کرم دورچشم خوب

سوال سالومه عزیز


کرم دورچشم دکتر ژِیلا برای رفع سیاهی دورچشم خوبه؟من 24 سالمه


نظرات 5 + ارسال نظر
مهناز(مدیر وبلاگ) شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

عزیزم من خیلی تعریف کرم های دکتر ژِیلا رو شنیدم که در بین کرم های ایرانی یکی از بهترین کرم ها هست
من ضدآفتابشو استفاده میکنم و خیلی خوبه اما دورچشمشو استفاده نکردم
دلیل عمده سیاهی دورچشم کمبودآهن هست حتما کپسول آهن بخور و از کرم ضدتیرگی استفاده کن
کرم های الارو و استی لادر هم خوب هستن

elnaz شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

man kheili etelat nadaram vali man pishe yeki az behtarin doktoraye post raftam beman goft tiregiye zire cheshm ersiye va hichjore raf nemishe amsale ma faghat bayad kansiler estefade konan.

elnaz شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ

rasti darmorede mahsolate doktor jila benazare man aslan khob nistan man zede aftabesho ba cheshm pak ko nesho kharidam cheshm pakonesh ke eftezast zede aftabesham ro post nemikhabe yejoriye benazaram chon jadidan kereme zede aftabe khob gereftam benazare man aslan khob nabod.

غزال سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ق.ظ

http://ro3lla.blogfa.com/
قالب این وب رو ببین قشنگه هاا

مرسی عزیزم
دیدم قالبش بامزه بود

مهسا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ

عزیزان به نظر من پولتونو برای این کرم های دور چشم دور نریزید بهترین چیز برای دور چشم روغن کرچک وپماد ویتامین آاست

مرسی از نظرت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد