یه کرم ضد آفتاب خوب

سوال فاطمه عزیز:

دوستان یک کرم ضد آفتاب خوب معرفی کنید؟!



نظرات 8 + ارسال نظر
مهناز(مدیر وبلاگ) جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

عزیزم من چندوقته کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا رو میزنم,خیلی خوبه و روی پوست نمیماسه
البته کرم سی گل هم خیلی خوبه

شقایق شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

اگه صورتت آکنه داره actipurمناسبه ولی قیمتش یه کم زیاده.Ellaroهم خوبه.من از دکتر پوست پرسیدم اونم گفت کیفیت ایرانی و خارجی یکیه.

فروغ شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام مهنازیییی
من دکتر بهم ضد آفتاب اوریاژ داده خیلی خوبه و من راضیم البته بستگی به نوع پوست داره خیلی سریع جذب میشه واسه انواع پوست هارو هم داره

مارال شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ق.ظ

ضد آفتاب استادرم بهترین ضدآفتابه که اصلا" فیلتر شیمیایی نداره !

افسون شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ق.ظ

آره منم دکتر ژیلا میزنم و راضی ام

رها شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ http://ghadamgaheeshg.blogfa.com

سلام مهناز جون میشه یه ژنکیک خوب معرفی کنین که ماندگاریش بالا باشه زودم رو کرم نماسه؟
مرسی عزیزم

سلام
پنکک "من هتن" و یا "بورژآ" البته اصلیاش عزیزم

فاطمه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ http://zemestooni-shobe2.persianblog.ir

سلام مهناز جونم.مررررررررررسی
از بقیه ام ممنونم

sepideh دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

elaro kheili khoobe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد