عکس هایی از آرایش فانتزی لب

این سبک رژ زدن مسلما برای آرایش معمولی روزانه مناسب نیست ولی برای یک سری مهمونی های خاص یا برای داشتن عکسهایی به سبک فشن و متفاوت خیلی جذابه


lips 18 عکس لب های آرایش شده بسیار زیبا

نظرات 11 + ارسال نظر
soso شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام عزیزم.جالب بود مرسی گلم

مریم شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

تا ۱۰ سال دیگه شاید کمتر، این سبک آرایش حتی وحشتناکترش میشه واسه آرایش روز و عادی مردم.

ارتا شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام.شماره 8 خیلی قشنگه چند تا از خواانندها هم این طوری ارایش لب کردند.

سلام
آره عزیزم ,منم دیدم

sheyda شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

مرسی آجی زیبا بود.
آجی این لینکو ببین
http://up.vatandownload.com/images/x76htn7dp3m3026riga.jpg
اون رژ قرمز مای که میگی مث این رژ قرمز پررنگ هس؟؟؟؟اگه نه یه رژ بگو که مث این عکسه پررنگ باشه آخه عاشق این رنگم هرچی میگردم پیدا نمیکنم
ممنون میشم آجی جونمم

عزیزم این رنگ رژی که در این عکس هست تقریبا به زرشکی میزنه
اونی که من بهت گفتم به گوجه ای میزنه و اونم خیلی جیغ و قشنگه
راستش باید انواع رنگ رژ رو از نزدیک ببینی و من الان اون رنگی که میخوای رو دقیق نمیدونم عزیزم ولی این سوالتو به صورت عمومی میذارم شاید دوستان بتونن این رنگ رژ رو برات پیدا کنن

ارتا شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

مهناز خانوم از وبلاگ درسا(عکسهای داغ)خبر ندارین؟

متاسفانه وب درسا فیلتر شده
نه عزیزم

sheyda شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ

آجی مارک ی سایه مشکی خوب برا فید کردن زیر چشم هم بم بگو

مارک "فلورمار"
خودم نمونش رو دارم و یک سایه تک رنگ هست که هم دودی-نقره ای داره و هم دودی-طلایی
نقره ای و طلایی باعث میشه رنگ دودیش جذابتر و زیباتر باشه

sheyda شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ

آجی این لینکو ببین
http://up.vatandownload.com/images/843n0enyy2op4msn2hgv.jpg
این رنگ لنزش چه رنگیه؟؟؟؟؟؟؟خیییلی خوش رنگه
بدو بیا کلی ازت سوال پرسیدما

اگر عکسش با فتوشاپ دستکاری نشده باشه و واقعا لنز باشه ,رنگش طوسی متوسط هست

sheyda شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

آجی اون رژ مای گفتی قرمزه چهارصدودو بوووود؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه ب نارنجی میزنه!!!!!!!!!!

نه بابا قرمزه

sheyda یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

پس رژ مای جامد شماره ی چهارصدو 2 بود درسته ه؟؟؟؟ توروخدا اون رنگ رژو برام دریاب والا من نمیتونم ملیکا رو پیداکنم ازش بپرسم!!!!!!!!!!!1

بله عزیزم
شیدا جان این رنگ رژ مای رو ببین فکر میکنم همینی باشه که میخوای
رژلب 503 مای
این لینکو ببین عکسش هست
http://asantec.ir/486--my

sheyda دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ

وب درسا
www.firerose4.blogsky.com

مرسی گلم
الان لینکش میکنم

sheyda چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ

خواهش میکنم آجی جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد