آموزش یک آرایش چشم ...ساده و متفاوت

نظرات 5 + ارسال نظر
ارتا سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ب.ظ

[:S004:[:S004:

مرجان چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام مهناز جان. خسته نباشی عزیزم. خیلی آموزش جالبی بود. من آرایش چشمم یه چیزی تو این مایه هاست البته خیلی ملایمتر.
یه سوال داشتم عزیزم. من رنگ چشام روشنه و همیشه مداد مشکی تو چشمم میکشم(منظورم اینه که رو لثه ی چشممو مشکی میکنم) حالا میبینم تو عکسای مدلا و... اکثرا بین مژه های پایینشون رو یه خط نازک مشکی میکشن به جای اینکه توشو مشکی کنن. میخواستم بدونم به نظر شما کدومش بهتره؟ و اینکه اگه توی چشمو مشکی کنیم آرایش قشنگ میشه یا زیرشو بکشیم؟راستی اندازه ی چشمم هم متوسطه نه خیلی بزرگه نه خیلی کوچیک. مرسی که وقت میذاری عزیزم.

سلام مرجان عزیز
مداد مشکی برای لثه چشم ,به هرچشمی نمیاد
مداد مشکی تو چشم ,چشم رو جذاب و گیرا میکنه
اما هم به چشمان روشن میاد و هم به چشمان تیره اما به چشمان روشن بیشتر میاد
چشمی که درشت باشه مدادمشکی تو لثه چشم خیلی بهش میاد اما این دلیل نمیشه که به چشمی به فرم متوسط نیاد..پس مداد مشکی در لثه چشم رو اصولا هرکسی میتونه تشخیص بده که آیا بهش میاد یا نمیاد...
اما در اکثر این مدل هایی که من گذاشتم ,زیر چشم با سایه یا مداد ابتدا خط نازکه مشکی رو میکشن بعد اونو فید میکنن و در لثه چشم یا مداد مشکی میکشن(که این مداد مشکی طبق گفته های بالا بستگی به فرم چشم داره) و یا اینکه مداد سفید در داخل چشم میکشن(که این روش به همه فرم چشم میاد)
...
اما با توجه به اینکه شما فرم چشمت متوسط و رنگ چشمت روشن هست,من بهت پیشنهاد میکنم که زیر چشمتو مث این مدل ها ابتدا خط نازک با سایه و با استفاده از قلم مو بکشی و سپس فیدش کنی و همینطور بالای چشمتو به همین منوال
و در لثه چشمت مداد مشکی پررنگ بکشیو ریمل زیاد رو فقط به مژه ای بالاییت بزنی و من مطمئنم فوق العاده چشمای زیبا و گیرایی پیدا میکنی
من خودم هم مداد سفید به چشمم میاد هم مداد مشکی
اما به شما مداد مشکی به دلیل روشنی رنگ چشمت خیلی بیشتر میاد و عالی میشی عزیزم

شیوا چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.iranianpatough.blogsky.com

سلام میتونی اموزش سایه ابرو یا کشیدن ابرو را بدی؟؟

سلام
بله انشالله میذارم ولی خب باید از مرحله به مرحلش عکس بگیرم و بعدش در وب بذارم

زهرا پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.parisaparsi.blogsky.com

سلام،خسته نباشید
وب زیبایی دارید
من هم وبم را تازه باز کردم اگه وقت کردید یه سر بزنید و بگید چطوره
البته اگه دوست داشتید میتونیم تبادل لینک کنیم
موفق باشید

مرجان جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ

مرسی که اینقد با حوصله جواب میدی عزیزم. واقعا ممنونم.

خواهش میکنم مرجان عزیز
خوشحال میشم که بتونم به دوستانم کمک کوچیکی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد