آموزش تصویری یک آرایش خلیجی























نظرات 6 + ارسال نظر
رها جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ق.ظ

سلام من تازه با وبلاگت اشناشدم ممنون اززحماتت

سلام عزیزم
خیلی خوش اومدی

مینا جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام دوست عزیز وب زیبایی داری. به وب منم سر بزن.راستی اگه دوست داشتی لینکم کن تو دوستات و به منم خبر بده لینکت کنم.منو به اسم(فقط عکس)لینک کن.minastar.persianblog.ir

سلام عزیزم.خوش اومدی
لینک شدی
وبلاگ منم با عنوانش لینک کن
مرسی

سپیده جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

عزیزم من لینکت کردم، شما هم لینکم کن

سعید جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ب.ظ

سلام استادمهناز
من دوروز هست که باوبلاگتون اشناشدم وتمام مطالبش رو مو به مو وبادقت مطالعه کردم وازاین هنرشما محظوظ شدم
فقط بعضی از مفاهیم وکلمات ،درکشون برام زیاد ملموس نبود .واگه جزییات بیشتری میفرمودید برای من مبتدی راحتتربود.خواهشی ازشماداشتم اینکه درکنارمطالب اموزنده ای که میگذارید از ارایش مردان هم هرازگاهی مطالبی بگذارید چون به نظر من خانمها خیلی بهتر از آرایشگرهای مرد میتونن اقایون رو گریم وارایش کنن واین حق هرانسانی هست که زیبا به نظر برسه حتی آقایون ، درخواست دیگم اینه که درکنارهنرجوهای محترم خانم این بلاگ ،من رو هم به عنوان هنرجو بپذیرید تاسوالاتم رو از شما بپرسم بازهم ممنون از شما استادعزیز

سلام سعیدجان
سعی میکنم ازین به بعد ساده تر بگم که شما دوستانی که چندان با هنر آرایش و گریم آشنایی ندارین بهتر متوجه بشید
راستش چنین قصدی نداشتم که در مورد آرایش و گریم آقایون هم بگم ولی روی این پیشنهادتون فکرمیکنم و اگر صلاح دیدم درمورد آرایش و گریم آقایون هم صحبت میکنم
خواهش میکنم,ممنون از حضورت

مرجان شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام عزیزم.خسته نباشی. کارت مثل همیشه عالی بود.
امیدوارم روز به روز موفق تر باشی

سلام گلم
ممنونم ازت ,همچنین

هلیا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ http://zibaatarin.mihanblog.com

من اصلا از ارایش خلیجی خوشم نمیاد .تازشم بلد نیستم,ولیییییی دست گلت دردنکنه دوس جووووووووونم. بوووووووووووووووووووووووووس.

منم خودم این سبکو دوست ندارم
خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد