تقویت مژه ها

سوال رها جون

یه محلول یا کرم تقویت مژه میخوام که هم مژه هارو زخیم کنه و هم پرپشت اگه میشه راهنمایی کنید لطفا



نظرات 43 + ارسال نظر
مهناز(مدیر وبلاگ) سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ

عزیزم روغن فندق بگیر و صبح و شب با گوش پاک کن روی خط مژه هات بزن

پریا چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ

مهنازجون روغن فندقو باید از داروخونه خرید یا عطاری؟

هم داروخونه ها دارن هم عطاریها
البته واسه تقویت مژه داروخونه محصولاته خارجیه دیگه ای هم بهتون پیشنهاد میده

sheyda پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

golam rajebe arayeshe melani tu cilipe asemoon aftabiye tozih nadadi.....

اگه میتونی عکسشو برام آپلود کن

رها پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://ghadamgaheeshg.blogfa.com

مرسی مهناز جون از راهنماییت

خواهش میکنم عزیزدلم

sheyda پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

golam vazeh ni axash.bayad khode cilipo bebini,hala man yeki 2aei barat mizaram

دیدم کلیپشو
ولی چهرش زیاد یادم نبود
توضیح میدم عزیزم ولی ارایشش که اصلا جالب نیست؟
شبیه جادوگراس

sheyda پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

ejqam bayad cilipesho bebini ta motevajeh shi ama inam axash
http://upload.iranvij.ir/images_aban91/49247110374248450446.jpg
http://upload.iranvij.ir/images_aban91/44043689847250885214.jpg

sheyda جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

arayeshe cheshmash va kerem piudresh.ok azizam mamnun misham age tozih bdi bussssss

sheyda جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

mahnaz jan azizam marke ye medad abruye jense khub bhm moarefi kon.range qahveiye motevasete khosh rang bashe,yani na roshan na sukhteye sukhte.

از مداد ابروی اورئال استفاده کن عزیزم که قهوه ای متوسط هم داره

sheyda جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

مرسی فدات شم.خوش رنگه؟؟؟؟؟میخوام خیلی خیلی خوش رنگ باشه.

اره مارک خوبیه
حالا رنگ دلخواهتم حتما داره عزیزم

sheyda جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

فدااات مرسی بوووووس


خواهش میکنم عزیزم

sheyda شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

مهنازی مداد ابروی اتود خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اتود هم مارک خوبیه
به شرط اینکه اصلشو بخری

sheyda شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

چه جوری باید متوجه شم اصله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از نمایندگی هاش بخر عزیزم

sheyda شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

rac mahnazi abru ro dekolore mikonan bad rush medad mikeshan kheiiili qashang mishe na????????????ama migan rizesh miyare areeeeeee?????????????????????????zud bhm j bd.

توصیه نمیکنم ابرو رو دکلره کنی چون باعث ریزش شدید میشه و همینطور اینکه موی ابرو زود رنگ میگیره و میتونی بدونه دکلره کردن هم و فقط با رنگ و اکسیدان کم روشنش کنی

سارا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام میشه ی ریمل خوب معرفی کنی؟قیمت مناسب

سلام ساراجان
ریمل های ارزون دوامی ندارن و باعث ریزش مژه میشن
من ریمل مارک make up رو بهت توصیه میکنم حدود 20 تومن ایناس

sheyda یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

akhe yeki az dustam yeki 2haftei mishe inkaro karde bad rush medad mikeshe kheili rangesh qashang shode.mige bara man ta hala rizesh nadashte....

بستگی به موی ابرو هم داره که ضخامتش چطوریه

مریم یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام مهناز جون. میشه کرم آرایشی (تو مایه های صورتی خوشرنگ) در ضمن کاملا فاقد چربی معرفی کنی که خیلیم خوب باشه و ماندگاریه خوبی داشته باشه. اگه میشه لطفا حدود قیمتشم بگین.
عمومی

سلام
اکی سوالتو عمومی میذارم عزیزم

sheyda دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

یعنی چی؟؟؟؟؟؟چرا موی ابرو؟؟؟؟؟موی ابروی من خیلییییییییی ضخیمه.

کلا" دکلره به مو آسیب میرسونه چه برسه به موی ابرو که از موی سر ضعیف تره
حالا بعضی از موهای ابرو هستن که خیلی ضخیم هستند و نمیریزن و بعضی دیگه میریزن
من پیشنهاد نمیکنم اما حالا گه دوسداری یه بار امتحان کن

sheyda دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ

راحله سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام به شیدای عزیز.خانومی اصلا ابروتو دکلره نکن چون پشیمون میشی به مرو ریشه ابروت میسوزه و دیگه ابروی سابق رو نخواهی داشت .سعی کن رنگ مخصوص ابرو که اکثرا گیاهی هستن رو بخری گلم . دکلره ابرو خیلی ضرر داره.

نظره منم همینه

راحله سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ق.ظ

دوستای گلم تو یه سایت کاملا علمی خوندم که زدن روغن کرچک به مژه ها خیلی خیلی برای ضخیم شده و تیره شدنش موثره .امتحانش ضرر نداره چون روغنه گیاهیه.

ممنون از نظرت عزیزم
چون منم علاوه بر فواید روغن فندق ,روغن کرچک رو هم شنیدم ولی استفاده نکردم

sheyda سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

mahnazi man rimel mizanam ru mozhe ham khoshk mishe khoshkish moshakhase ama bara baziha negah k mikoni engar khise ru cheshmeshun halate khis va meshkiye por rangi dare chraaaaaaaaa???????????

احتمالا ریملت ریمل خوبی نیست و موادش عالی نیست
البته ناگفته نماند که ریمل پس از مدتها دیگه مث سابق به مژه ها درخشندگی نمیده و خیلی زود هم فاسد میشه

sheyda سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

مهنازی من ی خط چشم ماژیکی مای گرفتم روش نوشته خط چشم نمدی مای-ضد آب.این نمدی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟یعنی همون ماژیکی؟؟؟؟؟؟؟

در رابطه با خصوصیت هاشه دیگه
خطی یکدست و صاف و مشکی
بادوام و بدون تغییر حالت-قابلیت خشک شدن سریع-حاوی ویتامین ای-مقاوم در برابر آب از ویژگی های این خطچشم هست

sheyda سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام راحله جان ممنونم ازت عزیزم.آخه میدونی چیه من یه رنگ ابرویی میخوام که قهوه ای خالص باشه رنگ هایی که روی ابرو میندازیم اکثرا به قرمزی یا زردی میزنن اما من قهوه ای تک رنگ و خاالص میخوام یه قهوه ای خیلی خوش رنگ.پس لطفا دوستان اگه میدونید بهم بگید.

sheyda چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ

راحله جان بابت روغن کرچک هم ممنون حتما امتحان میکنم

sheyda چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ

آره مهنازی ریملم اینجوری خوب هس تازه هم خریدم اما زیاد قیمت نداره شاید به گفته ی تو چون موادش عالی نیس اینطوریه.مهنازی ریمل loreal بهتره یاmakeup??????????????????یه ریمل حجم دهنده ی قوی میخوام بی نهایت حجم دههنده و بلند کننده.

میکاپ بهتره
من خودم دارم عاالیه

sheyda چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

پس نمدی یعنی همون ماژیکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من تا حالا با مویی میکشیدم برا همین با ماژیکی بلد نیستم باید سر خط چشم ماژیکی رو به حالت کج داشته باشم تا خوب کشیده شه؟؟؟؟؟؟؟

ماژیکی برای اینکه ظریف کشیده بشه باید کمی کج بگیری
خط چشم کشیدن تمرین میخواد عزیزم
و بعد یه مدت روالش دستت میاد

sheyda چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ

مهنازی جونم من چشمام ضعیفه اشکالی نداره اگه روغن کرچک بزنم به مژه هام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه عزیزم
با گوش پا کن اروم روی خط مژت بزن طوریکه نره تو چشمت

مهرانه چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

مهناز جان تو خودت روغن فندق یا کرچک استفاده کردی واقعا تاثیر داره؟؟!!؟؟کدومش بهتره؟؟؟

من روغن فندق رو واسه ابروهام استفاده کردم خیلی تاثیر داشت
میگن واسه مژه هم تاثیر داره ولی دیگه من امتحان نکردم

sheyda چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ

آهان باشه مرسی.اگه بره توی چشم اشکال داره؟؟؟عکس از ریمل makeup که داری برام بذار.

چیزی نمیشه ولی ممکنه چشمت حساس باشه
دقت کن که نره توچشمت
http://www.zibarou.com/Makeup_Factory_Endless_Volume_Mascara.html

sheyda پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

مهنازی من روغن کرچک رو از داروخانه خریدم اشکالی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟تو یه جای شربته.روش نوشته لاگزاریسین و بعدش نوشته روغن کرچک خوش طعم و معطر.دستور مصرفش هم اینجوری نوشته:مسهل{بزرگسالان}شیشه را با آب جوش پر کرده و خوب تکان دهید.املسیون شیری رنگ خوش طعم و معطر را تماما میل نمائید.این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اشتباه گرفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا زود بهم جواب بده عزیزم.

عزیزم من تاحالا روغن کرچک استفاده نکردم که بهت بگم
اگه از داروخونه خریدی حتما اکی هست
کاش میگفتی به دکترداروخونه که واسه چی میخوای

مهرانه جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

خوب عسلم میشه همین سوال رو به صورت عمومی بذاری که واسه مژه روغن فندق بهتره یا کرچک؟ممنون میشم

sheyda شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

چه میدونستم والا.....یعنی الان اینو استفاده نکنم؟یه آمار بگیر برام ببین این همون برا مژه هست یا نه توروخدا زودتر

sheyda یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

mahnazi arayeshgar bhm gof pudre dekolore zaeif bgir va ba oksidane 2 bendaz ru abruhat zudi ham var dar,fek nakonam ba pudre dekolore zaeif va oksidane 2% in kar baraye abru moshkeli ijad kone haaan?????

کلا پودره دکلره خوب نیست
اگر میخوای ابروهات روشن بشه رنگ سی شیش با اکسیدان نه درصد بزن
همین امروز زدم به ابروهام
قهوه ای خیلی روشن میشه

راحله دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ق.ظ

سلام شیدایی عزیزم .خانومی گفته بودی یه رنگ قهوای خالص میخوای .ولی تا جایی که میدونم رنگها هیچکدوم خالص خالص نیستند یا تن زردی همراهشونه یا قرمزی برای ابرو حتما سعی کنید از رنگهای مخصوص ابرو استفاده کنید تا ابروهاتون ریزش پیدانکنه . به نظر من رنگ موی ویلا 6.3 اگه اشتباه نکنم بتونه یه رنگ قهوهای مناسب باشه.رنگهای مارک بس هم فوق العاده زیبان.موفق باشید

sheyda دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

مرسی مهنازی عزیییزمی.منظورت رنگ شماره 30/6 هست؟؟؟؟؟از چه نوع مارکی زدی؟؟؟مارک رنگتم بهم بگو؟؟روشن خوش رنگه؟؟؟روش مداد میزنی یا همینجوری هم قشنگه؟؟؟به قرمزی یا زردی نمیزنه؟؟؟؟تموم سوالاتمو دونه دونه ج بده فدات شم.

عزیزم رنگ c6 +اکسیدان 9 درصد
اسم رنگم هست slik color

قهوه ای روشن میشه مایل به زرد
من که همون رنگی بود که میخواستم
البته خب بستگی به سلیقه هم داره
یه بار امتحان کن فوقش خوشت نمیاد سری بعدی یه رنگ دیگه میزنی
ازونجایی که وقتی ابرو رو روشن میکمنی کم پشت به نظر میاد و انگار نازک شده,من کمی سایه ابرو توابروهام میزنم,و هم پهن میشه هم جلوه زیبای پیدا میکنه

سارا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ

ببخش عزیزم این ریمل میکاپ راحت پاک میشه؟من اذیت میشم موقع پاک کردن ریمل از بس دستمال میکشم دور چشمم.دوستدارم ی چیزی که هم خیلی پرپشت کننده ومژه دار باشه هم آسون پاک بشه.الان بورژوا از اون در مسی ش دارم ولی آخراشه ی چیز بهتر می خوام مرسی اگه راهنماییم کنی.به دلیل تنوع زیاد نمیتونم انتخاب کنم

برای من که مشکلی نداره
راحت پاک میشه

sheyda شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام راحله جون عزیزم آره فدات شم معمولا همه ی رنگ ها به تن قرمز و زرد میزنن بخاطر رنگ دانه های موهای خود ما ایرانیهاست.مرسی فدات شم ممنونم ازت حتما استفاده میکنم گلم بووسسسس

sheyda شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

مرسیییییییییییییییی عزیزدلم بووووووسسسسسسسسسسس

sheyda دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

مهنازی من مژه هام خیلی قشنگه و چشمای کشیده و روباهی دارم منتها از وقتی که راحله جون گفته روغن کرچک مژه ها رو تیره تر و ضخیم تر میکنه تهیه کردم و اکثر اوقات استفاده میکنم نه به طور دائم چون فرصت نمیشه و مدت زمان کمی هست که استفاده میکنم و واااقعا احساس میکنم مزه ها تیره تر و ضخیم تر و بلند تر و پر تر و حتی خوش حالت تر شده.

خیلی خوبه پس عزیزم
خداروشکر

زهرا جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ق.ظ

مهناز جون منم روغن کرچک از داروخانه گرفتم دقیقا مشابه همین که sheyda خانم گفتن،منم شک داشتم ولی پیام های شیداخانوم رو که خوندم اینجوری برداشت کردم که با استفاده از همین روغن مژه هاشون پرتر و ضخیم تر شده؛خواستم بپرسم که درست فهمیدم،همینطوری بوده؟

سلام زهراجان
آره عزیزم
روغن کرچک مژه ها رو پرو ضخیم میکنه

زهرا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ق.ظ

مهنازجون ممنون از وقتی که میذارید.ببخشید منظورم این بود که همین روغن کرچک داروخونه رو استفاده کردن انگار،مگه نه؟؟(که روی شیشش طرز خوردنشو توضیح داده!؟) گفتم شاید با نوع عطاریش فرق کنه ولی از پیام شیدا خانم اینجوری برداشت کردم که از همین مدلش استفاده کردن ونتیجه گرفتن،درسته؟بازم ممنون از لطفتون.

بله عزیزم میشه ..فرقی نمیکنه

زهرا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ

ممنون از توجهتون مهنازخانوم،ایشالا موفق باشید.

مرسی عزیزم
همچنین

فرشته سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:19 ب.ظ

ممنون ازهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد