راه های حجیم شدن لبها!

سلاااااااااام.من با چندروز تاخیر اومدم

لب ها عضو مهم در زیبایی هرکسی هست بخصوص جدیدا که بازار  حجیم کردن لب بدجور داغه!

اما چه خوبه که لبهایی برجسته و خوش فرم متناسب با اعضای دیگر صورتمون داشته باشیم

در این پست میخوام راههای آسون و طلایی حجیم کردن لب رو بهتون بگم


1- معمولترین راهی که همه میدونن این هست که برای بزرگتر شدن لب میتونیم خط لبو بیرون خط خوده لبمون بکشیم..(که البته با اصول باید کشیده بشه)


2-اگر دوست دارید هنگام آرایش برجستگی لبها بیشتر شده و برآمدگی آنها نیز بیشتر دیده شود ، بهتر است برای لبهای باریک حتما اول از یک مداد لبی که کمی پررنگتر از رژ است استفاده کرده و خط لبی دور لب بکشید و با انگشت رنگ مداد را بر روی کل لب پخش کنید و بعد رژلبتان را بزنید این کمی لب شما را از حد معمول پهن تر نشان می دهد.اما کاری که برای برجسته دیده شدن آن در پایان انجام می دهید اینست که با یک مداد سفید خطی کامل و تنها زیر لب و پایین خط لبتان می کشید (یادتون باشه که این خط سفید رو با پد محو کنید و همینطوری نذارینش!)


3-راه بعدی اینه که دو رنگ رژلب از یه طیف رنگی(فقط کمرنگترین و پررنگترین)استفاده میکنی,مثلا صورتی خیلی کم رنگ و صورتی خیلی پررنگ!

بعد از کشیدن خط لب, اول کل لبتو از رژ صورتی پرنگ میزنی,بعد از رژ صورتی کمرنگ استفاده میکنی و کاملا یه لایه روی اون میمالی و حالا برق لب رو روش میزنی..


4-راه چهارم اینه که بعد از ینکه رژتو زدی,از یک رژ براق و کمرنگ با توجه به طیف رنگی رژی که روی لبت هست,اون رژ براق وکمرنگ رو فقط و فقط روی وسط لبهای بالایی و پایینیت میزنیو بعد با دست کمی رنگه روی لبت رو میمالی تا تفاوت رنگ مشخص نشه


5-راه آخر یه راه طبیعی هست:

یک کپسول ویتامین E را باز کنید و محتویاتش را روی لبها و اطراف دهان بمالید. این کار را قبل از خواب انجام داده و صبح بشویید .لبهای شما به طرز جالبی برآمده و متورم به نظر خواهند رسید.

نظرات 24 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

وای چه جالبه اینایی که گفتی.
مرسی جیگر.

خواهش میکنم عزیزم

nina سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

مرسی واقعا خیلی جالبه مخصوصا آخری

مهرانه سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ http://make-up.blogsky.com

سلام عجگم،اول اینو ببین
http://inonega2.blogfa.com/post/4
شماره 4 میدونی چه رنگیه،من عاشق اون رنگ واسه رژلبم،عزیزم اگه تونستی یه مارک خوب که اون رنگو داره بهم معرفی کن،ممنون

سلام مهرانه جان
رژ کرم رنگ رو میگی دیگه؟
من رژ مای این رنگشو دارم شماره 201
مای رژاش بد نیست ولی اکثر مارک های خوب رژ این رنگو دارن

مهرانه سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ http://make-up.blogsky.com

منظورم از شماره 4 ،پایین سمت راسته،بازم ممنون که با حوصله به سوالام جواب میدی!

مارال سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

مرسی از اطلاعات خوبی که میدی یه سوال داشتم می تونی رژلبی که فاقد سرب باشه بهم معرفی کنی ؟ چون من هر رژی که می خرم ( حتی از مارکای خوب و گرون) وقتی با انگشتر طلا تستش می کنم حاوی سرب هست و دیگه ازشون استفاده نمی کنم .. می تونی در این رابطه راهنماییم کنی ؟

ممنون از حضورت مارال عزیز
برایانتخاب رژ لب بهتره هنگام خرید برای تعیین کیفیت وعدم تقلبی بودن مقداری از رژ را روی پوست نبضت بمقدار کافی کشیده وسپس قطعه ای طلا را بمدت چند ثانیه روی تمام سطح رژلب حرکت بدهی ....اگر سیاه یا تیره رنگ شد رژ لب تقلبی وفاقد استانداردهای جهانی است ..
من مارک اوریف لیم رو بهت پیشنهاد میکنم

sheyda چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ


آجی این ک گفتی ویتامین E خارجی یا ایرانی؟؟؟؟؟؟مامانم برا کیست سینش دکتر بش ویتامین E 200 داده این همونه ک تو میگی؟؟؟؟؟؟؟میشه ازش استفاده کرد؟؟؟؟؟؟اگه نه پ بگو چه جورشو بخرم؟؟؟؟؟؟زودی بم ج بده آجی جونمم

من تاحالا استفاده نکردم ولی در چندتا سایت خوندم که محتویات کپسول ویتامین ای تاثیر داره و اکثر دکترهای زیبایی گفته بودن البته به صورت موقت..
فرقی نمیکنه من خودم دیروز رفتم کپسول ویتامین ای 200 ایرانی رو گرفتم دیشب قبل خواب یکی رو زدم رو لبم,امروز جدا حس کردم لبم برجسته شده!
البته باید هرشب اینکارو کرد دیگه
حالا توهم تست کن ضرری نداره که چون خود ویتامین ای باعث تقویت و تغذیه لب میشه

sheyda چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

باشه عزیزم مرسی

خواهش میکنم شیداجان

sepideh چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

man emtehan kardam vitamin e aslan tasir nadasht.be in natije residam ke khodesho bokhoram be sarfe tare

جدا؟!
من تازه دیروز خریدم آخه دیدم خیلی از دکترهای زیبایی هم گفتن!!!
حالا بذار من یه چندوقت تست کنم ببینم چی میشه!

sheyda چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

جیگرم من ایرانیشو گرفتم منتها 400.اشکالی داره؟؟؟؟؟از کدومش استفاده کنم؟؟؟؟؟ایرانی 400؟؟یا خارجی 200؟؟؟؟

فکر نمیکنم مهم باشه تو این قضیههرکدوم شد استفاده کن,چیز ضرر داری نیست,ویتامینه دیگه

sheyda جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ

sheyda جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

جیگرم همچینم تاثیر نداره چرا فقط پایین لبو قلوه میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ورم میندازه رو لب پایینیم.
راستی میشه ب گونه هم زدش؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

آره منم دو باره دارم تست میکنم دقیقا واسه منم همینه!
من خیلی اینو شنیده بودم حتی ازدکترای زیبایی ولی اونسری سپیده یکی از بازدیدکنندگان وبم هم میگفت استفاده کردم ولی تاثیر نداره!
نه برا گونه نمیشه ! لب رو چندان تاثیر نداره گونه رو داشته باشه!
ولی خوبیش اینه خیلی لب رو نرم میکنه
چون من یه مدت لبم خشک شده بود ولی الان خیلی خوب شده
برای برجسته سازی گونه هم حتما یه پست میزنم و بهتون یا میدم که چکار باید کرد تا گونه هاتون برجسته بشه

sheyda شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

فاطمه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ http://zemestooni-shobe2.persianblog.ir

عزیزم خیلی باحال بودن.مخصوصا این که مداد سفید دور لبمون بکشیم به نظرم خیلی جالبه. فقط مداده روغنی باشه؟

نه اتفاقا مات باشه بهتره یا میتونی از کانسیلر مدادی هم به جای مدادسفید استفاده کنی ولی یادت باشه در نهایت مداد رو با پد کمی محو کنی تا خط دور لبت تابلو نباشه عزیزم

fa یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام ببخشیدمن ی رنگ رژی توی عکس دیدم نمی دونم دقیقا چه رنگیه تقریبا قرمزنارنجیه بایدموقع خرید بگم چه رنگی میخوام؟مرسی

سلام
رژلب 402 مای
قرمز نارنجیه

fa سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

ی دنیاممنون

fa سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام ببخشیدچطوری میتونم اون عکسی که دارم و بخاطر رنگ رژش واستون بذارم؟

از یه سایتی آپلودش کن و بعد لینکشو برای من بفرست

fa سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام این سوال شاید ربطی نداشته باشه به این موضوع ولی اگه میتونید جواب سوالمو بدیدوکمکم کنید.من موهامورنگ شماره ی 9.5 بلوندطلایی بدون دکلره گذاشتم رنگش خوب شدوالان ریشه ی موهام 5 یا6 سانتی در اومده ورنگ اصلیه موهام تقریبا خرماییه یعنی نه مشکیه مشکیه نه قهوه ای چه رنگی استفاده کنم که همرنگ موهای اصلیه خودم بشه درضمن پوستم سفیده وچشمام اصلی.ممنون

عزیزم متاسفانه نمیتونم کمکت کنم
چون من تخصصم در میکاپ هست

fa شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ

به هرحال ممنون که جوابمودادید به نظرشما کرم پودر گارنیر خوبه تعریفشوشنیدم

خواهش میکنم عزیزم
راستش استفاده نکردم

fa یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام عزیزم از اینکه به سوالام با صبر و حوصله جواب دادی ممنون.میخواستم بدونم ی رنگ سایه که خیلی ملایم باشه ومناسب برای همه جا باشه چه رنگیه؟چشمام عسلیه و پوستم روشنه

سلام گلم
رنگ سایه بژ واست عالیه
همینطور صورتی ملایم

fa دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

مرسی عزیز

fa سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام حال و احوال ؟خسته نباشید میگم چرا کسی نمیاد اینجا تا همگی با هم نظر بدیم و از اطلاعات همدیگه استفاده کنیم؟

سلام گلم
اصولا هرکس سوال خاص خودشو میپرسه و منتظر پاسخ از طرف من هست

fa دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

اکی

fa دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام عزیزم ی سوال داشتم میخواستم ی خورده دنباله ی ابروهامو ببرم بالا ولی دوس ندارم تیغ بزنم یاتاتو کنم ی بار توماهواره دیدم که باچسب ابرو ابروها رو بالا برد منم میتونم از این چسبا استفاده کنم برای عروسیو مهمونیو...از کجا باید تهیه کنم وطریقه ی استفادش چه طوریه؟خیلی واسم مهمه اگه بشه میخوام تو ایام عیدومهمونیی ها ازش استفاده کنم/مرسی بوسسسسسسسسسسس

سلام گلم
علاوه بر چسب یه سری گیره هست که شکلشون مث پروانست که وقتی موهاتو با اونا از پشت میبندی ,چشم و ابرو رو میکشه
حالا اگه تونت عکسشو دیدم بهت نشون میدم تووبلاگ
اما اسم این چسبی که میگی چسب لاتکس هست که روش مصرفشم خیلی راحته اما وقتی میخوای بکنیش یه مقدرا سخته و ممکنه بعضی از موهای سرت کنده بشه
لوازم آرایشی هایی که محصولات گریمی میفروشند دارن

fa سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام توروخداجواب بدین این گیره ها روازکجابخرم واقعا جواب میده؟

آره جواب میده ولی اسمشو نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد