ماسک هایی برای روشنایی و باز شدن رنگ رخساره و نرمی و لطافت

آب انار را بگیرید و بدون مخلوط نمودن با چیز دیگری به پوست صورت خود بمالید. این عمل باعث روشن شدن رخساره می گردد و برای تغذیه پوست نیز بسیار مفید می باشد.


 

مقداری طالبی را همراه با گوشتش له نموده و بر روی پوست صورت خود بمالید. این میوه باعث نرمی و لطافت پوست می گردد چون سرشار از ویتامین های A و B و C می باشد که همه این ویتامین ها برای پوست مفید بوده و باعث ویتامینه شدن آن می گردد. 


ریشه سدر را به همراه پوست آن، در آب جوش ریخته و بگذارید برای 30 دقیقه بجوشد. پس از آن این مخلوط را صاف نموده و دوباره حرارت دهید تا غلیظ شود، استفاده از این مایع غلیظ در روشن شدن رنگ رخسار بسیار مفید می باشد.

نخود را در کمی آب خیس کرده و پس از 2 ، 3 روز این مخلوط را صاف نموده و بر روی صورت خود بمالید . استفاده از این ماسک باعث باز شدن رنگ رخسار می گردد.  مقداری تره را ریز کرده و کاملا له کنید، مقدار کمی شیر به آن اضافه نموده، با کمی عسل و سپس این ماسک را بر روی چهره خود بمالید.

اگر خاک اره چوب گردو را با سرکه مخلوط نموده و بگذارید تا 2 روز بماند و سپس آنرا به صورت ماسک به چهره خود بمالید باعث می شود تا رنگ رخساره باز شود. زیره را خیس کرده و آب آنرا صاف نموده، این آب برای شست و شوی چهره و باز شدن رنگ آن و روشن شدن رخسار بسیار مفید می باشد.

 

موز را رنده کرده و با روغن زیتون کاملا مخلوط نموده و به مدت 20 دقیقه این ماسک را بر روی پوست صورت گذاشته و در پایان با آب ولرم شست و شو داده، سپس با آب سرد تمیز و پاک کنید. 


ابتدا مقداری عسل طبیعی را با بخار آب ، گرم کنید و صورت را با آن ماساژ دهید، سپس قشر نازکی از عسل گرم شده را روی پوست به مدت 20 دقیقه باقی بگذارید.

 

نعناع را له کرده و آب آن را با دست کاملا می گیرید، سپس آنرا با سفید تخم مرغ که کاملا زده شده و کف کرده است مخلوط کرده و چند قطره آب لیموی تازه به آن اضافه کرده و به مدت 30 دقیقه بر روی صورت ثابت نگه داشته  و سپس صورت را با آب سرد تمیز کنید.


 












نظرات 6 + ارسال نظر
sheyda پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

آجی جون نگین کنار بینی که تازگیها مد شده میزرن بقل بینی چه جور نگینیه؟؟؟همینطور میچسبونن؟؟؟چطوریه میدونی؟؟کجا باید تهیه کرد؟؟

یه بسته نگین صورت بخر که هم ریزش هست هم درشت و هم متوسط که متوسطش بهتر هست
خیلی راحت میچسبه و خودش چسب داره و قشنگ هم میشه
لوازم آرایشیا و مغازه هایی که زیورآلات میفروشن دارن

ارتا پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام مهناز خانوم.مطلبتون عالیه.. لطفا درباره ی روزنه های پوست هم مطلب بذارید.

سلام عزیزم
ممنون
حتما

مرجان جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ق.ظ

سلام مهناز جان. خسته نباشی عزیزم. واقعا ممنونم که به درخواستم توجه کردی گلم. خیلی ماهی.
بازم مرسی گلم

خواهش میکنم مرجان عزیزم

sheyda جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ

فریناز یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

باید بگم واقعا وبلاگ مفیدی دارین

سلام مهناز عزیز

حتما باز هم خواهم اومد

سلام فرینازجان
ممنون از حضورت عزیزم

مهرانه چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ

یه سوال خانوم گل،این کلینیک های کاشت مو واسه کسایی که مشکل ریزش مژه ندارن و مژه هاشون حالت عادی داره هم مژه میکارن؟؟؟!!!

سلام عزیزدلم
بله فکرمیکنم بکارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد