آرایش چشم , شیک و زیبا (قدم به قدم)

نظرات 19 + ارسال نظر
sheyda پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ

واااااااااااااااااااو خیییییلی زیباست عزیزززززم توروخدا بازم از این جور آرایش چشم ها بذا خیلی نازه.این چیز مشکی چیه مهنازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟چطور میتون اینقد زیبا چشم رو آرایش کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره عزیزم خیلی قشنگه
حتما بازم میذارم
نوعی مداد هست
شما با همون مداد مشکی بکش گلم
با دقت انجام بدی میتونی انقد زیبا کار کنی
فقط تمرین میخواد
من خودم قبل اینکه دوره آرایش رو هم ببینم ,از بس که علاقه داشتم با نگاه کردن به انواع آرایش ها و عکسها , تمرین میکردم و یاد میگرفتم

soso جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام مهنازی .خیلی این آرایشو دوست دارم.من خودم همیشه چشامو اینجوری آرایش میکنم ولی سایه ای که استفاده میکنم توش قهوه ای تیره با مشکی قاطیه.مرسی گلم

سلام گلم
آره منم سبک آرایشم همینه
خیلی قشنگ و شیکه

ستیا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ق.ظ

مرسی.واقعا شیک و قشنگ بود.فقط اینکه این مداد رو پخش کرده.یا سایه دودی زده.

مداد زده توی چشمش ,بعد با سایه دودی زیره چشمشو فید کرده

حدیث جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ

وای مرسی عالی بود من هروز سرمیزنم

ممنون از حضورت حدیث جان

sheyda جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ


پس میشه ی مارک خوب مداد مشکی که پررنگ و سبک باشه بم معرفی کنی؟؟؟؟؟

مداد مشکی فلورمار البته اصلش

هلیا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ http://zibaatarin.mihanblog.com

دوس جونی من این خانومه رو که اینا رو ارایش میکنه رو دوس میدارم. کارش حرف نداره .ادرسی ازش نداری ؟!واقعا لازمه...البته خود این خانومه چشماش خیلی نازه ابروشم خوشگله. مررررررررررررررررررررسی مهناز جونی من این وبتو خیلی دوس میدارم. خودتم که حرف نداری...

این مدل ها خارجین عزیزم
قربونت گلم

سارا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام مهناز خانوم .
ممنون بابت آموزشای خوب و کارآمدت
میشه تمام محصولات کشیدن خط چشم رو توضیح بدی
مثل مداد یا خط چشم مایع یا ماژیک یا...
کاربرد و روش استفاده ازشون و عکسشم بزار
ممنون عزیزم

سلام ساراجون
خواهش میکنم
باشه عزیزم برات میذارم
حالا این لینکم ببین
http://make-up.blogsky.com/1391/05/27/post-31/

sheyda جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ

چطور باید بفهمم اصله یا نه؟؟؟

از نمایندگی هاش بخر عزیزم

sheyda شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

aji junam fek nakonam medad meshki marke flormar uni bashe ke man mikham...akhe man ye medad meshkiye foqolade meshkii va porrang mikham az unaei ke cheshmo ajiiib jazzab mikone va hata ba ab ham pak nashe yani age beri tu ab be sakhti pak she!bara dakhele cheshm mkham dg..ye marke khub bem bgo

نه عزیزم اتفاقا مداد فلورمار اصلی هم خیلی مشکی هست و چون حالت روغنی داره برای داخل چشم مناسبه

sheyda شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

آجی من پایین گوشم 2تا سوراخه یعنی 3تا بودا ولی خانومه بد سوراخ کرد درش آوردم تا بسته شه الان 2تا سوراخ با فاصله هست گوشم.میگم اگه 3تا پشت سر هم سورخ بشه بد نمیشه؟؟؟یعنی دوباره اون قسمت پایین ترشو سوراخ کنم که دیگه جاش هم مشخص نباشه.ب نظرت 3تا پشت هم قشنگ میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره قشنگ میشه
من یه دوست داشتم اسمش آنا بود,گوششو 3تا سوراخ کرده بود و حروف اسموش به انگلیسی گذاشته بود تو گوشش
بامزه شده بود

روشنک شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام مهناز جان
خسته نباشی
مهناز جان یه سوال فنی داشتم. من پوست خیلی بدی دارم. با منافذ باز. هر کرم پودر یا پن ککی رو پوستم نمی شینه. مهناز جان میشه یه کرم گریم توپ به من معرفی کنی که بعضی وقتا استفاده کنم و خیلی محشر باشه. وقتی می رم ارایشگاه برا ارایش یه کرمایی می زنن که کلا رو پوستم می ماسه. شنیدم یه کرم گریمی هست که فرانسوی و خیلی گرونه. اسمش و می دونی مهناز جان؟

سلام گلم
ممنون عزیز
خیلی ها هستن که مشکل شما رو دارن, و کرم های نامناسب و خصوصا پنکک ها باعث خرابی پوست و همچنین باعث میشن تا منافذ پوست باز بشن..
خوده کرمهای گریم درسته که مدت زیادی روی پوست میمونن و تاثیر خوبی دارن ولی اینم بدون که زود پوست رو خراب میکنن
اگر کرم پودر گریم میخوای من بهت malu wilz آلمانی رو توصیه میکنم
اگر کرم برای روزانه میخوای کرم کاپریس که هم خاصیت ضدچروک و هم ضد آفتاب رو داره توصیه میکنم

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام مهناز جان. خسته نباشی عزیزم.واقعا آموزش جالبی بود. خیلی ازش خوشم اومد ولی هرکاری میکنم نمیتونم اینجوری چشممو آرایش کنم

سلام گلم
خواهش میکنم
عزیزم انجام آرایش زیبا فقط تمرین میخواد و کمی مهارت
حتما میتونی

sheyda یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ

ajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii man abruhamo sheytuni var dashtam domesh kheili barik shode kollan modelesho dus nadaram kheeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiili natrahatam abruham kheili por bud hala intori shode asan dus nadaram drm diiivune misham taze khanume ba mugir va band ham vardash malum ni key dar biyaad hami diruz vardashtam kheili asabiyam chiiika konam hala??? ?2mah nemikham bram brun ba inke qashang shode va bem miyad ama man dus nadaram hosele medad zadan ham nadaram chiiika konam????????????????/

عزیزم حالا خودتو ناراحت نکن,کاریه که شده
ابرویی که تیغ زده میشه به خیلی ها میاد ولی خب دردسرای خاص خودشم داره
من خودم با اینکه بهم خیلی این مدل میومد ولی خیلی زود خستم کرد و ترجیح دادم ابروم فرم طبیعی خودشو داشته باشه
نبایدم با بند برات دمشو میزد
اصلا دست به ابروهات نزن و بذار دیگه در بیاد
هم میتونی روغن فندق به ابروهات روزی دوبار بزنی و هم اینکه میتونی بری داروخونه و یه محصول که برای رشد ابرو هست بگیری
میتونی موهاتو رو صورتت بریزی تا این مدت که ابروهاتو دست نمیزنی و دارن پر میشن راحت تر باشی گلم

sheyda یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

واااااااای آجی با سایه تو ابروهام کار کردم جییگر شد

آره شیداجان هم قشنگ میشه و هم اینکه به فرم طبیعی ابروها رو پر میکنه

sheyda یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:01 ب.ظ

بد نشده ها باریک هم نشده اونطور دمشو نه فقط بالاشو با بند پاک کرد.تیغ نزد فقط با موگیر وردلشت.حالا که با شپسایه توش کار کردم خیییلی ناز شد خیلی بممیاد فعلا باشه تا خودش آروم آروم د بیاد ی تنوعی هم میشه.من قبلا با تیغ شیطونی ورداشته بودم حالا ی کم دمش پر تر بود خیییلی خوب شده بود اما مکافات داشت تا 7 8ماه فقط داشتم ب زیر پوستی هام میرسیدم اما اینو برا تنوع همینطور ادامه میدم تا در بیاد

باران یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ http://barane1368.blogfa.com

دهقان فداکار پیر شده،چوپان دروغگو عزیز شده
شنگول و منگول گرگ شدن
کوکب حوصله مهمون نداره
کبری تصمیم گرفته دماغش رو عمل کنه
روباه و کلاغ دستشون تو یه کاسه س
حسنک گوسفندش رو ول کرده توی شرکت آبدارچی شده
آرش کمانگیر معتاد شده
شیرین فرهاد رو پیچونده با دوس پسرش رفته اسکی
رستم اسبش رو فروخته یه موتور خریده با اسفندیار میرن کیف قاپی
تو این گیــــــــــر و دار من آپیــــــــــدم

زهرا چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام مهناز جون میخواستم بپرسم برای درشت نشان دادن چشم زیر عینک چجور ارایش چشمی رو پیشنهاد میکنی؟

سلام عزیزم
عزیزم عینک یه جورایی برای جلوه دادنه آرایش خوبه یه جورایی خوب نیست برای همین اکثرا ترجیح میدن لنز بذارن
اما اگر عینکی هستین و حالا میخواین زیبایی آرایشتون در زیر عینک همچنان پیدا باشه ,من امروز برات یه پست ویژه در این رابطه میذارم گلم

فاطمه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ http://zemestooni-shobe2.persianblog.ir

خیلی خیلی خیلی قشنگاون مشکیه که زده پشت چشمش بعد پخشش کرده بیرون چیه؟

یه چیزی تومایه های مداد هست,شما اون مداد رو مث شکل اول پشت چشمت بزن بعدش با سایه فیدش کن

night جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ http://netfeed.ir

slm dust aziz web ziba va mofide darid......shad bashid

سلام
ممنونم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد