چطور رژ لب مناسبم را انتخاب کنم؟

بی دلیل و تنها با گذر از یک مغازه ی لوازم آرایشی رژلبی می خرم که شاید تا مدتها جلوی میز آینه ی اتاقم باقی بماند و تنها با یک یا دو بار استفاده، از خریدش احساس پشیمانی کنم و این بیشتر به این دلیل است که نمیدانم موقع خرید رژ چه چیزهایی را باید در نطر بگیرم تا در نهایت از خرید آن راضی باشم!؟

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید هماهنگ با رنگ لباس یا شالتان رژ بزنید و مثل لاک ناخن کلکسیونی از انواع رنگ رژ لبها جلوی میز توالتتان دارید بهتر است رنگ پوستتان را هم برای انتخاب رژ مد نظر داشته باشید و حتما برای تهیه ی یکسری لوازم آرایش بیش از هر چیز به رنگ پوستتان توجه کنید .

 

با استفاده از تستر یا نمونه ها ابتدا رنگ هماهنگ با لباس یا شالتان را در نظر بگیرید و تست کنید که اگر با پوستتان همخوانی داشت مناسب است اما اگر به رنگ پوست شما نیامد بهترین کار انتخاب رنگ متضاد شال و روسریتان است که زیباتر هم خواهد شد و این به این معنا نیست که اگر شال یا لباستان سبز است رژ سبز انتخاب کنید بلکه برای لباس یا شال سبز رنگهای آجری و بژ بسیار زیبا خواهد بود اما گاهی این دو رنگ شاید به رنگ پوست شما که بسیار سفید هستید نیاید و اینجاست که بهتر است رژ لب قرمز یا براق کننده های قرمز رنگ را انتخاب کنید که کاملا نقطه مقابل سبز است .

 

حال اگر رنگ پوستتان گندمی یا برنزه است رنگهای آجری و بژ و گروه نارنجی با لباس یا شال سبز بسیار زیبا و هماهنگ خواهد شد.

 

برا ی پوششهای مشکی و سفید با پوستهای سفید و روشن از رنگهای سرخابی یا صورتیهای پر رنگ و برای پوستهای گندمی و تیره تر صورتیهای مات و ملایم بسیار مناسب است.


نظرات 4 + ارسال نظر
مارال چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

جالب بود . . مهناز جان مدتهاست که دنبال یه رژلب کاملا" قرمز می گردم ولی هر رژی که می خرم بعد اراستفاده متمایل به سرخابی یا نارنجی پررنگ یا قهوای نشون می ده و دقیقا " قرمز نیست ..مارک خاصی با شماره خاصی هست که کاملا" قرمز باشه ؟

مارال جون گاهی شاید برات پیش اومده که رنگ رژی رو روی لب کسی دیده باشی و خیلی خوشت اومده باشه اما وقتی روی لبت اون رژ رو زدی دیدی دقیقا رنگی که دیدی نشده,چون به خوده رنگ لب هرکس هم بستگی داره

...اما من رژ 402 مای رو دارم که برای من کاملا قرمز هست و خیلی هم قشنگه..و برعکس بقیه رژهای مای عجیبه که روی لب نمیماسه!
چون منم مث شما دنبال یه رنگ قرمز خالص بودم
حالا برو این شماره رژ رو ببین و اگه تستر هم داشت یه تستش بکن

نیلو شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ http://aftabmehrabooni.persianblog.ir

عاشقتمممممممم

عزیزمی

fa یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام من ی رنگ رژلبی توی یدونه عکس دیدم که قرمزمایل به نارنجیه ومات وجیغه که نتونستم بیداش کنم ب نظر شما بایدبگم چه رنگی میخوام مایع باشه یاجامد؟مرسی

سلام
رژلب 402 مای
قرمز نارنجیه

فرشته شنبه 22 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام دوستان
من عاشق رز لباییم که حالت مخملی روی لب دارن ولی هیچ وقت پیدا نکردم .مارکی میشناسید با این ویژگیها به من معرفی کنید؟

دوست عزیز به سایت بانوی زیبا مراجعه کنید و سوالاتتون رو در آنجا مطرح کنید.
www.banoyeziba.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد