کدوم رنگ رژ رو بیشتر میپسندی؟!...

سلام به دوستای گلم

این پست رو برای تنوع گذاشتم و شما دوستان میتونید از بین رنگهای زیر رنگ دلخواه خودتونو در بخش نظرات بگید و بگین چرا این رنگو دوس دارین؟


نظرات 23 + ارسال نظر
soso شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام مهنازی.شماره 1و9.از همه قشنگ تره.بقیه رنگاشو من خودم شخصا نمیتونم تو بیرون استفاده کنم

سلام عزیزم
منم از یک خوشم میاد ولی 9 به من زیاد رنگش نمیادچون پوستم سفیده خیلی بی روح مشم!
7 رو هم من دوس دارم

مارال یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

7و11 چون رنگای جیغ رو دوس دارم ...

منم رنگهای جیغ و روشن رو بیشتر دوست دارم

مرجان یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ق.ظ

من 1و9 رو انتخاب میکنم. چون رنگاشون ماته. وکلا از رژ مات خوشم میاد

ستیا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

من9و7 رو دوست دارم.پوستم سفیده هر دو رو صورتم خوبه.7 رو ندارم میخوام بخرم.رنگش ملایمه فکر کنم لبم رو بزرگتر نشون بده.

مرجان یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

ببخشید منظورم 4و9 بود

sheyda یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ق.ظ

7va 9 jigare

مهرانه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://http://make-up.blogsky.com

4و9،مهناز جون واسه برطرف کردن پف پلک و زیر چشم باید چیکار کرد؟چیزی هست که کلا از بین ببردش؟

عزیزم یه سری را ها وجود داره:
چای کیسه‌ای
روش قدیمی استفاده از چای برای از بین بردن پف و یا سیاهی زیر چشم است. تعداد بسیاری از محصولات ضدپف چشم حاوی چای هستند چرا که باعث بهتر شدن جریان خون زیر چشم می‌شود. برای مصرف پیشنهاد می‌شود دو بسته چای مصرف‌شده را به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار داده سپس به حالت خوابیده بر روی چشم‌های بسته قرار دهید. این روش بسیار مناسب برای روزهایی است که از کم‌خوابی یا پرخوابی زیر چشم پف می‌کند.

پوست خیار
خیار حاوی ویتامین «کا» و مناسب فعال‌سازی جریان خون است. بنابرا ین راهی مناسب برای برطرف کردن سیاهی زیر چشم است. دو برش دایره‌ای خیار را به مدت 10 دقیقه در یخچال گذاشته سپس به مدت 10 دقیقه روی چشمهای بسته قرار دهید.

ورزش دادن چشم
چند حرکت ورزشی ساده خستگی چشم‌ها را برطرف می‌کند. جریان خون اطراف چشم با ماساژ فعال می‌شود در زمان خستگی و یا هنگام صبح با دو انگشت سبابه بینی و سپس ابروها را طی کرده، ماساژ دهید. سپس با سه انگشت به اطراف چشم ضربه بزنید و چند بار این عمل را تکرار کنید.

یخ
سرما نیز جریان خون اطراف چشم و به طبع جریان مویرگ‌های زیر چشم را نیز فعال می‌کند. البته اثربخشی یخ و سرما سریع است اما پایدار نیست و حدوداً بیست دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد. کمی یخ را در دستکش، لیف و یا کیسه قرار داده به مدت 10 دقیقه روی زیر چشم ها قرار دهید.

محصولات ضدپف چشم
برخی محصولات آرایشی درمانی در درمان پف زیر چشم مؤثر هستند. پس از توجه به استانداردها و مارک‌های شناخته شده بهتر است از محصولاتی که از بلوط هندی برای فعال کردن جریان مویرگ ها و محصولاتی از گیاه آرنیکا برای هیدراته کردن و روشن کردن رنگدانه‌های زیر چشم استفاده شود.

در آرایش هم :
برای اینکه پف چشم‌هاتون رو محو کنید، روی این پف‌ها پوشاننده‌هایی با رنگ روشن نزنید. رنگ روشن، باعث می‌شه آن قسمت برجسته‌تر به نظر برسد بنابراین موجب می‌شود پف‌های چشم بزرگ‌تر به نظر بیایند.

سایه های خیلی روشن باعث میشن پف چشمات بیشتر به نظر بیاد

ریمل به مژه های پایینیت هم نزن

مریم یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

۱ ۷ ۱۱ ۹

فاطمه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ http://zemestooni-shobe2.persianblog.ir

سلاااااااااااااااااام مهناز جون.اینا خیلی غیر طبیعین ولی به نظرم1 و 4 و 9 از بقیش بهتره

سلام عزیزم
تو کجایی یه مدت ازت خبری نبود

respina یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ب.ظ

mahnaz joon man 7 ro doost daram akhe kheyli jazabe

respina یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

rasti man aksaran az 4 estefade mikonam ama 7 ro doost daram

الهههههههههههه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

سلامممممممممممممممممممممممممممممم من 11 و 1اخه خیلی خوشرنگن 12

سحر دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ http://arosakesahar.blogfa.com

6 , 7 ,1 رو دوشت دالم
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بیا آپمو ببین .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با این اسب بیا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسی ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./..

باران دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://barane1368.blogfa.com/

مهنازی من قلبم درد میکنه آبی میزنم ههههههههههههههههههههههه

باران دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://barane1368.blogfa.com/

ولی درکل 1----11 رو دوست دارمو میزنم

رها چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ http://ghadamgaheeshg.blogfa.com

سلام مهنازجووون به نظرم ۱ و ۷ بهترازبقین

هلیا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ http://zibaatarin.mihanblog.com

4,6

سعید جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام به همه
فکرکنم برای انتخاب رنگ رژباید صورت طرف باتمام جزییاتش یعنی فرم ورنگ پوست و...مدنظربگیره ولی درکل ازدید یه اقا نسبت به زیبایی شناسی خانمها عرض میکنم که رژ سرخ خیلی قشنگتره چون با این رژ ،زن ایرونی زیباتر میشه البته فکرکنم رژسرخ برای مردها حس نوستالژی داره

سلام دوست عزیز
بله برای انخاب رژ ,عواملی مث رنگ پوست,سک آرایش و.. موثر هست..
من خودمم به شخصه رنگ رژ قرمز رو خیلی دوسدارم و واقعا هم زیباست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ

من ۱و۴و۶و۷و۱۱رو دوسست دارم ومعمولا این رنگهارو استفاده میکنم




ستاره پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ http://www.soso56.blogfa.com

man az range shomareye 7 kheli khosham miyad va kheli az in rang estefade mikonam

دریا جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ

من از رنگ شماره ی 7 و 11 و 12 خوشم میاد

هانیه چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ http://ivylove.ir/

من 11 رو دوس دارم بار رژ
ولی درکل عاشق رنگ بنفشم

نانا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ

hi mahnaz jan man shomare 4.6.7.9.11 dus daram.6 va 7o bishtar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد