اکستنشن مژه خوبه؟

سوال النا عزیز

میخواستم بپرسم که اکستنشن مژه خوبه؟ من میخوام اکستنشن کنم
میشه دوستان آرایشگاه خوب برای اکستنشن تو  تهران معرفی کنن؟


نظرات 7 + ارسال نظر
مهناز(مدیر وبلاگ) جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

عزیزم اکستنشن مژه جز عواملی هست که در زیبایی خیلی تاثیر گذار هست
اگر به درستی و توسط کسی که حرفه ای این کارو بلد هست صورت بگیره بسیار هم زیبا خواهد بود
کسی که اکستنشن انجام میده باید از مژه هاش بیشتر مراقبت کنه و دیگه نیاز به ریمل زدن و استفاده از فرمژه نیست
خودم انجام ندادم ولی منم مث شما درصدد این کار هستم ولی راستش آرایشگاه خاصی رو نمیشناسم که در این کار حرفه ای باشه
تو اینترنت خیلی از آرایشگاه شفق طلایی که تو اکباتان هست در این زمینه تعریف کرده بودن
حالا من نمیدونم واقعا کارش خوبه در این زمینه یا نه
اگر بقیه دوستان هم اطلاعاتی دارن حتما بگن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

man 2ta axs daram mikhastam begin shabihesho didin va inke che markiye mishe begin koja bezaram axso ke bebinid?

عکساتونو در همین بخش نظرات برام آپلود کنید و لینکشو بذارید تا ببینم
مرسی

خاتون پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ http://zdteyaetuh.persianblog.ir/http://

مهنازجون من خودیکی از طرفداری اکستیشنم مدام هم این کارانجام میدادم ولی از وقتی متوجه شدم چسبش امکان ایجاد عارضه داره دیگه انجام ندادم برای یکبار خوبه ام شما باید مدام برای ترمیمش بری تا کج معوج نشده چون اگه ترمیمش نکنی خیلی بد منظره میشه

یعنی چند مدت مژه های اکستنشن شدتو داشتی عزیزم که بعدش رفتی ترمیم؟

خاتون پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ http://zdteyaetuh.persianblog.ir/http://http://

هردوهفته یکبار داشتم ترمیم میکردم نزدیک یکسال

تهران هستی عزیزم؟
اگه آره کدوم آرایشگاه رفتی؟

خاتون یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ب.ظ

دوست عزیزم من شمالیم

اکی دوستم

سمیه چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

عزیزان من پیش خانم حسین زاده اکستنشن وکاشت ناخن انجام دادم کارشون حرف نداره من الان ا سال میشه که اکستنشن مژه کردم و مرتب هم میرم ترمیم خیلی راحت وراضیم
مامانم هم هاشور ابرو وخط چشم ولب انجام داد خیلی زیبا وشیک شده

سلام عزیزم
ممنون از توضیحاتت

سایه شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام دوستای عزیزم.من خودم توزمینه ارایشگری سررشته دارم مدتیم کار کردم وتمام مدارک ارایشگریو دارم_درمورد اکستنشن مژه میتونم بگم خطراتش بیش از حد هست و وقتی مژه خودتون بیفته هوناهم میریزن

سلام سایه جان
بله اکستنشن علاو بر خطراتش , فقط چندروزه اول قشنگه و مژه ها وقتی دونه دونه میفتن خیلی به چشم فرم بد و مصنوعی ای میده
و مسلما هرچیزی طبیعیش خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد