آرایش چشم با سایه قهوه ای

مراحلی  که برای انجام این نوع سایه باید انجام بدین:


1-از دو رنگ سایه قهوه ای استفاده کنید:قهوه ای روشن-قهوه ای تیره


2-پشت پلک رو با استفاده از  قهوه ای روشن در پشت چشم به جز  زیر ابرو سایه  بزنید,مقدار کمی هم زیر چشم رو سایه بزنید


3-با سایه قهوه ای تیره گوشه چشم و روی خط پلک سوم چشم به صورت هلال امتداد بدین


4-زیر ابرو  سایه پودری بژ یا کرم بزنید


5-سایه ها رو با استفاده از قلم مو فید کنید


6-با استفاده از مداد مشکی یا مداد قهوه ای خط چشم باریکی پشت و زیر پلک مانند عکس بکشید


7-در نهایت مداد سفید رو در داخل چشم بکشید


8-حالا مژه هاتونو ریمل بزنید,دقت کنید در این سبک آرایش فقط مژه های بالایی رو ریمل بزنید چون رنگ سایه قهوه ای زیر چشم کی به چشم حالت گودی میده و اگر ریمل مژه های پایینی رو هم بزنید چشماتون گود نشون داده میشه

نظرات 5 + ارسال نظر
هلیا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ http://zibaatarin.mihanblog.com

دوس جونی دست گلت دردنکنه مرسی عزیز دلم.فقط یه چیزی مهناز جونی من مداد سفید باخودم نیاوردم...فقط ۲تا مشکی یکی پر رنگ یکی کم رنگ تر با خودم اوردم...

خواهش میکنم عزیزم
خب چون چشمات درشته از مداد مشکی هم میتونی استفاده کنی

soso دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام مهنازی.ای کاش هر مرحله رو مثل موردهای قبل با شکل نشون میدادی.یه سوال ناشیانه خط پلک سوم چشم منظورت کمی پایین تر زیر ابرو هستش؟مرسی گلم.راستی امروز رفتم کوچه مروی یکی از مغازه هاش نمایندگی میکاپه.ریمل رو گفت 23000 تومن.کرمش چندتا مدل داشت از 35 به بالا و پن کیکشم 35000

سلام عزیزم
آره ,پلک پشت چشم که مشخصه,کمی بالاتر در واقع یه ذره از زیر ابرو پایینتر میشه پلک سوم
یعنی اگه چشمتو به 3 قسمت تقسیم کنی خط یک سوم بالاتر میشه پلک سوم
آره ریملش همین حدوداس,ریملش خوبه
حالا خریدیش؟
آره ولی من کرم "من هتن" و "کاپریس" رو استفاده کردم

یکی دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام عزیزم
ممنون از وب خوبت
یه سوال:
کشیدن خط زیر چشم خیلی سخته نه؟!!!(لثه ی چشم نه ها)
مژه های ژایین واقعا مزاحما!
میشه یه روش برای بهتر کشیدن خط زیر چشم وهرچه نزدیک تر کشیدن اون به لثه ی چشم بگی
مررررسی

سلام گلم
یکم سخت تر از خط بالای چشم هست و دقت بیشتری میخواد
و باید طوری کشیده بشه که چشم رو زیباتر کنه نه چهره رو زمخت و مصنوعی کنه
بهترین کار برای کشیدن خط زیر چشم استفاده از قلم موی خیلی باریک و سایه مشکی هست
چون اینطوری تسلطت بیشتر هست برای کشیدن ولی اگر با خط چشم بخوای بکشی اگر وارد نباشی ممکنه خیلی بد بشه...
این خط رو باید خیلی نزدیک پلک پایینی چشم بکشی و اگر داخل لثه چشم مداد سفید بکشی عالی میشه و جلوه این خط مشکی بیشتر معلوم میشه
از سایه مشکی فلور مار استفاده کن که خیلی عالیه
میتونی برای دوام بیشتر هم قبل کشیدن سایه از مداد مشکی استفاده کنی و بعد روش با قلم مو سایه بزنی
یادت باشه که اگر وارد نیستی برای شروع از مداد مشکی نوک تیز کم رنگ استفاده کن تا کم کم روال کار دستت بیاد

soso سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

نخریدم فقط سوال کردم به خاطر اینکه مانتو خریدم پولم نرسید چیز دیگه ای بگیرم .راستی پاساژ رضا تو بازار مانتوهاشو حراج کرده .البته همه شون قشنگ نبودش. اما مانتو اریکا همه مانتوهاشو زیر 40 کرده.مدل های جالبی داشت .خواستی برو ببین.راستی من هتن و کاپریس مثل میکاپه قیمتاش.؟تو از کجا میگیری منظورم نماینگیش تو کجاست کوچه مروی فکر میکنی داشته باشه؟

مبارکه مانتوت
یه دو سه هفته پیش رفتم پاساژ رضا ,حراج بود مانتوهاش ولی از مانتویی خوشم نیومد..
حالا اگه وقت شد دوباره یه سر میرم
این مانتو اریکا کدوم طبقشه؟
..
آره عزیزم تقریبا ولی بازم مارک میکاپ گرون تره
مثلا "من هتن" کرمش 22 ایناس ولی تازگیا دیگه تولید نمیشه واسه همین من کاپریس گرفتم اون 25 تومنه..
والا من کوچه مروی رو نمیدونم ,چون من از بوستان میدون پونک خریدم
اگر مسیرت اونوری میخوره آدرسشو بهت بدم

soso چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام مهناز جون.مرسی گلم. 2 تا مغازه داره یکیش مانتوهاشو کرده بود 15000 تومن که نرفتم تو مغازه از بس شلوغ بود داشتن خودشونو میکشتن.از پشت ویترین دیدم زیاد جالب نبود اما اون یکی مغازش جنساش بهتر بود.وارد پاساژ که میشی از پله ها میری بالا همون طبقست .راستی مهناز جون من فکر میکردم چون تو گریم هستی کوچه مروی رو بشناسی از هر جای تهران می یان اونجا لوازم آرایش میخرن یه جورایی معدنشه و اکثر مغازه هاشو عربا اداره میکنند.یه بار برو ببین ضرر نداره.بعدش پونک خیلی ازم دوره .ممنون که جوابمو دادی.میرم از کوچه مروی می پرسم.راستی خیلی این وبلاگتو دوست دارم اون یکیشم دوست دارم اما اینو بیشتر تر دوست دارم

سلام عزیزم
ممنون که گفتی
نه راستش من زمانی که کلاس میرفتم چون دنبال فقط مارک malu wilz بودم و از نمایندگی هاش وسایل گریم رو خریدم,دیگه سراغ جایی دیگه نرفتم وگرنه کوچه مروی هم رو هم میشناسم ولی مسیرم اون سمتی نبوده و لوازم آرایش هامو از یکی دوتا مغازه خاص میخرم
قربونت دوست گلم,مرسی که همیشه سر میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد