آموزش تصویری آرایش خیلی ساده و زیبا


سلام به دوستان گلم

به درخواست زیاد شما دوستانم ازین مدل پست ها که آرایش قدم به قدم چشم هست براتون دوباه گذاشتم..

من خودم عاشق این سبک آرایش چشم هستم و سبک یکی دو ساله آرایش خودمم هست..علاوه بر سادگی در آرایش بسیار به چشمانتون جذابیت و زیبایی میده..قبلا هم در بعضی از نظرات در مورد این سبک آرایش توضیح دادم

مواد لازم!!!


سایه پودری کرم یا بژ

سایه مشکی یا دودی

ریمل حجم دهنده

مداد سفید یا مشکی

قلم موی متوسط

مداد مشکی



1-با قلم مو بیس سایه رو پشت چشمتون میزنید که در این سبک آرایش بیس مورد نظر کرم یا بژ هست


2-زیر ابرو رو هم میتونید کمی پودر سایه سفید بزنید و با رنگ کرم فید کنید تا هیچ خط و مرزی ایجاد نشه


3-یادتون باشه در این سبک نباید سایه های رنگی استفاده بشه!


4-با استفاده از مداد مشکی مث خط چشم با توجه به تصویر پشت پلک خط  و زیر چشم با دقت خط میکشیم


5-با استفاده از سایه پودری دودی یا مشکی روی اون خطوط رو فید کرده و به بیرون میکشیم

این کار باعث میشه که خطوط از بین برن و چشم فرم زیباتری بگیره


6-درنهایت لثه چشم رو با مداد پرمیکنیم,با توجه به فرم چشمتون مداد سفید یا مداد تیره داخل چشم بکشید


7-در این آرایش باید ریمل خیلی زیاد بزنید.

نظرات 10 + ارسال نظر
sheyda چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

خیلی زیبا بود مرسی مهنازی

soso چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ

وای مهنازی من عاشق این مدل آرایشم .چقدر اخر کار چشم قشنگ میشه.بازم از این چیزا بزار

آره منم عاشقشم وقتی اولین بار چشمای خودمو به این سبک آرایش کردم انقد خوشم اومد که دیگه این شد سبک آرایش چشمم!
هم خیلی شیک و زیباست هم فوق العاده چشم رو جذاب میکنه

مارال چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

مرسی به خاطر مطالب زیبات .. بار قبل هم در مورد اینکه مژه مصنوعی خیلی پر جای اینکه چشمارو درشت تر نشون بده اونا رو ریزتر می کنه چون پلک سنگین می شه و می افته برات نوشته بودم البته شما با نظر من موافق نبودی مثلا" تو همین 8عکسی که گذاشتی تو مرجله هفتم که قبل از مژه و ریمل و چشمای خود مدل هست بازتر و درشت تر نشون می ده در حالیکه تو عکس آخر چشم کمی بسته و در اثر پری مژه افتاده .. موافق نیستی ؟

خواهش میکنم مارال جان
آره یادمه که قبلا هم پرسیده بودی
مژه پر برای کسی که چشماش ریزه مسلما خیلی جواب میده و شخص چشمش کمی درشت تر به نظر میاد,که اگرم یادت باشه گفته بودم چشمای ریز حتما در چمشون مداد سفید بکشن تا با کمک مژه و مداد سفید چشمشون درشت تر از حد خودشون هم بشه..

اما در این تصاویر درسته که چشم خودش قبل اینکه مژه پر رو بذاره کمی درشت تر بوده ولی قبول داری که خیلی بیحال بوده و جذابیت چندانی نداشته!
مژه به چهره جذابیت میده,من خودم از مژه مصنوعی خوشم نمیاد واسه همین در این پست گفتم این سبک آرایش نیاز به ریمل زیاد داره و نگفتم مژه مصنوعی بذارید!
ودلیل ریز شدنه چشمش نسبت به قبل کشیدن مداد مشکی توی چشم هست که البته بازم جشماش ریز نشده چون این مدل, چشم نسبتا درشتی داشته ولی اگر مداد سفید میکشید توی چشمش و زیر چشم هم به همین منوال تیره میکرد و یا حتی تیرگی رو بیشتر میکرد چشمش درشت تر هم میشد
درضمن مژه هایی که از اول تا آخر پر و بلندیشون یکدسته قشنگ نیستن و در این عکس آخر اگر دقت کرده باشی میبینی مژه ای که گذاشته در اتها بلندتر و حجیم تر هست
به عکس 2 تا مونده به آخر توجه کن اگر همین چششم رو داخلش مداد سفید میکشید و حتی همین مژه رو میذاشت چشمش به فرم عکس آخری نمیشد
مداد داخل لثه چشم خیلی در درشتی و ریزی چشم اثر داره

ستیا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

وای ممنون عزیزم.عالی بود.عاشقشم.

sheyda پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

جیجرم من ی قلم مو برا فید کردن زیرچشمم گرفتم اینکه ی نمه گوشه ی چشمو مداد بزنم بعد با قلم مو فیدش کنم درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قلم وی نسبتا نرم گرفتم.نه سفته نه نرم نرم متوسطه.اسمشم هس JANSON-GRiEM خوبه این؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره عزیزم تو برای هر خطی که بخوای از بینش ببری و حالت سایه ای بهش بدی میتونی از قلم مو به تنهایی یا با استفاده از سایه متناسب با اون رنگه خطی که کشیدی,فید رو انجام بدی
آره خوبه

مرجان جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام عزیزم. وای این سبک آرایش خیلی خوشکله. عالی بود عزیزم. مرسی

سلام مرجان عزیز
آره منم عاشقه این سبکم
خواهش میکنم

sahar شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ http://arosakesahar.blogfa.com

tablik migam link shodi

فاطمه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ http://zemestooni-shobe2.persianblog.ir

خیــــــــــــــلی خوشـــــــــــــــــگله،ولی به نظرم برای بیرون زیادی غلیظه..

دختر خوب سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ب.ظ

مهناز جونم سلام خیلی ممنون همین الان میرم امتحان کنم

سلام گلم
خواهش میکنم
حتما امتحان کن

نیایش سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.my-notes-my.blogfa.com

مرسی عزیزم از اموزشهای قشنکت.
حیف این عکس نیومد ببینم چ شکلی میشه :|

خواهش میکنم نیایش عزیز
مرسی از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد