آموزش تصویری آرایش صورتهای کشیده و لاغر

یادتونه در پست اولم درباره انواع فرم صورت توضیح دادم و گفتم بهتره که فرم صورتتو بتونی تشخیص بدی ,چون هر فرم صورتی آرایشها و مدل موهای مخصوصو خودشو داره...

در این پست در مورد نحوه آرایش صورت های لاغر و کشیده توضیح خواهم داد


آموزش تصویری آرایش صورتهای کشیده و لاغر
بهترین میکاپ برای صورتهای کشیده و لاغر باید طوری باشد که فرم صورت را به گردی و بیضی شکل شدن نزدیک کند و این کار با رنگ آمیزی های درست در آرایش انجام پذیر خواهد بود...

1- اولین و مهمترین نکته ای که باید برای صورتهای لاغر و کشیده در نظر داشت مدل ابروهاست که بهترین حالت و مدل ابرو برای اینگونه صورتها، ابروهای نسبتا پهن و صاف و البته بلند و مایل به سمت بالا و دو طرف صورت است تا از کشیدگی آن کم شود :
 
 

2- بهتر است رنگ پوست یکی، دو درجه از رنگ پوست اصلی هر چه که هست بازتر باشد و این بدین معناست که حتی اگر پوست سبزه ای هم دارید از کرم پودر یا پنکیک خیلی روشن استفاده نکنید بلکه از همان گروه رنگهای برنزه اما روشنترین آن استفاده شود تا با رنگ پوست اولیه هماهنگ شده و زیاد اختلاف آن دیده نشود چرا که اصل مهم در آرایش صورت آماده سازی پوست است که به عنوان یک زیر ساخت به حساب می آید و در مورد صورتهای لاغر روشنتر ساختن آن از برآمدگیهای استخوانی صورت کم  کرده، بعد میتوان با رژ گونه تنها گونه ها را برجسته نشان داد.
در مورد پوستهای سفید نیز بهتر است یک درجه پوست روشنتر شود.
 

3- استفاده از مژه مصنوعی خود راهی برای پر نشان دادن صورتهای لاغر و کشیده است ، بخصوص برای افرادی که مژه های کم یا کوتاهی دارند در آرایش بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
 
 

4- آرایش چشمها هشتی، تیز و به دو طرف صورت مایل شود نه خیلی  بالا و به سمت انتهای ابرو ها :
 
 
 
5- صورتهای لاغر و کشیده برای زدن رژ گونه بهتر است حالت خنده به چهره داده و بعد کمی زیر آن برآمدگی حاصل از خندیدن را با برسی پهن به دو طرف صورت بخصوص سمت گوشها رژ گونه بزنند تا گونه ها برجسته دیده شوند و صورت را پرتر نشان دهند.
 

6- از رنگهای روشن و شاد برای سایه و رژ لب استفاده شود چرا که چهره های لاغر و کشیده با این رنگها باز و زیباتر خواهند شد.
 

7- بهتره موها باز و اطراف صورت ریخته شود و زیاد بالا و به دو طرف محکم کشیده نشود که البته اگر شلوغ و حالت دار دورتان بریزد بسیار زیباتر و جدابتر خواهد یود :
 
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ

مهناز جون من پوستم خیلی خشکه تا حدی که وقتی به جاهایی که آب و هوای خشک دارن می رم اطراف لبم پوسته می زنه البته از آبرسان بیولاین هم استفاده می کنم ولی می خوام بدونم محصول خاصی یا راه حلی وجود داره براش ؟

کسانی مث شما که پوست خشکی دارن باید خیلی بیشتر از بقیه به پوستشون برسن
مرتبا از کرم مرطوب کننده باید استفاده کنی,کرم مرطوب کننده عش با اینکه ایرنیه ولی عالی هست

به این نکات هم توجه کن:

1-از صابونهای قوی و قلیایی برای شستن پوست استفاده نکنید .
2-دفعات شستن پوست را با مواد شوینده کم کنید و در مواردی که نیاز به این کار باشد از صابونهای ملایم مانند صابون گلیسیرینه و یا کرم صابون داو استفاده نمایید .
3-در هنگام شستن از آب خیلی داغ استفاده نکنید .
4-برای جلوگیری از تاثر نور خورشید از کرم ضد آفتاب متناسب با نوع پوست خود استفاده نمایید .
5-شب ها می توانید از کرم های تغذیه کننده پوست که حاوی مواد چرب هست د استفاده کنید . در طول روز نیز از مرطوب کننده های مخصوص پوست خشک استفاده نمایید .

ازین ماسک هم میتونی استفاده کنی
ماسک زرده تخم مرغ

به کسانی که پوست خشک دارند توصیه می شود که از این ماسک استفاده کنند تا پوستشان نرم و لطیف شود. زرده تخم مرغ مملو از چربی و کلسترول است و چربی پوست را تأمین می کند. برای تهیه ماسک زرده تخم مرغ کافی است یک زرده تخم مرغ را با چند قطره سرکه سیب و چند قطره روغن بادام یا زیتون یا آفتابگردان مخلوط کنید و به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار دهید. سپس آن را به وسیله ی آب یا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کنید.

یک سری موارد طبیعی هم برای درمان خشکی پوست وجود داره
- آب فراوان بنوشید :مصرف آب زیاد سبب سر زنده و با طراوت شدن پوست می گردد . نوشیدن روزانه بیش از ۸ لیوان آب توصیه می شود.



۲- یک لیوان شیر گرم را با یک یا دو قاشق روغن بادام مخلوط کنید و قبل از خواب بنوشید . معجزه می کند !



۳- لوسیون بچه ، برای نرم کردن پوست بسیار خوب است . لوسیون های بزرگسالان معمولا حاوی مواد شیمیایی متعددی هستند که ممکن است برای پوست شما مفید نباشد.



۴- پیش از حمام کردن ، مقداری عسل به پوست خود بمالید و چند دقیقه منتظر بمانید . عسل باعث نرم کردن پوست می شود.



۵- در زمان قدیم ملکه ها در وانی پر از شیر استحمام می کردند ، این کار برای پوست بسیار مفید است اما … ! غوطه ور شدن در وانی پر از آب گرم و مقداری شیر معجزه می کند !



۶- پس از استحمام مقداری روغن کنجد به پوست بدن خود بمالید.



۷- روغن نارگیل و یا آوکادو بسیار برای رفع خشکی پوست مفید است.



۸- شما می توانید نیمی از اووکادو را له کنید و به صورت خمیر به پوست صورت خود بمالید .خمیر آوکادو را اگر به صورت و بدن خود بمالید ، باعث تقویت و جلای پوست می شود.



۹- مقداری سودا و آرد جو دو سر و وانیل را با هم مخلوط کنید تا به صورت خمیر در آید و سپس آن را در یک وان پر از آب گرم حل کنید و تا می توانید داخل وان غوطه ور شوید .



۱۰- قبل از شستشوی دستانتان ، به آنها مقداری آرد جو دو سر بمالید .



۱۱- روغن گلیسیرین برای نرمی پوست مناسب است .



۱۲- در منزل از دستگاه های مرطوب کننده هوا استفاده نمایید و از هوای خشک پرهیز کنید .



۱۳- در روزهای سرد زمستانی ، از دوش آب داغ و یا وان پر از آب داغ استفاده نکنید ، زیرا باعث از بین رفتن چربی پوست و در نهایت خشکی آن می گردد .در عوض دوش آب ولرم بسیار مفید است .



۱۴- از صابون های با مواد طبیعی استفاده نمایید .



۱۵- هنگام شستشوی ظروف و یا چیز های دیگر حتما” از دستکش های مناسب استفاده نمایید . بهتر است در زیر دستکش پلاستیکی، دستکش نخی دستتان کنید .



۱۶- یک عدد زرده تخم مرغ را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون و آب پرتفال و چند قطره گلاب و آب لیمو مخلوط کنید . سپس این ترکیب را روی صورت خود بمالید . پس از ۱۵ دقیقه صورت خود را بشویید .



۱۷-اگر پاشنه پاهای شما خشک و دردناک است ، قسمت داخلی پوست موز را روی آن بمالید ، خوب می شود !



۱۸- موز برای خشکی پوست صورت و گردن بسیار مفید است . یک موز رسیده را به پوست خود بمالید و ۲۰دقیقه بعد با آب گرم بشویید .



۱۹- روزانه به مقدار کافی میوه میل کنید .



۲۰- سیگارتان را ترک کنید .



۲۱- ورزش کنید . ورزش باعث باز شدن منفذ ها ی پوست می شود .



۲۲- از ادویه هایی مانند زرد چوبه ، زیره سبز ، گشنیز به مقدار کافی در غذاهای خود استفاده نمایید.



۲۳- به مقدار کافی در شبانه روز بخوابید . ۸ ساعت!



۲۴- ژله پترولیوم بر روی پوست خشک بمالید ، مفید است.



این موارد رو رعایت کن انشالله پوستت به مرور بهتر میشه و سعی کن در مواجه با آفتاب از کلاه و عینک و ضد آفتاب حتما استفاده کنی

ارتا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ

توضیحات کاملیه...

هدیه جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:54 ب.ظ http://amozesh1000.blogfa.com

عالی و کامل به وبسایت منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد