آرایش چشم, مخصوص پوستهای تیره و چشمان آبی

ساده ترین نوع میکاپ چشمها برای این نوع پوست با چشمان آبی، کشیدن خط چشمی پهن به رنگ دودی، خاکستری تیره در پشت چشمها و قهوه ای بسیار روشن در زیر آنهاست...


-برای پوستهای تیره به رنگ هلویی تیره و یا برنزه با چشمهای آبی هر چه آرایش  چشمها به سمت رنگهای شاد و روشن برود میکاپ زیباتر و جذاب تر خواهد بود به طوری که می توان از رنگهای آبی آسمانی همرنگ چشمها و یا روشنتر از آن و سایه های روشن صورتی و بژ روشن استفاده کرد.

 
آرایش وزیبایی، آرایش، زیبایی، میکاپ، چشم آبی، پوست تیره
 
گاهی نیز با سایه ای سفید در زیر ابروها و استفاده از رنگهای بنفش و لاجوردی،  زیبایی دو چندانی به این رنگ چشمها با پوستهای تیره داده خواهد شد.
 
آرایش و زیبایی، آرایش، زیبایی، میکاپ
 
 2- استفاده از سایه های دودی،خاکستری تنها در اطراف چشمها و سایه ی کرم رنگ در زیر ساخت سایه جذابیت چشمها را زیاد خواهد کرد.
 
آرایش وزیبایی، آرایش، زیبایی، میکاپ
 
 3- استفاده از رنگهای روشن صورتی مات، بژ و کرم  برای رژ لب و رژ گونه بیش از رنگهای دیگر برای این  رنگ پوست با چشم آبی مناسب می باشد.
 
آرایش وزیبایی، آرایش، چشم آبی، پوست تیره، میکاپ
 
 3-ساده ترین نوع میکاپ چشمها، کشیدن خط چشمی پهن به رنگ دودی، خاکستری تیره در پشت چشمها و قهوه ای بسیار ملایم در زیر آنهاست با زیر ساخت سایه ای کرم رنگ نزدیک به رنگ پوست برای تمیزی میکاپ .به طوری که با کشیدن این رنگ سایه در زیر چشمها نیز در کنار رنگ قهوه ای روشن و آبی چشمها ، علاوه برسادگی و زیبایی آرایش بر ملاحت چشمها افزوده خواهد شد
 

نظرات 8 + ارسال نظر
soso پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام مهنازی.خیلی خوشم اومد.مرسی گلم

سلام دوستم
خواهش میکنم

ستیا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ

عزیزم من میخوام قلم برای سایه بخرم تو چند سایز.اگه ست برای کل گریم هم باشه خوبه.البته من حرفه ای نیستم.میشه یه ست یا سری خوب قلم ارایش بهم معرفی کنی.

ستیا جان قلم موهایی مناسب تر هستند که جنس موشون لطیف باشه تا به پوست آسیب نرسونن,قلم موهایی به اسم قلم مو ارایشی و گریم داوینجی هست که قلم موهای خوبی دارن که تهیه شده از موی طبیعی سمور و اسب محصول کشور المان هست و همچنین قلم موهای malu wilz که 12 عدد همراه با کیف مخصوص هستن که اونم از موی طبیعی سمور ساخته شده..
حالا اگر نتونستی این مارک ها رو که گفتم تهیه کنی هر مارک دیگه ایم که گرفتی به موی قلم مو خیلی توجه کن که حالت لطیف داشته باشه

sheyda جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ

عزیزم این عکس اولیه رنگ لنزش جه رنگیه؟؟؟؟؟؟؟

عکس اولی لنز نیست چشماش عزیزم,رنگ چشمای خودشه

sheyda جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

وااااااااااو
پ بگو چه رنگیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آبیه روشن

ستیا جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ

ممنون عزیزم.میگم خیلی خوب میشه اگه مارک های خوب لوازم ارایش رو تو بخش های مختلف چند وقت یه بار معرفی کنی عزیزم.

sahar جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ http://arosakesahar.blogfa.com

alie golam........ba chi belinkamet?

ممنون عزیزم
با عنوان وبم"آرایش و زیبایی"

مرجان شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام مهناز جون, خسته نباشی عزیزم.
مهناز جان یه سوال دارم هرچند میدونم مربوط به این بخش نمیشه اما ممنون میشم اگه جواب بدی.
عزیزم من یه پوست مختلط رو به چرب دارم و قبلا ازکرم پودر استیلودر استفاده میکردم وبا اینکه گرون بود اما با پوستم سازگاری نداشت. الان چند وقته از کرم پودر میبیلین که oil free هست استفاده میکنم. اما الان احساس میکنم که خیلی پوستمو خشک کرده و انگار رو پوستم ماسیده میشه... میخواستم بدونم این کرم منهتن که گفتی کجا میتونم پیدا کنم؟ وقیمتش چقدره؟ پوشانندگی خوبی داره؟ آخه عزیزم من توی دانشگاه تدریس میکنم و ظاهرم واقعا برام مهمه . ممنون میشم که کمکم کنی عزیزم

سلام عزیزم
ممنون
افرادی که مث شما پوسته تقریبا چربی دارن همونطور که خودتم گفتی باید از کرمهاییکه oil free هستند استفاده کنند
کرم "من هتن" کرم خیلی خوبیه که من 3 2 سالی میشه ازش استفاده میکنم و مناسب برای هر نوع پوست هست اما جدیدا مثل اینکه دیگه تولید نمیشه...من از مجتمع تجاری بوستان در میدون پونک از یک لوازم آرایشی ای که نمایندگی "من هتن " رو داره میخرم که آخرین بار که رفتم گفت که فعلا تحریمه و کمیاب شده..البته یه فروشگاه دیگه هم "من هتن"رو داشت ولی اون رنگی که من میخواستم نبود..

اما کرم خوب دیگه ایکه میتونم بهت معرفی کنم "کاپریس " هست که فرانسویه و پوست رو هم ابریشمی و زیبا میکنه و مناسب هرنوع پوسته و "کاپریس" رو هم از همون مجتمع البته یک لوازم آرایشی دیگه که هم معتبره و هم نمایندگی "کاپریس" رو داره خریدم
اگر تهران هستی بگو تا آدرسشو بهت بدم اگرم شهرستانی از لوازم آرایشی های معتبر کرم هاتو بگیر تا جنس تقلبی بهت ندن عزیزم

مرجان یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

واقعا ممنونم بابت توضیحاتت مهناز جان.متاسفانه تهران نیستم و شهرستان هستم عزیزم. حتما پیداش میکنم. بازم ممنونم که اینقد وقت میذاری.

خواهش میکنم مرجان عزیزم
انشالله که پیدامیکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد