آرایش خاص چشم به سبک هالیوودی

نظرات 3 + ارسال نظر
مرجان یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

من این سبک آرایشو زیاد دوست ندارم. ولی مرسی که زحمت میکشی عزیزم. کارت مثل همیشه عالیه

منم خودم خوشم نمیاد ولی خب باید به تمام سلیقه ها توجه کرد
خواهش میکنم عزیزم

هلیا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ http://zibaatarin.mihanblog.com

اینا چرا این مدلی ریمل زدن!!من بیشتر اوقات این مدلی ارایش میکنم فقط اون سایه ای که پایین کشیدن رو نمیکشم خوشم نمیاد....نمردم سبک ارایشمو اینجا دیدم داشتم از خودم ناامید میشدم دیگه...
مررررررررررررررررررررررررسی دوس جوووونی .

اون سایه قرمز رنگ زیاد جالب نیست و هرکسی نمیپسنده وگرنه بقیه آرایشش نرمال وسادس
خواهش میکنم هلیاجون

ارتا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

این نوع ارایش به هر کسی نمیاد ولی جالبه..

آره دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد