آموزش تصویری رژلب زدن!

1-ابتدا روی لب هاتون  پنکک یا کرم موردنظرتو با پدمخصوص  کمی میزنید طوری که لب هاتون تقریبا سفیدرنگ و خشک بشه


2-با توجه به فرم لب دلخواه خط لب رو میکشیم


3-خط لب رو از روی خطوط لب به سمت داخل لب میکشیمو لبهامونو از خط لب پرمیکنیم تا دوام رژمون بیشتر بشه


4-رژلبی که با رنگ رژمون تطبیق داره رو روی لب به طور یکدست میزنیم


5-بااستفاده از پد یا قلم موی آغشته به کمی کرم دور لب رو آروم تمیز میکنیم


6-در نهایت میتونید رژ مایع یا برق لب رو روی لبتون بزنید تا هم جلوه بیشتری پیدا کنه و هم لبتون پرحجم بشه

نظرات 13 + ارسال نظر
sepide چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

vaghan bayad bazi khanooma yad begiran ke khate lab jash az noke bini shoroo nemishe

آره واقعا بعضیا شورشو توخط لب کشیدن درمیارن و زیادی لبشونو میخوان بزرگ کنن! درصورتیکه خیلی مصنوعی جلوه میکنه

مهرانه چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://make-up.blogsky.com

مهناز جان دیدم سپیده میاد اینجا،اگه اینو ندید میشه ازش بپرسی هزینه عملش چقد شده،اخه خودم میخواستم ازش بپرسم ولی وبشو حذف کرده،مرسی بوس بوس

آره وبشو حذف کرده
فکنم بهم گفت 2/5
ولی بازم درست یادم نیست اومد تو وبم ازش میپرسم
سربزن به قسمت نظرات وب که اگه جواب داد ببینی عزیزم

soso پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام مهنازی.عزیزم یه سوال ازت داشتم که مربوط به این قسمت نیست .ریمل اگه مژه رو پر نشون بده بهتره با بلند نشون بده.؟یه ریمل که مژه رو پر میکنه بهم میگی ؟

سلام عزیزم
ریمل ها چندنوع هستن :
بعضی ریمل ها فقط حجم دهنده هستن
بعضیا بلندکننده
دسته دیگه هم حجم دهنده و بلند کننده
که اکثر اینها black هم هستن و مژه ها رو خیلی مشکی میکنن,دسته آخرم ریملایی هستن که کلا" خنثی هستن! کاره خاصی نمیکنن!!!

من خودم ترجیح میدم مژه هام اول حجمشون زیاد بشه و خیلی درگیر بلندی نیستم ولی چه خوبه ریمل هم حجم دهنده و هم بلندکننده و هم black باشه
ریمل برای اینکه خودشو نشون بده موقع زدنش,باید چندبار پشت سر هم با مکث 2 ثانیه ای بزنی تا قشنگتر هم بشه..
من خودم ریمل make up رو دارم ,که خیلی هم خوبه,هردفه که میخوام استفاده کنم انگار دفه اولیه که خریدمش!!!
مارک caprise هم عالیه و فرانسویه...
حتما از نمایندگی هاشون یا لوازم آرایشی های معتبر بخر

فاطیما 2 جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام مهناز جون من یه ماه پیش تقریبا یه رژ خریدم هر وقت خودم به لبم میزدم چیزی احساس نمیکردم اما وقتی دیروز مامانم خواست استفاده کنه گفت انگار یه چیز تیزتوش هست دس که زدم درست سرش یه خورده تیز بود مثلا انگار تیغ داخلش بود ولی نبود چون با کارد سرشو برداشتم ولی یه خورده های خیلی ریز وانگار تیز توش بود مامانم میگه شنیدم تیغ داخلشون میزارن وایدزی هستن حالا دوتامون وحشت کردیم نمیدونم واقعا راسته یه وقت ایدز نگیریم دیگه پرتش زدم .

سلام فاطیماجان
راستش من تابحال با چنین چیزی برخورد نکردم!!!
نگران نباش عزیزم,انشالله که چیزی نیست

soso جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام مهنازی.مارکmake up چه نوعشو میخری.سطح ظاهری ریمل چه جوریه.به خاطر این سوال میکنم هر وقت میری یه ریمل میگیری از هر مارک چند مدل دارنی-یا مارکcaprise قیمتشو میدونی؟چه شماره ای ازش بگیرم که صرفا مژه ها رو پر نشون بده ؟

سلام گلم
از مارک make up ریمل حجم دهنده و بلند کنندشو دارم
برسشم ریزه
برس درشت زیاد خوب نیست ,وقتی ریز باشه بهتر میتونی مژه ها رو باهاش حالت بدی
مارک caprise هم فکرمیکنم دو نوع داره,یک نوع بلند کننده و یک نوع بلند_حجم دهنده
که تو دومیشو بگیر
ریمل مارک make up رو 20 تومن خریدم ,مارک caprise هم همین حول و حوش هست

نیلو دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.aftabmehrabooni.persianblog.ir

خب مهنازی من که خط لب نمیزنم چه کنم.....؟؟ اصلا از خط لب استفاده نمیکنم

عزیزم هرکس یه مدل آرایش میکنه ولی خط لب به لب فرم میده و باعث میشه لب هاخوش فرم تر بشن
میتونی از خط لب صورتی خیلی کمرنگ برای شروع استفاده کنی
خط لب پررنگ برای داشتن یه چهره زیبا و طبیعی مناسب نیست

فاطمه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ http://zemestooni-shobe2.persianblog.ir

به نظرم لبش قبل از ارایش قشنگتر بود،بعر از ارایش هفتِ لب بالاییش خیلی فاصله دار شده..
مهناز جونم یه رژ لب که زیاد تابلو نباشه ،رنگ لب باشه بعد تن صورتی داشته باشه معرفی میکنی؟ مای نباشه چون رو لبم میماسه

آره خب, خط لب کشیدن این مدلی سلیقه ای هست و من خودمم دوس ندارم خط لب بالاییم به صورت هفتی باشه و الان اکثرا مدل گرد و قلوه ای رو بیشتر میپسندن
رزلب گلدن رز شماره 64 صورتی هلویی هست که جلد مشکیشو بخر.
یا vov شماره BE4
برای اینکه رنگ رژت حالت مات و یه جورایی رنگ لبت باشه ,رژ رو به صورت ضربه ای روی لبت بزن و بعد لبهاتو به هم بمال و اینجوری لبت رنگ میگیره ولی همونطور که خواستی ملایم میشه رنگش..

شیوااا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ق.ظ

میشه ی مداد ابروی خوب بهم بگیید؟

شیوا جان میتونی از آکوئا استفاده کنی
که شبیه به سایه جامد هست و ترکیبی از مداد و سایس و با استفاده از قلم موی خیس به ابروهات میکشی
دوام زیادی داره و در رنگ های مختلف موجود هست

باران چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ http://barane1368.blogfa.com

مهناز جون اینارو ندیده بودم که گفتم اموزش رژبزن حالاکه دیدم یه مداد فقط بهم معرفی کن

ریهانه سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ب.ظ http://vdihki

میشه بگین به پوست سفید چه رنگ رژ می اید

سلام گلم
برای پوست های سفید رنگ های قرمز _گلبهی تیره- صورتی ملایم و پررنگ و زرشکی عالی هست
از رژ هایی با رنگ مات استفاده نکن
مثل کرم و بژ و قهوه ای کمرنگ ...چون صورتت رو بیروح میکنه

asal جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ق.ظ http://asaliii-18.blogfa.com

سلام عزیزم میشه راجع به کپسول ویتامین E توضیح بدی؟!
عزیزم قیمتش چنده؟! واقعا لبامون متورم و بزرگ میشن؟!
ممنون میشم اگه توضیح بدی گلم

سلام عسل جون
قیمتش متغیره
5 تومن هست فکر میکنم
متورمی که فکر میکنی مثل تزریق ژل بشه نه
کمی لب باد میکنه و خیلی مرطوب میشه

asal سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:43 ب.ظ

مرسی عزیزم
ولی من شنیدم این کپسول خیلی بده و اگه استفاده کنی
باردار میشی؟!!!!

??????????????????
هیچ ربطی به باردار شدن نداره

asal جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ق.ظ

واقعا؟؟؟ مرسی ک جوابمو دادی عزیزم
تو خودت امتحان کردی؟؟ اگه کردی تاثیر داشت؟

بله تاثیر داره
اما نه اونقدری که فکر کنی لبت رو خیلی برجسته کنه
بافت لب رو باز میکنه و هم مرطوب و هم برجسته سازی میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد