کرم خوشرنگ با ماندگاری بالا

سول مریم عزیز

کرم آرایشی (تو مایه های صورتی خوشرنگ) در ضمن کاملا فاقد چربی معرفی کنی که خیلیم خوب باشه و ماندگاریه خوبی داشته باشه. اگه میشه لطفا حدود قیمتشم بگین.


نظرات 5 + ارسال نظر
مهناز(مدیر وبلاگ) دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

عزیزم من بهت کرم پودر کاپریس رو معرفی میکنم که ترکیب رنگ هاش خیلی خوشرنگ هست و ته مایه هلویی داره
قیمتش حدود 25 تومن هست

مرجان سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ

عزیزم من کرم پودر میبیلین رو بهت پیشنهاد میکنم. کانلا فاقد چربیه. من خودم چون پوستم یه قسمتاییش خشک بود بهم نمیساخت اما خواهرم که پوستش چربه مرتب استفاده میکنه و خیلی راضیه. در ضمن کرم پودر SUPERSTAY SILKY میبیلین ماندگاری فوق‌العاده بالایی دارد و تا ۱۶ ساعت روی پوست باقی میمونه.
این مدل از کرم پودر میبیلین دوقلو است.یه محلول سفید داره که خیلی لطیفه و پوشانندگیشو افزایش می‌ده. این محلول حاوی کلاژنه. محلول رنگیش هم نقش پوشانندگی و رنگ دهی رو بر عهده داره. جالب این جاست با فشار دادن درش؛ دو محلول با هم مخلوط می‌شوند و هم‌زمان بیرون می‌آیند.
این کرم پودر بدون چربی (oil free) است و ضد آفتاب بوده و SPF 12 داره.
قیمتشم در حدوده 30 تومنه.
اطلاعاتم کامل بود؟

ممنون از نظرت مرجان جون انشالله که مریم جون بهره ببره

غزال سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ق.ظ

http://www.capricecosmetics.com/fa/

مرسی غزال جون
اینم سایت محصولات زیبایی کاپریس

مریم سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

ممنون از همتون عزیزان.

مریم سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

راستی رژگونه هم چرب و خشک داره؟ آخه دکتر گفته دیگه اصلا اصلا از آرایشی چرب استفاده نکنم.
اگه داریم چی مارکایی خوبه؟ لطفا با قیمتش بگید.
عمومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد