روغن فندق یا کرچک؟

سوال مهرانه عزیز

واسه مژه روغن فندق بهتره یا کرچک؟


نظرات 15 + ارسال نظر
مرجان شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ

مهناز جان من چند وقت پیش به شدت ریزش مژه داشتم رفتم پیش متخصص پوست و مو یه قطره برام نوشت که شبا میمالیدم و خیلی هم موثر بود.اسمش تقویت کننده ی مژه و ابرو بلفارول هست. روشم نوشته روغن مورد 3% در روغن بادام.
توی همه ی داروخونه ها هم پیدا میشه.

چه خوب
من خودمم یه مدت پیش مژه های یه چشمم میریخت ولی بعد یه ماه دوباره خیلی خوب شد
دیگه دکترم نرفتم
ولی مرسی که گفتی امیدوارم بقیه دوستان استفاده کنن
اسمشو به انگلیسی برام بگو و اینکه چند خریدی ؟

مهرانه شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

مرجان جونم این قطره واسه کسایی که ریزش مژه ندارن هم مفیده؟؟عزیزم خوب شاید چون تو این مشکلو داشتی تاثیر داشته...

sheyda شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

میگن روغن کرچک خیلی برا مژه خوبه.مهنازی توروخدا برام آمار بگیر ببین همون روغن کرچک که خریدم برا استفاده مژه هاست.منتظرم اجقم

شیداجان ببر داروخونه بپرس

مرجان شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

اسمش blepharol هست. یه داروی ایرانیه اما کارش خیلی خوبه. دکترم میگفت کارش از داروهای خارجی بهتره و مضراتشم کمتره. قیمتشم خیلی مناسبه فکر کنم 4500 بود.

پس خیلی خوبه

sheyda یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

akhe mahnazi 2,3ruze pish kharidam aslanam hosele nadaram bebaram darokhane beporsam mishe to barama amar begiri?fk nakonam farqi bokone akhe roqane karchak roqane karchake dg ham bara khordane ham zadan b nozhe.hala to bazam baram y amar bgir eshqam mamnun misham azat

عزیزم من خیلی سرم شلوغه
فردا هم دارم میرم مسافرت
اما روغن کرچکه دیگه
فکرنمیکنم هیچ ضرری داشته باشه

sheyda دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

آره بابا روغن کرچک روغنه کرچکه دیگه در 2مورد استفاده میشه بیخی

باران پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ http://barane1368.blogfa.com

سلام من یه مدت این بلفارول رو میزدم حدوده6ماه خیلی عالی بود ولی یه چنتا عیبم داشت یکی اینکه هرمونی بود به ابرو میزدم صورتم خیلی پشمالو شده بود درکل آدمه کم مویی هستم ولی بامصرفه این دارو خیلی صورتم مویی شده بود بعدم که قطعش کردم دوباره شروع کرد به ریختن حالام دوباره همون همون شده حتی من پیوسته وسطه ابرو نداشتم وقتی اینو زدم پیوسته پیداکردم بخدا دروغ نمیگم ولی یبار که برش داشتم دیگه در نیومدباید مدام استفاده کنی استفاده نکنی میریزه
بعدم سیبیلاتون پرمیشه باموهایه کنارگونه حتی اگه بهش مواد نزنی بازم این موها رشد میکنه عیبش همینه

مرسی از اطلاعاتت عزیزم

زهرا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ب.ظ

مهناز جون من مژه هام تقریبا فره،کم نیست خیلی پرم نیست.میخوام تقویتش کنم که ضخیم بشه وخوب اگه پرم بشه که چه بهتر،به نظرت چی خوبه؟روغن فندق،کرچک یا چیزای دیگه؟؟ممنون از توجهت.

زهراجان برای ضخیم شدن مژه ها روغن کرچک مناسبتره
البته روغن فندق هم جواب میده خصوصا برای ابرو
روزی دوبار روغن کرچک رو صبح ها و شبها با استفاده از یه گوش پاک کن آروم به مژه هات بزن طوریکه وارد چشمت نشه
سعی کن یه چندوقت هم ریمل نزنی تا زودتر و بهتر اثرشو ببینی گلم

pegah پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام خسته نباشین
تورو خدا راهنماییم کنین من مژه کاشته بودم اما الان که درشون آوردم مژه های خودم کنده شده و خیلی کم مژه دارم و نازک شدن چیکار کنم زودتر در بیاد خیلی ناراحتم

پگاه جون نگران نباش درسته که کشت مژه عوارض داره ولی قابل جبران هست و اینکه چون یه مدت مژه های بلندی داشتی الان خیلی بیشتر میکنی مژه هات ریخته..مدت زیادی اصلا و اصلا ریمل نزن و از روغن فندق برای رشد مژه هات استفاده کن
عزیزم برای استفاده از خدمات خودآرایی به سایت بانوی زیبا مراجعه کن
www.banoyeziba.ir

فاطمه شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام.ببخشید روغن کرچکی که برا مژه گفتین فرقی نداره خوراکی باشه یا موضعی؟
و اینکه حداکثر چقدر باید بزاریم رو مژه بمونه؟
ممنون

موضعی باشه بهتره.اگر شب میزارید تا صبح بمونه.کلا جذب میشه نیاز به پاک کردن خاصی نیست مگر اینکه روغن داخل چشم بره و اذیت کنه.بهتر هست با گوش پاک بزنید و به مقدار خیلی کم
برای استفاده از خدمات خودآرایی به سایت زیر مراجعه کن گلم
www.banoyeziba.ir

سامان دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:08 ق.ظ

سلام
من بلفاریت شدید دارم به طوری که پلک هام ورم کرده چندین بار دکتر رفتم بی فایده ایا بلفارول بدرد من میخوره روی پلک هام بمالم؟

اطلاعی ندارم متاسفانه حتما به دکنر مراجعه کنید عزیزم

مرمر شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام،من میخوام مژه هام هم پر شه هم ضخیم به نظرتون چی استفاده کنم روغن کرچک یا چیزه دیگه؟؟؟ و اینکه روی مژه هام بمالم یا اینکه مثل ریمل از داخل بزنم؟؟ و اینکه چقدر باید بمونه؟ چون یکی 2بار روغن کرجک زدم قیل از خواب ولی صب وقتی صورتمو شستم یکی 2تا مژه هامم همراهش افتاد!!

نازنین سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:09 ق.ظ

روغن کرچک مژه را می ریزاند بعداز یک ماه مصرف شبانه روغن کرچک تازه به جای پرورش مژه، کچلی مژه گرفتم. حالا باید روغن فندق را امتحان کنم.

Zahra جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 08:07 ب.ظ

Salam mandom abrom kamel rafte alanam donbal ye rah hal migardam k nahayatan 1 hafte ee dorost she chon madrese gir mide alanam behem goftan bekham neshon nade sorme bekesham ke kachali ham niare lotfan bgin belpharol be dardam mikhore ya na??

از خرگوشک استفاده کن
به این سایت مراجعه کنید
www.banoyeziba.ir

امیر دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام من ابروهام خیلی خالی و کم پشته از کدوم روغن برای رشد مژه و ابروم استفاده کنم ک بعد از قطعش ابروم دوباره نریزه ؟؟

از خرگوشک یا روغن فندق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد