آرایش چشم با تن بنفش

سلام دوستان گلم..دیگه فکرمیکنم همتون آرایش چشم رو بخوبی یاد گرفته باشید!

از بس که من این پست های قدم به قدم مختلف و متنوع آرایش چشم رو براتون گذاشتم..این سبک آرایش هم ساده هست و هم خیلی زیبا..حتما امتحان کنید


نظرات 11 + ارسال نظر
ستیا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

خیلی قشنگ بود.بنظرت میشه بجای بنفش یه رنگ دیگه استفاده کرد که با هر لباسی بیاد.رنگی هست؟

آره عزیزم چرا نشه..چون در کنارش سایه دودی بکار رفته ,با ترکیب هر رنگ دیگه هم قشنگ میشه

sheyda دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

وااااااااااااای چه نازه مرسی مهنازی جونم

خواهش میکنم گلم

sheyda دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

آجی من ی قلم مو برا فید کردن خریدم منتها خییلی بزرگه فک کنم اشتب خریدم یکی از دوستان گفت باید قلم برا خط چشم بگیری درسته؟؟؟؟؟؟؟
راستی آجی تو تو کار محصولات بدن هم هستی؟؟؟؟؟؟؟؟مثلا میدونی ژل سفت کننده ی سینه خوبه یا نه؟؟؟تاثیر داره؟یکی از دوستان میخواس گفتم ازت بپرسم فقط میخواد جوجوهاش سفت شه بره بالا!!!!!

با هر قلم مویی میشه کار فید کرن و محو کردن رو انجام داد,منتها باید ببینی برای چه کاری میخوای فید رو انجام بدی
برای کشیدن خط چشم با استفاده از سایه باید از قلم موی باریک استفاده کنی
یا مثلا برای فید سایه های چند رنگ از قلم موی متوسط و..
راستش استفاده نکردم و اطلاع خاصی در این زمینه ندارم ..شاید بقیه دوستان بدونن البته اگر استفاده کرده باشن

مریم دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

آره واقعا. دستت درد نکنه

مریم دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

راستی یه سوال؟ البته قبلش از مهناز جون برا این وب تشکر می کنم. مرسی گلم.
من امروز رفتم دکتر واسه جوشای صورتم. دکتر گفت اینا چربی زیر پوسته،جوش نیست. اونوقت ازم 30 تومن گرفت 10 جوش دراورد. فک کن 60تا دیگه مونده!
کسی می دونه واسه چربی زیر پوست باید چی کار کرد که از بین بره؟
البته خودم بعدا گفتم کاشکی می رفتم پاکسازی پوست!
هم هزینه کمتر بود هم احتمالا بهتر جواب می گرفتم.
حالا به جز این مورد کسی چیزی می دونه؟
مرسی از همه
عمومی

قربونت مریم جان
اکی عزیزم سوالتو عمومی میذارم

[ بدون نام ] دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

عالی بود گلم. خسته نباشی و مرسی

ممنون عزیزم

sheyda سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

sheyda چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

آجی مهنازی میشه با خط چشم ماژیکی کاملا زیرچشمو خط چشم کشید؟؟؟؟

آره عزیزم ولی دقت بیشتری میخواد
اگه خط چشم کشیدنم خوب بلد نیستی یه مدت با مداد باریک بکش تا کم کم یاد بگیری
یادت باشه با خط چشم نباید زیر چشمتو خیلی کلفت بکشی چون زشت میشه

sheyda چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ

نه بلدم خط چشم کشیدنو کاملا.چند ساله ک بلدم و خیلی زیبا هم میکشم.مزسی مهناز جونی خیلی دوست دارم

خواهش میکنم گلممنم دوست دارم دوست خوبم

sheyda چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ

الهی قربونت برم خیلی ماهی عزیزدلم اسییییییز مرامتم آجی جونم

فاطمه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ http://zemestooni-shobe2.persianblog.ir

خیلی قشنگه.اینا همه کاراشون با قلمواِ.

چون با قلم مو آرایش دقیقتر و بهتر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد