آرایش تصویری چشم با هارمونی بنفش

دوستان عزیزم نکته ای که در اکثر آرایشهای زیبای چشم وجود داره این هست که تیرگی در انتهای چشم باید باشه و حتما زیر چشم رو به صورت خیلی باریک با استفاده از قلم موی نازک و سایه تیره رنگ یا مداد , زیر چشم خط باریکی بکشید و در نهایت با قلم موی درشت تر خط رو از بین ببرید...لثه چشم به هیچ عنوان نباید خام بمونه..



نظرات 10 + ارسال نظر
مرجان یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام مهناز جان .خسته نباشی عزیزم.
چشم من دقیقا مثل این چشمیه که گذاشتیش. حالا دیگه یه آرایش خوب براش یاد گرفتم

چه خوب!
خوشبحالت چه چشمای خوشگلی داری عزیزم...

soso یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام مهنازی.مرسی گلم.

هلیا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ http://zibaatarin.mihanblog.com

دوس جون یه چی بگم چشم و ابروی من دقیقا مثل این خانومه اس فقط چشم من مشکیه, این خانومه رنگ چشمش خیلی نازه,اینو گفتم که بهم بگی این چشم کوچیکه یا بزرگ ؟

این چشم درشته عزیزم
واسه همین مداد تیره توچشمش کشیده شده

هلیا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ http://zibaatarin.mihanblog.com

راستی دوس جونی میشه ارایش چشم با سایه های قهوه ای هم بزاری اخر هفته عروسی داریم منم باید از این سایه استفاده کنم ,یدونه خوشگلشو بزار مررررررررسی .بووووووووس.

باشه عزیزم برات میذارم

نیلو دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.aftabmehrabooni.persianblog.ir

چه جالب...بابا مهنازی تو دیگه کی هستی

قابل نداشت دوستم

ستیا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

مرسی عزیزم.عالی بود.اموزش ها محشره.ارایش چشم بیشتر بذار.

حتما عزیزم

sheyda چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ

سلای عزیزم من اصلا از سایه خوشم نمیاد ولی چیجوری پایین چشمو ب این شکل خوب و زیبا مشکی کرده؟؟؟من خودم نصفی از پایین چشمامو هم خط چشم میکشم اما خیلی زود پخش و پاک میشه.فک کنم باید با ی مداد مشکی خوب پایین چشام ی کوچولو تیرگی ایجاد کنم و با همی قلم مو هایی ک عکسش تو این لینک هس فیدش کنم تا بمونه درسته؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام شیداجان
منم از سایه رنگی زیاد خوشم نمیاد ولی گاهی با ترکیب زیبای رنگها میتونه قشنگ بشه مث این عکس

همونطور که خودتم گفتی و در این عکس هم معلومه باید ابتدا با مداد مشکی خیلی باریک زیر چشمت خط بکشی و بعد با استفاده از قلم مو و سایه تیره اونو فید کنی تا خط مدادت از بین بره,برای پلک بالا هم همین کارو میشه کرد
چون اگه بخوای خط چشم رو اینجوری بکشی هم کاره تقریبا سختیه و چندان هم جالب نمیشه و خط چشم مخصوص این آرایش هم نیست و بیشتر در آرایش های خطی و عربی کاربرد داره

sheyda پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

من خط چشممو مدل روباهی میکشم با هر سایه مشکی روی مدادم فید کنم اشکالی نداره؟؟؟جنس مداد مشکیمم خیلی خوبه.

نه عزیزم
با فیدش قشنگتر هم میشه

sheyda پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ

اوهوم میسی.بدون فید هم زده بودم جیگر شدد.ممنون عسلم

فاطمه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ http://zemestooni-shobe2.persianblog.ir

مهناز جون این پستایی که برای ارایش چشمه همشون چشماشون رنگیه،من که چشمام مشکیه چی کار کنم؟

برای چشمان مشکی هم زیبا میشه عزیزم
حالا اگه شد چشمان تیره رو هم میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد