آموزش تصویری آرایش چشم با ترکیب سایه قهوهای و بنفش

1-ابتدا کاملا چشمتون بدون هیچ آرایشی باشهو از قبل کمی مرطوب کننده به پشت چشمتون
زده باشید

2-بعد از حدود 3 دقیقه ابتدا پشت چشم رو با یک سایه کرم رنگ کاملا بپوشونید,و حالا سایه آبی رو طبق شکل پشت چشمتون بزنید


3- سایه بنفش رو مطابق شکل بزنید

4-سایه قهوه یا براق رو طبق شکل پشت چشم بکشید
5-خط چشم بازیکی رو روی خط پلک بکشید و در انتها فرم بدین


6- مژه رو با دقت بچسبونید

7-حالا ریمل بزنید
نظرات 4 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

مثل همیشه عالی

نیلو جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://aftabmehrabooni.persianblog.ir

خیلی ملایم و خوشگله میسی عزیزم

فاطمه جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ http://zemestooni-shobe2.persianblog.ir

مهناز این جور پستایی که مرحله به مرحله یاد دادی خیلی عالیه ،ادم قشنگ یاد میگیره.مرررررررسی واقعا.
مهناز من چند تا سوال داشتم راجع به سایه زدن.
یکی این که من چشمو ابروم نزدیک همن،احساس میکنم اصلا سایه بهم نمیاد،نمیدونم چه جوری سایه بزنم که بهم بیاد.
بعد اینکه من پوستم سبزست،سایه ها پشت چشمم یه رنگ دیگه میشن،مثلا دختر عموم سفیده ،یه سایه ای که به اون میزنیمو قشنگ میشه رو پلک من اصلا یه رنگ دیگه میشه،سفید کننده ام که میزنم سفیدیم مصنوعی میشه مثل سفیدیه دختر عموم نمیشه. چه کار کنم سایه ها رو پلکم رنگ خودشونو داشته باشن؟

راستی مهناز تو یه پست یاد میدی چه جوری مژه بچسبونیم؟من یه بار واسه عروسی میخواستم مژه بچسبونم،هر کاری کردم نشد،خودمو کشتم،کم مونده بود کور شم ولی نتونستم بچسبونم.
وای چقدر سوال کردم،ببخشید تو رو خدا دوستم

خواهش میکنم فاطمه جان

1-کسانی که مث شما چشم و ابروی نزدیکی بهم دارن شانس سایه های طرح دار و سایه هایی که با ترکیب چندرنگ جلوه پیدا میکنه رو از دست میدن,مگر اینکه ابروهاشونو خیالی نازک کنن یا اینکه تیغ بزنن و ابروشونو بکشن بالا تا فضای پشت چشمشون زیاد بشه...حالا شمایی که چشم و ابروت بهم نزدیک هست میتونی زیبایی چشمات رو با خط چشم , بخصوص کشیدن خط چشم زیری زیباتر کنی و همینطور میتونی از سایه های مدادی مث نقره ای یا طلایی در کنار خط چشمت بکشی و اینطور چشمانت رو زیباتر کنی و همینطور آرایش کلاسیک برای تمام افراد خصوصا کسانی که همچین مدل چشم و ابرویی دارن خیلی خوبه که من در پست های بعدی در مورد این سبک آرایش توضیح میدم ولی اینجا اینو بگم که آرایش کلاسیک یعنی به فرم "دال" در گوشه چشم ! یعنی شما میتونی مانور سایه رو ,روی گوشه چشمت بدی..حالا بعدا با تصویر براتون بیشتر توضیح میدم..

2-نه عزیزم اینطور نیست!رنگ های سایه روی پوست های سفید بیشتر خودشو نشون میده و اگرم دقت کرده باشی کسانی که پوست سفید دارن تا یه ذره سایه میزنن انگار کلی آرایش کردن!!
برای شما که پوستت سبزس رنگهای سایه های کرم و بژ تا شکلاتی و آجری خیلی خوب میشه و حالا روی پوست سبزه جلوه بیشتری داره!حتی الامکان هم از سایه های بسیار تیره مثل قهوه ای یا بنفش تیره ویا سرمه ای اون هم تک رنگ در پشت تمام چشم استفاده نکن چون در تیره تر ساختن رنگ چهره وگرفتگی صورت خیلی موثر هست.

بعد ازینکه کرمتو زدی و قبل اینکه بخوای سایه بزنی ,با پد پشت چشمتو به صورت ضربه ای پودر پنکک یک درجه روشن تر از پوستت بزن و حتما هم برای زدن هرگونه رنگ سایه ای هم ,از یک رنگ کرم روشن کله پشت چشمتو بزن و اوون در واقع بیس سایه تو هست..

3-قبلا درمورد مزه مصنوعی گفته بودم ,این لینکو ببین عزیزم
http://make-up.blogsky.com/1391/05/10/post-10/
آره کلا" مژه مصنوعی چسبوندن مهارت میخواد ...برای شروع از مژه های نیمه که برای انتهای چشم هستن استفاده کن و یا مژه رو دو نصف کن و بعد در گوشه چشم بچسبون..کم کم یاد میگیری عزیزم

نه بابا این حرفا چیه گلم

فاطمه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ http://zemestooni-shobe2.persianblog.ir

سلام مهناز جونم.وای که چقدر ماهی.خیلی کامل و با حوصله توضیح میدی.دوسِت دارم. حالا میشه اون ارایش کلاسیک که گفتی رو با شکل بذاری.ممنون میشم

سلام عزیزم
آره حتما میذارم برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد