یه پیشنهاد خوب....

welcome (18).gif


سلام به شما دوستان گلم

ممنونم از تک تک شما عزیزانی که همیشه با من و این وبلاگ همراه بودین

من از زمانیکه این وبلاگ رو ساختم ,سعی کردم که به تک تک سوالاتتون پاسخ بدم و از تجربیاتم بگم


یه پیشنهاد خوب دارم که یه جورایی تنوع هم بشه:


شما دوستان میتونید سوالات خودتونو در زمینه زیبایی و آرایشی که البته سوالاتی که خیلی تخصصی نیستن ,(مثل سوال در مورد انواع وسایل آرایشی و..) بپرسید و من این سوال شما رو به صورت یک پست قرار میدم تا بقیه دوستان هم به سوال شما پاسخ بدن!


در واقع این کار شبیه همون کاری  هست که در انجمن وب سایت ها صورت میگیره

فقط یادتون باشه در انتهای نظری که در هر پستی  وارد میکنید, حتما بنویسید: (سوال عمومی) در غیراینصورت مث بقیه نظرات فقط خودم جواب سوالتونو میدم

ممنون از همگی

نظرات 16 + ارسال نظر
AmIr سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ق.ظ http://pixelbaran.com

سلام دوست عزیز بهت تبریک میگم وبلاگ خوبی داری بزرگ ترین مرجع عکس فارسی زبانان هر نوع عکسی که برای هرنوع سلیقه ای در این سایت هست (عکس هایی مثل مدل لباس,مدل مو,مدل جواهرات,عکس بازیگران ایرانی و خارجی,دکوراسیون برای هرنوع سلیقه,عکس های عاشقانه,عکس های فانتزی,مدل لباس و آرایش ,عکس های داغ روز و...) اگر هم عکسی شما میخواهید و در این وبسایت وجود ندارد میتوانید در قسمت نظرات عکسی که شما بیشتر دوست دارید را بگویید تا برای شما گذاشته شود.حتما به این وبسایت سری بزنید.مطمئن باشید ضرر نمیکند http://pixelbaran.com

سلام
ممنون دوست عزیز
حتما سر میزنم

ستیا سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ

خیلی فکر خوبیه.عالی میشه.در مورد مارک های خوب لوازم ارایش حتما بنویس.مثلا سایه چشم چه مارکی خوبه.

عزیزم من این سوالتو به صورت عمومی میذارم
ولی یادت رفت آخرش بنویسی (عمومی)

respina سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ

aliye mahnaz jon...kerem poodri ke posheshe khobi dashte bashe ro behem moarefi kon(omoomi)mamnoon

اکی عزیزم

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

ببخشید مهناز جون من ی جا دیگه این نظر رو دادم
گفتم اگه میشه ی کانسیلر خوب بهمون معرفی کن (عمومی)

چشم آساجان

مریم چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام. اگه جوشای صورتو دستکاری کنیم و جاش بمونه (یعنی فرو رفتگی تو صورت و جای ناخن موندن) آیا ازبی میره؟ چه جوری؟
عمومی

sheyda یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

خیییییییییییلی خوبه مهنازی قربون دست
کارت حرف نداره

قربونت گلم

sheyda یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

آجی من سایه رو با آب میزنم تو ابروهام اشکالی داره ه؟؟؟؟مهنازی سایه ابرو رو ریزش نمیار؟؟؟

تنها آکوئا ها هستن که باید با قلم موی خیس به ابرو زده بشن نه سایه های معمولی
نه عزیزم نمیریزه

sheyda یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

من مارک مای گرفتم احساس میکنم با آب بهتر میشه مشکلی نیس با آب بزنم؟؟؟ی وقتی ریزش نیاره؟؟؟؟خارش داره فک کنم برا اینه ک تازه اصلاح کردم.پس ریزش نمیاره سایه مای؟؟؟

نه نمیریزه ولی لازم نیست با آب بزنی عزیزم

sheyda یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

آجی من نمیدونسم از ی ریمل ک برا خیییییییلی وقت پیش بود استفاده کردم چشمم دردمیکنه و سیخ میده چشمام ضعیف هم هست ریمله فاسد بود معلوم نی برا ی سال پیش بود یا 2 یا 3.......الان قطره چشم ریختم خوب میشه؟؟؟؟

نباید از ریمل فاسد استفاده میکردی عزیزم
آره یه چندروزم نباید آرایش چشم کنی و با دست چمشتو بمالی
خوب میشه عزیزم
نگران نباش

پگاه دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

شما فقط ارایش صورت و مسائلی در مورد صورت میزاری نمیشه در مورد ارایش مو هم بذاری یا چندتا شینیون ساده و زیبا هم بذاری

آره عزیزم بیشتر در مورد آرایش و زیبایی صورت گفتم ,چشم در آینده میذارم

فاطمه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ http://zemestooni-shobe2.persianblog.ir

یه کرم ضد افتاب خوب میخواستم بهم معرفی کنی؟
عمومی

سوگند دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ http://rozhayaftabi.blogfa.com/

سلام وب خوبی دارید . من صورت تپل وسفیدی دارم .رنگ چشمام خرمایی پررنگ ابروهام و موهام هم خرمایی رنگه .چجوری ارایش کنم که هم دخترونه باشم هم قشنگ؟
از چه ترکیب رنگ استفاده کنم؟

سلام دوست عزیز
این لینکو ببین که من قبلا در مورده آرایش کسانی که پوست سفید و چشمان تقریبا روشن دارن صحبت کردم
http://make-up.blogsky.com/1391/06/15/post-51/

mitra جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.yandex.com.tr

سلام کلی گشتم تا وب شما رو پیدا کنم واقعا محشره‏!من چشمام ریزه و متأسفانه پلک بالایی و پایینی حالت افتادگی داره هرکاری میکنم نمیتونم یه خط چشم خوب بکشم به چشمای دوستام که نگاه میکنم حسودیم میشه خواهشا راهنماییم کنید من یکساله تو ترکیه زندگی میکنم دلم برای وطنم ایران تنگ شده خیلی دوستتون دارم.عمومی

سلام میترای عزیز
خوش اومدی
کسی که مث شما چشماش این حالتو داره بهترین روش مراجعه به دکتر پوست و کشیدنه چشمته چون اینجوری خط چشم کشیدنت دیده نمیشه اصلا
مگر اینکه مانور خط چشم کشیدنت زیر وگوشه چشمت باشه

آتوسا جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام من ابروهامو دو سال پیش تاتو کردم الان خیلی پشیمونم ولی توان مالی برای لیزر ندارم که پاک کنم خواهشا بگید با محلول پاک کننده تاتو مجیک ریموور یا هرچیز دیگه پاک میشه؟واقعا به کمکتون احتیاج دارم فوری...عمومی

سلام آتوسا جان
سوالتو به اشتراک میذارم

هانیه چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ب.ظ http://ivylove.ir/

سلاااام دوست عزیزم
خیلی خوشحال شدم از اینکه این وبلاگ رو پیدا کردم

خیلی خوشحال میشم به سایت ما هم سری بزنید و انجمن زیبایی و ارایش ما هم ببینید و دربارش نظر بدید تا از نظرات کارشناسی شما بیشتر بهره ببریم

سلام هانیه جان
مرسی از حضورگرمت گلم

میترا سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام میشه بگید هزینه کشیدن پوست اطراف چشم تقریبا چقدر میشه مرسی عمومی

سلام عزیزم
سوالت رو به صورت عموی میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد