائد بالای ابروتو برمیداره پس ربطی به کم پشتی ابروت نداره
مگر اینکه بره تو خط ابروت! که اونم این کارو نمیکنه!
ولی معمولا بالای ابرو رو بعضیا به جای بند تیغ میزنن تا پرزهای ابرو که تو بند نمیاد کاملا بره
بعضیاهم اول بند میندازن بعد تیغ یا فقط بند !
ولی سعی کنید ابروهاتونو کمتر با تیغ بردارین بعد یه مدتی بدفرم درمیاد

نیلو دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://aftabmehrabooni.persianblog.ir

مهنازی فعلا زوده که من راجع به برداشتن ابرو ازت سوال کنم ولی هروقت به سنش رسیدم ازت میپرسم
الانش هم ابروهام یه مدلیه انگار برداشته شده
فقط میتونم بگم عالی بود واقعا عالی

باشه نیلوی عزیزم

هیچ عجله ایم واسه ابرو برداشتن نکن , چهره آدم متناسب سنش باشه خیلی بهتره

مهسا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

مهناز جون من ابرو هام از بچگی تا الان کم بشت بوده و رنگشم طلایی مایل به مشگیه من جدیدا همیشه با خط لب بر رنگش میکنم ای ایرادی داره یا از سایه استفاده کنم ؟ اگه بخوام استفاده کنم از چه رنگش بخرم ؟ یه سوال دیگه تاج ابرو به کجا میگن

مهسا جان از خط لب یا حتی مداد ابرو استفاده نکن,چون به مرور ابروهات میریزه و کم پشت تر میشه
برای تقویت ابروهات میتونی از روغن فندق استفاده کنی و روزی دوبار آروم با یک گوش پاک کن به ابروهات بزنی
یک سایه ابرو مارک خوب بخر مث مارک اتود یا مارک کاپریس ,...با توجه به رنگ ابروهات باید قهو های روشن بگیری و موقع سایه زدن با استفاده ا قلم موی مخصوص خیلی آروم روی ابروهات بزنی
یادت باشه زیادی ابروهاتو سایه نزنی چون غیرطبیعی میشه ولی حتما رنگ قهوه ای روشن بگیر
این دو مارکی که بهت معرفی کردم خیلی خوبن
تاج ابرو ابتدای ابرو رو میگن که معمولا پهن تر هم هست

BAHAR شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://WWW.adib1372.blogfa.com

سلام عسیسم من اولین باره که به وبت میام
1سوال دارم
من ابروهام کم پشته خیلی تازه با مدادم بیشتر ریخته
دیدم به بقیه گفته بودین که روغن فندق بزنن
من الان ابروهامو گذاشتم در بیاد میخوام رنگ n10بزنم روشن
کنم بعد با مداد قهوه ای روشن پهنش کنم
مثل همون مدلایی که جدیدا مد شده
مداد قهوه ای پیدا نمیکنم روشن
نمیتونی یه مارک بهم معرفی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی
تو وبم منتطر جوابتم فدات

سلام بهار جان
آره عزیزم روغن فندق و کرچک در رشد ابرو خیلی تاثیرگذار هست و هیچ وقت مداد رو به طور مستقیم به ابروهاتون نزنید چون میریزه و ریشه ابرو رو سست میکنه
اگر میخوای ابروهات روشن بشه از گروه n استفاده نکن و از گروه c استفاده کن
فکرمیکنم مارک کاپریس مداد ابروی قهوه ای روشن داشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد