روش کوچک تر کردن بینی با آرایش

1-صورت خود را با شوینده مورد نظرتان کاملا پاک کنید و بعد با آب ولرم بشویید وآن را کاملا خشک کنید

2-پنبه را با کمی مرطوب کننده آغشته کنید . بعد اضافی های آن را از پنبه بگیرید تا زیاد مرطوب نشود ، بعد با پنبه تمام صورت خود را با آن پاک کنید به غیر از ناحیه دور چشم ها و لب ها .
3- بعد مقداری کرم پودر مورد نظرتان را روی پد بریزید . دقت کنید که مقداری کرم پودر نباید زیاد باشد .  کرم کاملا روی سطح پد پخش شود
4- برای شروع کرم پودر زدن بهتر است از پیشانی شروع کنید و این کار را ادامه دهید تا کرم زدن به چانه برسد . تمام سطح صورت را به جزء ابروها با کرم پودر بپوشانید . و مطمئن شوید که کرم پودر کاملا روی سطح پوست صورتتان خوابیده است ، بعد از آن کار یکسان سازی سطح پوست به پایان می رسد .

-حالا دقت کنید:

در آیینه دقیقا به بینی خودتون از روبه رو نگاه کنید!

بینی شما چه فرمیه؟؟؟؟؟؟؟؟
کوتاه به نظر میاد؟؟؟
بلند به نظر میاد؟؟؟
نوک بینیتون رو به پایینه؟
بینیتون قوز داره؟
و...


برای هر یک ازین فرم های بینی روشهای خاص گریم وجود داره!!
البته میدونید که درگریم ما با وسایل خاصی که داریم کارمیکنیم ولی من فرض رو براین میگیرم که شما دوستانم ساده ترین وسایل آرایشی رو دارین و میخواید ساده خودتونو گریم کنین!!!

5-برس قلموی پنکک را روی دستتان به حالت چرخشی حرکت دهید و بعد آن را با کمی پنکک که یک درجه از کرم پودرتان تیره تر است آغشته کنید . و با یک ضربه آرام اضافه پنکک را از روی برس قلمو پاک کنید:

اگر بینی شما کوتاه به نظر میاد:

باید توسط قلموی آغشته به رنگ یک درجه تیره تر از کرم روی پوستتون,دو خط که در گریم همه بینی ها وجود داره و فقط اندازه عرضی و طولی خطی که میکشیم متفاوته بکشیم..
حالا میپرسید کجا این دو خط رو بکشیم؟
این دو خط در واقعا همون خطهای استخوان بینی هست..همون استخوانی که دکتراهای زیبایی اصول زیبایی بینی رو روی این دوخط انجام میدن,این دو خط در واقعا زیر هردو ابرو قرار دارند و تا سوراخ های بینی امتداد دارن..(روی شکل با خط مشکی اونا رو کشیدم)

پس توجه کنید ما برای همه بینی ها این دو خط رو میکشیم

حالا برای این بینی کوتاه باید چجوری بکشیم؟
این دو خط رو نزدیکتر از اون چیزی که هست میکشیم با اینکار بینی بلند تر به نظر میاد  و زیر بینی رو با قلم موی یک درجه روشن تر از پوست صورتمون,روشن میکنیم


اگر بینی شما بلند به نظر میاد:
اینبار این دو خط بینی رو دورتر از حد خودش میکشیم تا بینی پهن به نظر بیاد و زیر بینی رو تیره میکنیم تا از بلندیش کم کنیم

اگر نوک بینیتون رو به پایینه:
نوک بینی رو باید تیره کنیم تا خطای دید ایجاد کنیم

اگر بینیتون قوز داره!
در گریم ما فقط و فقط خطای دید ایجاد میکنیم و معجزه نمیکنیم!
شاید بگید چرا هنرپیشه ها با اینکه بعضیهاشون بینیشونو عمل نکردن ولی در فیلمها بینیشون عملی و زیبا به نظر میاد؟!

جواب سوال اینه چون بازیگرها علاوه بر گریم صورت,نورهایی که به صورتشون در حین فیلمبرداری وارد میشه ,باعث میشه تازه گریم ما خودشو نشون بده..

ما در گریم حق نداریم سطوح رو تیره کنیم پس نباید برای بینی قوز دار وسط بینی رو تیره کنیم پس طبق معمول دو خط بینی رو ایجاد میکنیم و چون بینی های قوزدار دو خط بینیشون به هم نزدیکتر هست ما این دو خط رو کمی دور میکنیم و وسط بینی (مابین دو خط)رو یک درجه روشن تر از پوست صورتمون میکنیم

اگر نوک بینیتون باریکه و میخواید گرد نشون داده بشه!


این دسته ازکسانی که بینیشون به این فرم هست و میخوان از اون حالت زیادی نوک باریکش دربیاد,باید علاوه بر کشیدن دو خط بینی مث همیشه ولی اینبار این دو خط کمی دورتر از حد معمول کشیده شود و ایجاد روشنی در وسط این دو خط,با استفاده از قلم موی تیره زیر بینی رو(درواقع همون نوک بینی رو) یه هلال گرد بکشن وداخل اون هلال رو با قلم موی روشن ,روشن کنن, حالا اون هلاله رو به طرف پایین با همون قلم موی تیره که کشیدن ,فید کنن تا خطها محو بشن ..
نکات:

1-در گریم روشنترین رنگ را برای قسمت هایی بکار میبریم که بخواهیم در صورتمون نمایان بشن و رنگهای تیره رو برای پنهان کردن قسمتهایی که نمیخوایم , استفاده میکنیم,پس ما در گریم با روشنترین و تیره ترین رنگ کارداریم

2-در گریم 9 بعد داریم,مث استخوان گونه ها,مث دو خط بینی و..و ما فقط حق داریم بعدها رو تیره کنیم نه سطوح صورت رو!

3-برای گریم هر بینی حتما باید دو خط بینی طبق فرم کشیده بشه

4-در آخر یادتون باشه که حتما بعد از گریم بینی باید خطوط رو با یه پد به طور آروم فید کنید تا یکدست بشه(نه اینکه خطوط گریم رو از بین ببرید)

5-بهتره بین دو خط بینی رو برای هر فرم بینی روشن کنید ولی برای بینی های قوز دار حتما باید روشن کنید

6-در گریم ,اصطلاحات گریم دو بعدی و سه بعدی دروغ محضه و ما فقط یک بعد رو در نظر میگیریم و اون هم چهره از روبه رو هست و فقط میتونه نور و پروژکتور به ما کمک کنه که شخص از نیم رخ اگر بینی قوز داری داره قوزش معلوم نشه و تیرگی ما خطای دید ایجاد کنه
نظرات 23 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام مهناز جون

عالی بود دست تون درد نکنه
مهناز جان من آدرس وبلگ دیگرتون
اخبار سینما و... ندارم قبلی رو داشتم اما

التماس دعا

سلام عزیزم
خواهش میکنم
آدرس وب سینماییم اینه گلم
http://cnema.blogsky.com/

soso پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

سلا مهنازی برای پر کردن بینی چی کار بایستی کرد.اگه نوک بینی باریک باشه و بخوایم گرد مشخص شه چی کار باید کردیه قسمت از پست خودتو در مورد این مشکل قرار بده شاید مشکل خیلیا باشه .ممنون از لطفت.پیش پیش تولدتم مبارک عزیزم

سلام دوست گلم
در همین پست برات توضیح دادم اگر بازم متوجه نشدی بگو تا برات عکس بذارم و خطوط گریمو نشونت بدم
ممنون عزیزم که به یادمی

soso پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام مهنازی فکر کنم متوجه شدم باید عملی امتحان کنم .توکه لطف کردی زحمت کشیدی توضیح دادی میتونی با شکل نشون بدی خیلی دوست دارم .شرمنه اذیتت میکنم

باشه عزیزم یه چند لحظه صبر کن تا شکلشو آماده کنم و بذارم

soso پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

مهناز جون نمی دونم چطور ازت تشکر کنم اگه پیشم بودی محکم بغلت میکردم .خیلی دوست دارم.

خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم

sepide پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ

merc eshgham kheili kheili lotf kardi

فدای تو سپیده جون

مریم شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام مهناز جون. ممنون از وقتی که برامون میذاری.
میخواستم بپرسم که برای بینی های گوشتی چه جوریه؟
من بینیم گوشتیه، بدون قوس، سر بالایی، نوکشم یکم پهن. باورت نمیشه هر کی میبینه میگه کجا عمل کردی! اما من خودم دوست ندارم آخه بزرگ ه نظر میرسه! میشه بگی باید چه کنم که کوچیکتر نشون داده بشه!؟
مرسی

سلام مریم عزیز
دقیقا میدونم بینیت چطوریه ,ازین مدل هایی هست که از نیم رخ کاملا سربالا و عملی به نظر میاد ولی از روبه رو یه کم تپل به نظر میاد!

عزیزم تو باید بینیتو طوری گریم کنی که به نظر استخونی بیاد
یعنی دو خط استخوان بینیتو در نظر بگیر و حالا از حد خودش یه کوچولو نزدیکتر این دو خط رو بکش
اگر این پست رو با دقت خونده باشی من برای کسانی که میخواستن بینیشون گوشتی بشه یه توضیحی دادم و حالا شمایی که میخوای بینیت از فرم گوشتی دربیاد باید برعکس اینها عمل کنی
یعنی حالا به جای اون خط گردی که در شکل نشون دادم باید یه خط صاف بکشی و با همون قلم موی تیرت به سمت پایین فید کنی
یادت باشه میون دو خط استخون بینی رو هم باید روشن کنی و در نهایت با یه پد آروم خطوط رو محو کنی نه اینکه از بین ببریشون!

حتما به شکلی که در این پست کشیدم دقت کن
اینم لینکش

http://s1.picofile.com/file/7464281070/Untitled.png

مریم دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام جیگر
دقیقا بینیم همینیه که گفتی
ممنون خیییییییییییییییییییلی عالی توضیح دادی

نرگس دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام
بینی منم مثل بینی مریم هستش
من همونایی که گفتی رو انجام دادم
یه سوال اینی که گفتی بجای هلال خطی بکش
یعنی مثل مثلث بشه
سر دماغم تیره بشه؟
از فاصله بیش از 2 -3 متری دماغم خوب بنظر میاد
اما کمتر از این فاصله هیچ فرقی با قبلش نداره
چه مشکلی هست که اینجوری میشه؟
دلم میخاد از نزدیک هم دماغم اینقدر گوشتی نباشه

سلام دوست عزیز
این خط رو به صورت مثلثی نه, بلکه به صورت یه خط صاف بکش,یعنی به جای خط گردی که در شکل آخر این صفحه کشیدم ,اون رو به صورت صاف و افقی بکش
اگر مثلثی بکشی نوک بینیت پایین به نظر میاد
با همون قلم موی تیرت به سمت پایین فید کن,نباید سر بینیت تیره بشه
تو با کشیدن اون دو خط استخوان بینیت که کمی نزدیکتر ازحد معمول میکشی و خط صاف زیر بینیت باعث میشی که بینیت استخونی به نظر بیاد..
ما در گریم حق نداریم سطوح صورتمون رو تیره کنیم بلکه با تیره کردن بعد ها , به فرم دلخواه میرسیم

در ضمن عزیزم گریم باعث میشه که ما خطای دید ایجاد کنیم نه اینکه معجزه کنیم
چیزی که به گریم ما کمک میکنه نور هست
در فاصله بیشتر نور باعث شده که گریمت مشخص بشه و بینی شما استخونی به نظر بیاد
از نزدیک هم به دلیل دقت زیاد خودت و همچنین کمبود اثرات نور هست که این تفاوت رو زیاد متوجه نمیشی وگرنه مطمئن باش اگر درست عمل کنی بینیت به شکل قبل دیده نخواهد شد

پانیذ شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ

عالی بود

آوا شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ

دوست عزیز ببخشید
من تازه آرایش کردن و دارم یاد میگیرم واسه همین نمیدونم چی به چیه؟...کرم پودری که دارم شماره 35 مارک artdeko هست..پنکک یه درجه تیره تر یعنی میشه شماره چند؟ برس قلموش رو از کجا میشه تهیه کرد؟اسم خاصی داره؟

سلام دوست عزیز
معمولا شماره که بالاتر بره تیره تر میشه
قلم مو ها رو اکثر لوازم ارایشی ها دارن

پرستو جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

عزیزم مطالبت خیلی خوب بود مرصی.من گریم اون دسته از بینی هاییو میخام که پل ندارند.یعنی قوز که ندارن هیچ هیچ برجستگی بالای نوک نیس.طوری که چشمارو لوچ نشون میده.چی کار باید کرد.ممنون میشم به ایمیلم پاسخشو بفرستی

سلام دوست عزیز
ممنون از حضورت
خب متاسفانه این مدل بینی ها رو نمیشه چندان تغییر داد چون اساسا نوک بینی در زیبایی بینی خیلی تاثیر گذار هست و میشه فقط روشنی رو روی بینی بیشتر کرد و تیرگی رو در بالای بینی بیشتر , طوری که بالای نوک بینی گرد به نظر بیاد و البته برای این کار باید قلم مو رو رو با رنگ تیره در بالای نوک بینی گردی ایجاد کرد و در نهایت فید کرد

فرشته شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام واقعا ممنون از اطلاعات ارزنده تون واقعا استفاده کردم .موفق باشید.

سلام فرشته جون
خواهش میکنم عزیزدلم

ندا شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.just-hoomanjafari.blogsky.com

سلام وهناز جون وب خیلی خوبی داری مرسی که زحمت میکشی عزیزم به کارت همینجور ادامه بده حتما موفق میشی عزیزم من یک سوال دارم شما خودت ارایشگری؟واینکه عزیزم پایین بینی یعنی چی منظورت هست ؟منظورت حفره های بینیه یا نوک روبه پایین بینی؟عزیزم معلومه واردی زیزم من بینیم خوبه و رایشگاهو اینا که رفتم میگفتن گریم نمیخواد ولی به نظرت بدون گریم باشه خوبه؟ببخشید من این همه سوال میکنم ممنون میشم زودی جواب بدی.راستی ببین این مدل ها مثل کلودیا لینکس یل... چرا وقتی به چهره نگاه میکنی چهره کم ارایش و میگی خوب خوشگله با این ارایش کم ولی بدون ارایش دیگه اون چهره رو نداره میدونم گریمه ولی من هرچندتا گریم دیدم اینجوری نبوده اموزش یکی از این گریما رو بذاری ممنونت میشیم.

سلام ندا عزیزم
ممنون از حضورت
بله عزیزم,منظورم نوک بینی هست
کاش میگفتی بینیت چه مدل هست تا بیشتر میتونستم برات توضیح بدم
خب اگه همونطور که گفتی بینیت شکل و شمایل خوبی داره نیاز به گریم خاصی نداره
کلا" بینی هایی که به خوبی عمل زیبایی شدن یا به طور طبیعی متناسب صورت هستن گریم خاصی روی بینیشون صورت نمیگیره و فقط کمی روشنی رو بینی و تیرگی دو خط اصلی و یک چیز کاملا نرمال میسازیم
اولا عزیزم این افراد مثل کلودیا یاامثاله این مدل ها خیلی روی عکسشون کار میشه و در کنار آرایششون چیزی که باعث زیبایی و جلوه صورت میشه ,انعکاس نور هست...مثلا یک بازیگر گریم خیلی محو روی صورتش انجام میشه و آرایشش هم کم هست و حتی از نزدیکم چهره خیلی زیبایی نداره ولی در تلویزیون یا سینما به دلیل نورپردازی پوستش خیلی صاف و زیبایی ها دیده میشه
نور گریم رو جلوه میده
چشم عزیزم در آینده در مورد این موضوع هم صحبت میکنم

پوپک جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ

....

مریم مولایی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ http:// ehsanghabile2.blogfa.com

سلام
ممنون بابت این پست
میشه منو لینک کنی
خوشحال میشم به وبم بیای

سلام مریم جان
با افتخار لینک شدی
منو با عنوان وبلاگم لینک کن
ممنون

پارمیس سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام، مرسی از نکات ریز و کلیدی که گفتید
لطفا گریم بینی هایی که انحراف دارن رو هم توضیح بدید
بینی من کوچیک و خوبه ولی وسط بینی م کمی به راست انحراف داره، خودم همیشه فقط همین قسمت رو تیره تر میکنم، کارمو درست انجام میدم یا بازم باید واسه هر دو طرف خط تیره تر رو بکشم؟؟!

سلام پارمیس عزیز
شما بینیتو طوری تصور کن که انگار کج نیست و مث یک بینی نرمال باید گریم بشه
چون بینیت هم کوچیکه
فقط ایرادش انحرافشه که اونم با تیرگی ای که انجام میدی خطای دید ایجاد میکنید

سایه پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ http://saye22.blogfa.com

ممنون دوست خویم
وبت حرف نداره

خواهش میکنم گلم
مرسی از حضورت

گل یخ دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام
من وقتی میخندم ، جلوی بینیم پف میکنه.
راهش برای اینکه کوچیکتر بشه فقط سیاه کردنه؟

سلام گلم
عزیزم معمولا وقتی آدم میخنده کمی فرم چهرش تغییر میکنه و بینیش بزرگ یا پف میکنه
شما باید بدون اینکه خنده خودتو در نظر بگیری فرم بینیتو گریم کنی
برای کوچیکتر کردن باید تیرگی های لازم رو بکار ببری
اگر دوس داشته باشه میتونم بیشتر کمکت کنم و از مجموعه خودآرای چهرت استفاده کنی
به لینک زیر مراجعه کن گلم

http://make-up.blogsky.com/1392/05/12/post-178/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1

دلتنگ شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ب.ظ http://shabhaye-mahtab.blogfa.com

سلام دوست من
منم بینیم گوشتیه و اصلا ازش راضی نیستم با گریمم نتوستم کاریش کنم با عمل هم بقیه موافق نیستن چه کنم آخه که دارم دیوانه میشم؟
تورو خدا کمک کن

سلام دوست عزیز
تنها راه حلش گریم و استفاده از تکنیک سایه روشن هست
برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کن
http://www.banoyeziba.ir/

ﺟﻮﺟﻮ یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ب.ظ

ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﺗﺎﺯﻩ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺷﻢ ﺍﻭﻣﺪ:-* :-*

فرناز پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام مهنازجون من بینیم گوشتیه ولبه هاش پهنه وبزرگ دیده میشه چیکار کنم؟راستی وبت پرفکته حرف نداره

سلام فرناز جون...خوش اومدی عزیزم مطالبی که در این بخش با عکس گذاشتمو با دقت بخون تا بهتر متوجه بشی شما باید در قسمت نوک بینیت تیرگی ایجاد کنی طوریکه دو خط اصلی زیبایی بینیتو حفظ کرده باشی تیرگی باعث میشه تا نوک بینیت ب چشم نیاد عزیزم اگر دوسداشتی بهتر راهنماییت کنم میتونی درخواست آموزش خودآرایی بدی گلمیا اینکه به سایت بانوی زیبا مراجعه کنی و به صورت آنلاین مجموعه خودآراییتو خرید کنی
www.banoyeziba.irnazi.4460@yahoo.com
سلام بهنوش عزیزم
بهنوش جان شما باید رژگونتو به فرم گرد بزنی تا صورتت پرتر به نظر بیاد
در ضمن از رنگ های روشن برای آرایشت استفاده کنی
سایه چشم و رژگونت رنکگ های لایت باشه
گلم برای اینکه بتونم کمکت کنم میتونی عکست روبرام بفرستی و درخواست مجموعه خودآرایی بدی
یا اینکه به سایت بانوی زیبا مراجعه کنی و به صورت آنلاین مجموعه خودآراییتو خرید کنی
www.banoyeziba.ir
nazi.4460@yahoo.com
لغو حذف پاسخ خطا در ثبت پاسخ! تکرار مجدد؟بلی | خیر
لغو حذف پاسخ بلی | خیر

نگین چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:10 ق.ظ

سلام خسته نباشید
ممنون از مطالبتون.من نوک بینیم تپل و گوشتی هستش,میشه راهنماییم کنین لطفا
ممنون

سلام عزیزم...نگین جون مطالبی که در این بخش با عکس گذاشتمو با دقت بخون تا بهتر متوجه بشی
شما باید در قسمت نوک بینیت تیرگی ایجاد کنی طوریکه دو خط اصلی زیبایی بینیتو حفظ کرده باشی

ayousa پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:08 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد