کاربرد مدادسفید در آرایش !!

شاید کاربرد مدادسفید در یک آرایش همیشگی و معمولی زیاد اساسی به نظر نیاید اما زمانی که بخواهیم میکاپ و آرایشی تمیز، کامل و حرفه ای داشته باشیم خواهیم دید که کارایی قابل توجهی خواهد داشت...


کاربرد مدادسفید در آرایش !!
 
چه کسانی و چه زمانی از مدادسفید استفاده کنید؟
 
1-خانمهایی که چشمهایی معمولی و بدون حالت خاصی دارند می توانند با کشیدن خط چشم  سفید تنها داخل چشم و البته با خط چشمی مشکی در زیر آن به چشمها حالت دهند.
 
 
 
2- چشمهای رنگی که با مداد قهوه ای در زیر چشم میکاپ می شوند همراه با کمی ریمل:
 
 
3- بین خط چشمهای باز بالا و پایین در آرایش و میکاپهای حرفه ای :
 
 
4- پوستهای گندمی با چشمهای روشن که با آرایشی بژ و خط چشمی سفید داخل چشم بسیار جذابتر خواهند شد:
 
 
 
5- تمیز کردن  داخل چشمها زمانی که بعد از میکاپ خورده های ریمل یا رنگهایی از سایه داخل چشم را نامنظم جلوه می دهند.
 
 
 
چند نکته :
الف) خانمهایی که چشمهایی بسیار درشت و گرد دارند هرگز از مداد سفید بخصوص داخل چشم استفاده نکنند زیرا هر چند آرایش چشم زیبایی هم داشته باشند آنها را بزرگتر و بدفرم خواهد کرد.
 
 
 که اگر داخل این چشم مدادتیره  کشیده می شد بسیار زیباتر و جذابتر بود.
 
ب)مداد سفید بدون ریمل چشمها را بی روح خواهد کرد بنابراین بدون ریمل استفاده نشود.
 
ج) مداد سفید با سایه های دودی خاکستری بسیار زیبا خواهد بود.
 د)در کل مداد سفید درلثه چشم باعث درشتی چشم میشود
نظرات 39 + ارسال نظر
مانی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://maniyeman.blogsky.com

عجب
جالبه

مرجان سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام عزیزم. خسته نباشی. مرسی گلم مطلبت واقعا کامل و آموزنده بود. من چشام سبز عسلیه همیشه هم مداد مشکی تو چشام میکشم این بار میخوام مداد سفید رو امتحان کنم

سلام دوست خوبم
ممنونم
معمولا به چشمای رنگ روشن مداد مشکی میاد ولی در کل من مداد مشکی رو در برخی آرایشها میپسندم و برای آرایشهای روزمره استفاده از مدادهای رنگ روشن ازجمله سفید خیلی زیباست
حتما هم یادت باشه که مداد سفید رو به تنهایی استفاده نکنی و از خط چشم یا از سایه های تیره مث دودی کنارش استفاده کنی تا چشمت حالت بگیره و جذابتر بشه

فاطیما 2 سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

ممنون مهناز جون . فقط میشه ماسکی رو معرفی کنی که پوست صورت سفت وپر بشه و شل وافتاده نباشه یا کلا باید چیکار کرد که صورتمون پر به نظر بیاد منظورمو که متوجه میشی

خواهش میکنم عزیزم
ماسکها اکثرا برای شادابی و طراوت پوست هستن و تاثیری برروی پرشدن صورت ندارن..
فاطیما جان اولین نکته ای که قبل از انجام هر کاری باید بهش توجه کنی خواب مناسبه. شب زنده داری خیلی رو چهره تأثیر منفی میذاره. اگر ورزش کنیو از پودرهای مکمل غذایی مناسب استفاده کنید (تحت نظر پزشک) خود به خود اشتهای شما نیز بالا میره و صورتتون چهره بهتری پیدا میکنه. از میوه های حاوی ویتامین C بالا مثل مرکبات استفاده کن که علاوه بر زیبایی پوستت , برای روشنی پوست هم مناسبه..میتونی هم با مراجعه به دکترهای زیبایی از تزریق هیالورونیک اسید ویا چربی صورتت پرکنی..
معمولا کسانی که هیکلشون لاغر هست صورت لاغری دارن و اینطور نیست که قطعا بشه فقط صورتو چاق کرد ..هردو به تناسب باهم پر میشن..
اما امری که باعث میشه فردی صورتش پر به نظر بیاد وجود گونه هست,من خودم به شخصه لاغر هستم ولی صورتم لاغر نیست چون صورتم گونه دار هست و این از خوش شانسی منه..
پس باید توآرایش کردن به آرایش گونه هات بیشتر توجه کنی..
اتفاقا میخواستم یه پست ویژه برای برجسته سازی گونه بگم ولی حالا به نکاتی اشاره میکنم
1-برای اینکه صورتت پرتر نشون بده رژگونه رو به فرم هلالی بزن نه تیز,این امر باعث میشه گونه تپل به نظر بیاد و صورتت پرتر بشه

2-در آرایش کردن خطوط تیز به کار نبر,مثلا وقتی خط چشم میکشی نباید خط چشم هاتو نوک تیز بکشی چه گوشه چشمت چه انتهاش

3-ابروهاتو نباید به صورت شیطونی یا خیلی کوتاه برداری چون باعث میشه صورتت کشیده یا در برخی موارد لاغر به نظر بیاد
ابروهات باید تقریبا دم بلندی داشته باشن,چون همون طور که میدونی ابرو قاب صورته و هرچقدر طولش بیشتر باشه صورتو بازتر میکنه و همچنین وسط ابروهات نباید خیلی بهم نزدیک باشه چون صورتتو جمع تر نشون میده..

فاطیما 2 سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ

مرسی عزیزم از راهنماییت من البته قدم بلنده بدنم تقریبا لاغر بنظر میاد ولی صورتم تقریبا گرده ولاغر نیست پوست صورتم به طرف گوشم کشیده است دوس داشتم جمع وپر تر بنظر بیاد ولی اصلا طرف تزریق چربی واینچیزا نمیرم فک کنم که خیلی عوارض داره ولی خوب دیگه نقاشی خداست شاید اینجوری بیشتر بهم میاد.بازم ممنونم گل من

این مواردی که درمورد آرایش بهت گفتم رو در نظر داشته باش و در آرایشت به کار ببر

آره من فقط تزریق ژل رو جز روشهای چاقی صورت گفتم وگرنه مطمئناهر عملی عوارضی داره
راستی خوردن شرخشک هم در چاقی صورت تاثیر داره
خواهش میکنم گلم

فاطیما 2 سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ

شیر خشک؟ واقعا تاثیر داره بگم بابام برام بخره

آره تاثیر داره
البته من خودم استفاده نکردم ولی هم از دیگران شنیدم که استفاده کردن و هم اینکه در سایتهای پزشکای تغذیه خوندم
باید هرروز 2 پیمانه قبل خواب و 2 پیمانه بعد هر وعده غذایی به صورت پودری بخوری
دیدی بچه هایی که شیرخشک میخورن چقد تپل اند,واسه شیرخشک هست
شیرخشک هیچ ضرری نداره
میتونی معجون شیرخشک و شیرپرچرب و بستنی و چند تیکه موز رو روی دوبار بخوری که هم ویتامیته هست و هم تاثیر زیادی روی چاقی داره

فاطیما 2 چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام مهناز جونم ببخشید بازم مزاحم شدم.مهناز تو یه سایت خوندم البته سایت که نه یهوبلاگ تقریبا چننفر نوشته بودن که شیر خشک غبغب میاره همین چربی زیر چانه حالا موندم نمیدونم بخورم چیکا کنم تو چیزی در این مورد میدونی یا کسی دیدی که مصرف کرده و اینجوری شده باشه مرسی عزیزم اگه اطلاعاتی که داری در اختیارم بزاری

سلام دوست عزیزم
خواهش میکنم
لابد طرف خودش صورت لاغری نداشته و زیادم خورده که غبغب آورده ,شایدم از قبل یه کوچولو غبغب داشته ,چون هستن کسانی که صورتشون زیاد تپل نیست ولی غبغب دارن!
حالا میتونی یه ماه مصرف کنی و اگه حس کردی که دیگه نیازی نیست مصرف نکن
نه من کسی رو ندیدم که باخوردن شیرخشک غبغب آورده باشه
هرچی باشه شیرخشک خیلی بهتر از خوردن پودرهای چاقی صورت هست که کلی عوارض داره و سیستم گوارش آدمو بهم میریزه
مطمئنا" خوردن بیش از حد یه چیزی شاید برای آدم مشکل ساز بشه,آدم خودشم متوجه میشه که دیگه خوردنش کافی هست یا نه...شیرخشک هم مث یه ماده غذایی ای که میخوری دیگه...

مریم شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام گلم. ممنون از مطالب بسیار جالبت

نیلو دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.aftabmehrabooni.persianblog.ir

چه جالب!!

مریم۶ یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام مهناز جون؛ میخواستم ببینم اگه مصرف شیرخشکو قطع کنیم؛صورتمون برمیگرده به حالت قبل یعنی بازم لاغر میشه؛ با تشکر

سلام عزیزم
آره برمیگرده و موقتیه
البته برای بعضی ها هم اصلا جواب نمیده ولی خوردنش ضرر نداره

مریم۶ دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ

ممنون عزیزم که راهنماییم کردی.

فدای تو گلم

زهرا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام عزیزم من صورتم کشیدست آیا راهکاری هست که هم صورتم گردتر به نظر بیاد و هم پرتر دیده بشه؛ خواهش میکنم کمکم کنید

سلام گلم
شما نباید در آرایشت از خط استفاده کنی
منظورم اینه که نباید مثلا وقتی رژگونه میزنی اون رو به صورت خط بزنی چون این کار باعث میشه صورتت استخونی به نظر بیاد
باید به فرم گرد بزنی
لبهاتو به صورت غنچه ای آرایش کنی
خط چشم های تیز نکشی
و اینکه موهاتو فرق وسط بذاری
اینا همه باعث خطای دید میشن

زهرا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

مرسی عزیزم که زود جواب دادی

مریم جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام عزیزم؛ من ۲۸ سالمه خط لبخند دارم؛ دوست دارم این خط زیادتر از این نشه؛ پوست صورتم یه کم شله؛ سفت نیست خیلی دوست دارم پوستم سفت بشه؛ باید چیکار کنم؛ کمکم کنید

سلام دوست عزیزم
سعی کن که قبل آرایش کرم مرطوب کننده بزنی و کلا آرایشتم چندان براق نکنی بخصوص رژگونه
چون باعث میشه خط لبخندت بیشتر معلوم بشه
از کرم های لیفتینگ صورت مارک سینره استفاده کن

مریم جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

واقعا نمیدونم چطور از شما تشکر کنم، یه دنیا ممنون

خواهش میکنم عزیزدلم

مریم شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

مرسی گلم

شادی چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام.خیلی مطالب جالبی گذاشتی.من صورتم لاغره و خط خنده دارم میخواستم ببینم اگر من شیر خشک بخورمو صورتم پر بشه ممکنه خط خندمم صاف بشه و دیگه چین نخوره من 18 سالمه و خیلی از این بابت که انقد زود خط خندم مشخص میشه ناراحتم و از تزریق هم خیلی میترسم دکتر پوست هم رفتمو همه گفتن تزریق اما شنیدم عوارض زیادی داره لطفا به من کمک کنید که من چیکار کنم که صورتم پر بشه و خط خندم هم درمان بشه

سلام گلم
عزیزم خط خنده برای یه سری افراد زودتر پدید میاد
اما یکی از روشهاش پر شدن و چاق شدن صورته تا کمتر دیده بشه اما شیرخشک برای هرکسی جواب نمیده
به نظرم یه دکترتغذیه برو یا به یه عطاری معتبر مراجعه کن برای چاقی صورتت

زهرا ج شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام من 23 سالمه و خیلی خیلی لاغرم تو مهر ماه عروسی داریم دوست دارم ایندفعه متفاوت ظاهر بشم ولی نمیدونم چطوری خودمو 15ئیا 16 کیلو چاق کنم تا اون موقع. شنیدم که شیرخشک چاق کننده ست و سرشار از پروتئین روزی دو وعده تو هر وعده 3 پیمانه میخورم بنظرتون به وزن ایده آلم میرسم خواهشا کسانی که تجربه ای تو این زمینه دارن راهنماییم کنن چون خیلی از لاغریم رنج میبرم . مرسی

سلام عزیزم
آره شیرخشک چاق میکنه ولی نه خیلی زیاد
میتونی از پودرهای چاقی معتبر در عطاریا استفاده کنی یا به دکتر تغذیه مراجعه کنی

هستی شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.shookii.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من صورتم یکم کشیده اس
چشم و ابروم مشکیه.ابروهام کشیدست و چشمام یکم گود لبامم کمرنگه
میخوام ببینم چه آرایشی کنم بهم میاد؟؟
آرایش غلیظ دوس ندارم

ممنون میشم کمکم کنید

سلام هستی عزیز
چون صورتت کشیدس باید ابروی پهنی داشته باشی که فرمش کمی صاف به بیرون باشه تا از کشیدگی صورتت کم کنه
چون چشمات گود هست بهت پیشنهاد میکنم که از سایه و خط چشم و ریمل برای مژه های پایینیت استفاده نکنی
برای گودی چشمت از کانسیلر استفاده کن که تو وبلاگ قبلا درین مورد توضیح دادم
چون چشم و ابروت مشکیه به نظرم با یه ریمل زیاد و مداد مشکی بیرون چشم یا سایه دودی تیره در گوشه چشم فوق العاده میشی
از رژ صورتی یا قرمز استفاده کن
کاش رنگ پوستتم میگفتی عزیزم

بهارسعید پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ق.ظ http://Baharsafi.blogfa.com

عالیه خیلی به دردم خورد

خوشحالم که این مطلب مفید بوده واست دوست عزیزم

یلدا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام .
سایت فوق العاده ای دارین..
من قدم 169.وزنم60..ولی صورتم خیلی لاغره. و اصلا گونه هام دیده نمیشن مگه وقتی لبخند بزنم. میخوام صورتمو چاق کنم.چطوری؟
پوستم سبزست ولی نه تیره.چسم و ابروهای کاملا مشکی دارم.واسه آرایش کردن کمکم میکنی؟البته خیلی غلیظ دوست ندارم.واسه بیرون و دانشگاه میخوام.بگو که چطوری ارایش کنم و از چه رنگایی..
مرســـــــــــــــــی:)

سلام یلدای عزیز
مرسی گلم
عزیزم برای اینکه بتونم خیلی خوب کمکت کنم وارد لینک زیر شو
http://make-up.blogsky.com/1392/05/12/post-178/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1

یا ایمیل بزن عزیزم
nazi.4460@yahoo.com

یلدا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام .
سایت فوق العاده ای دارین..
من قدم 169.وزنم60..ولی صورتم خیلی لاغره. و اصلا گونه هام دیده نمیشن مگه وقتی لبخند بزنم. میخوام صورتمو چاق کنم.چطوری؟
پوستم سبزست ولی نه تیره.چسم و ابروهای کاملا مشکی دارم.واسه آرایش کردن کمکم میکنی؟البته خیلی غلیظ دوست ندارم.واسه بیرون و دانشگاه میخوام.بگو که چطوری ارایش کنم و از چه رنگایی..
مرســـــــــــــــــی:)

سلام
ممنون عزیزم


خواب خوب, خوردن شیرموز و آجیل ,و شیرخشک باعث چاقی صورت میشه
مطالب وبلاگ رو به دقت در این بخش بخون
کمکمت میکنه
http://make-up.blogsky.com/category/cat-11

یلدا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

یه چیز دیگه..من از دوهفته دیگه باید برم دانشگاه..و خوابگاهی هستم..
کاش یه توصیم میکردی بهم که دانشگاه که میرمم بتونم صورتمو چاق کنم..اقا خیلی لاغر شدم اخه ..بعدشم دانشگاه که خودبخود لاغر ترم میشم هم فعالیتم بیشتره هم....نمیدونم کمکم کن..نامزدمم بهم گیر میده که خیلی صورتت لاغره..

خواب خوب, خوردن شیرموز و آجیل ,و شیرخشک باعث چاقی صورت میشه

کوثر جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

عاااااالی بود مرسی فدات

خواهش میکنم کوثرجون

لیلی شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام

من مطالبتون رو خوندم . جالبه که چقدر با حوصله جواب دادین.

ببینید من رژیم گرفتم و 8 کیلو وزنمو پایین اوردم اما متاسفانه صورتم هم لاغر شد. حالا دنبال راهی هستم که فقط صورتم چاق بشه. اصلا تحمل اینکه باز بدنم تپل بشه رو ندارم. شیر خشک که توصیه کرده بودین فقط صورت رو تپل میکنه ؟
چه مارکی رو پیشنهاد میدین ؟

سلام عزیزم
لیلی جان یه سری راه برای تپل شدن صورت وجود داره
1-خوردن سیب زمینی پخته
2-خوردن 7 لیوان آب در روز
3-بهتر از شیرخشک سرلاک هست که روزانه خشک مصرف بشه ولی در خوردنش زیاده روی نکنید روزی دو قاشق کافیه
4-خوردن روزانه معجون یا شیرموز
اینا اگر روزانه استفاده بشه در تپل شدن صورت تاثیر داره عزیزم

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:31 ق.ظ

ساناز پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:46 ق.ظ

سلام دوستان.....
بینی من بدفرم نیست ولی میخوام ازکوچک کننده بینی ایدان استفاده کنم میخواستم ببینم جواب میده?اگه کسی استفاده کرده یااطلاع داره دراین زمینه لطفا راهنمایی کنه....مرسی

سلام عزیزم
اصلا جواب نمیده
فقط تبلیغات بیهوده هست
اگر تمایل داشتی برای آموزش خودارایی به لینک زیر مراجعه کن
http://make-up.blogsky.com/1392/05/12/post-178/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1

بهنوش جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام مهرناز خانوم
عزیزم خاستم یه راهنمایی ازت بگیرم .من 22 سالمه صورتم کشیده و باریکه گونه هم ندارم موهامم خرماییه و رنگ پوستم گندمیه لبهام و چشمامم درشته خاستم بدونم برای مدل مو و یه ارایش لایت و دخترونه باید چیکار کنم؟
با تشکر

سلام بهنوش عزیزم
بهنوش جان شما باید رژگونتو به فرم گرد بزنی تا صورتت پرتر به نظر بیاد
در ضمن از رنگ های روشن برای آرایشت استفاده کنی
سایه چشم و رژگونت رنکگ های لایت باشه
گلم برای اینکه بتونم کمکت کنم میتونی عکست روبرام بفرستی و درخواست مجموعه خودآرایی بدی
یا اینکه به سایت بانوی زیبا مراجعه کنی و به صورت آنلاین مجموعه خودآراییتو خرید کنی
www.banoyeziba.ir
nazi.4460@yahoo.com

آیدا سبزاندیش دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ب.ظ http://sabzandish2000.blogfa.com

همه اموزش هات خوب بود به خصوص خود آرایی ممنونم

خواهش میکنم عزیزم

sahar دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:44 ب.ظ

25 سالمه
صورت گرد و گونه داری دارم
چشمام هم بادومی و رنگش قهوه ای
پوست صورتم گندمی
به نظرتون من که فرم صورتم شرقی *مثل کره ای ها
چه آرایشی بهم میاد
دوس دارم لاغر تر بنظر بیا به نظرتون موهام چه فرمی باشه؟ چتری های بلند یا کوتا

عزیزم ایمیل بزن تا برات توضیح بدم و شرایط خرید پکیج خودآرایی ویژه چهرتو بگم
nazi.4460@yahoo.com

صبور یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام منظورتون از شیرخشک شیر خشک بچست یا شیر خشکی که تو شیرینی پذیزی استفاده میشه؟

سلام
شیرخشک کودک

باران پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:41 ق.ظ

سلام خسته نباشید,من گونه های خیلی پری داشتم بعدرژیم گرفتم صورتم لاغرشده,شنیدم شیرخشک واسه چاقی صورت موثره,من روزانه باید چه اندازه وچه زمان هایی مصرف کنم؟من فقط میخوام صورتم چاق بشه فقط صورت

سلام دوست عزیزم.شیرخشک چاق میکنه ولی برای همه افراد جواب نمیده.روزانه 2قاشق قبل از خواب بخور.و اینکه آب هویج در وعده صبحانه چاق میکنه و همینطور سیب زمینی پخته
عزیزم برای استفاده از خدمات خودآرایی به سایت بانوی زیبا مراجعه کن
www.banoyeziba.ir

sanaz شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام عزیزم من قدم ۱۶۳و وزنم ۴۵هست خیلی لاغرم میخوام چاق تر بشم.خصوصا صورتم تپلبه نظر بیاد.ممنون میشم جواب بدی

ساناز جان با چاق شدن بدن صورت هم چاق میشه ولی خب کمتر کسی دوسداره چاق بشه و همه دنبال تناسب هستن ولی صورت پر زیباتر هست و عیوب و چروک صورت رو محو میکنه.گلم خوردن شیرموز و آب هویج در وعده صبحانه و همینطور خوردن آجیل و سیب زمینی پخته باعث چاقی صورت میشه.صورت رو هم ماساژ بده هر روز و از مرطوب کننده استفاده کن
راستی گلم برای استفاده از خدمات خودآرایی بیشتر با ارسال عکس یا بدون عکس به سایت بانوی زیبا مراجعه کن گلم و آرایشگر خودت باش!
www.banoyeziba.ir

رزا سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام مانی جان پیجت حرف نداره ایشالله همیشه موفق و سربلند بشی

زهرا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام من عید عروسیمه ولی صورتم خیلی لاغره چیکارکنم چاق شه

سلام.گلم صبحانه آب هویج یا شیر موز بخور.سیب زمینی پخته و آب زیاد بخور
www.banoyeziba.ir

محمد رضا چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام خسته نباشید من پسر هستم و 19سالمه قدم 180 و وزنم 60 دوس دارم صورتم چاق بشه اما هر کار کردم نشد
شیر خشک+پودر سویا+جوانه گندم خوردم اما جواب نداد

سلام دوست عزیز.هر روز صبحانه شیر موز یا آب هویج بخورید.پودر جوانه گندم رو با ماست مخلوط کنید و بخورید..ژله در وعده صبحانه بخورید.
www.banoyeziba,ir

گل نرگس شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:56 ب.ظ

مرسی .عالی بود(happy)(moa)

mahdiyeh پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:08 ق.ظ

سلام ..خسته نباشین ..یه سوال واسه خودارایی..من چشای کشیدوخمار مشکی دارم پوستم گندمی ابروهای فاصله دار نازک و لبای کوچیک و دماغ معمولی ..میشه راهنمایی کنید که چطوری ارایش کنم تا فرم ابروهام به چشم نیاد..فرم صورتمم بیضیه...باتشکر

سلام عزیزم.لطفا ایمیل بزن تا شرایط آموزش خودآرایی رو بهت بگم گلم
nazi.4460@yahoo.com

ساناز چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام...ببخشید میخواستم بپرسم برای پرپشت شدن ابرو چیزی هست استفاده کنم؟
دوم اینکه من صورت بیضی شکل دارم گندمی ام چشمای تقریبا کشیده.گونه ندارم.ابروهامم کم پشتو نازکه بر عکس موهامو مژه هام که پرپشتن و مشکی.میشه بگین چه آرایشی خوب میشه دخترونش البته.

سلام دوست عزیزم.از خرگوشک یا روغن فندق
برای آموزش خودآرایی به سایت یا اینستاگرام مراجعه کنید
www.banoyeziba.ir

hadi ...... چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام ممنون از راهنماییتون میخواستم بدونم شیر خشک اگه صورتمو چاق کرد استفاده اونو تموم کنم باز لاغر میشه

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد