آرایش صورت به سبک عروسک باربی!

سلام به دوستان عزیز و خوبم

از بچگی خیلی هامون عاشق عروسک های باربی بودیم و این عروسک ها نماد زیبایی و خوش اندامی بودن

باربی ها آرایش ویژه خودشون رو دارن و من در این پست در مورد سبک آرایش اونها صحبت خواهم کرد!

اگر اندام و چهره ظریفی دارین این سبک آرایش به شما خیلی میاد!


آرایش به سبک عروسک باربی

1-اگر به چهره باربی ها دقت کرده باشین,معمولا آرایش صورتی رنگ دارن ..آرایش صورتی ویژه باربی هاست و کاملا هم دخترونس!

2-در این سبک آرایش رژگونه به صورت خط صاف در زیر گونه زده میشه و به چهره فرم استخوانی میده

3-لب هاباید فرم قلوه ای پیدا کنن و لب فرم جمع و جوری داشته باشه,پس خط لب رو طوری بکشی تا دهانتونو جمع و کوچک نشون بده

4-در این نوع آرایش زدن سایه رنگی به رنگهای ملایم اجباری هست!!

5-ریمل زدن مژه های بالایی به مقدار زیادی لازم هست

6-اگر چشمان تیره دارین بهتر هست از لنز رنگی استفاده کنید
 
7-بهتره که رنگ رژ, صورتی پررنگ و عروسکی باشه

8-اگر ظریف اندام هستید , و این سبک آرایش رو دوست دارید ,رنگ موهاتونم بلوند کنید تا یک باربی تمام عیار بشید!

حالا با دقت به این عکسها نگاه کنید!


آرایش به سبک عروسک باربی

آرایش به سبک عروسک باربی


آرایش به سبک عروسک باربی 


آرایش به سبک عروسک باربی 


 
آرایش به سبک عروسک باربی 



نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام فکرکنم این نوع ارایش مخصوص سنین تین ایجر یعنی نوجوانها هست وباموی بلوند سازگاره بارنگ موی دیگه نمیشینه به نظرم ازعکس سوم به پایین زیاد قشنگ نیست البته حسمو گفتم استادمهناز

سلام
سبک آرایش باربی ها ویژه دختران جوان هست دیگه
بله همونطور که گفتم با موی بلوند جلوه این آرایش خودشو نشون میده
مرسی از نظرت

سپیده شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://photo-album.blogsky.com/

عزیزم من لینکت کردم شما هم لینکم کن

سعید شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

میشه یه آموزشی درباره آرایش عربی وهمینطور درباره ارایش مانیکور و پدیکور ناخن بدید ممنون

من درمورد ناخن دوره تخصصی ندیدم ولی اگه شد براتون میذارم
آموزس آرایش های عربی و ... در برنامه های آیندم هست و حتما پست هایی رو اختصاص به این قضایا میدم

مرسی.خیلی جالب بود.من باربی رو خیلی شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

ارتا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

[:S004:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد