آرایش چشم..ساده و زیبا

نظرات 9 + ارسال نظر
منتظر جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ http://shahrekian.persianblog.ir/

سلام
اِ انگار اشتباه اومدم ببخشید

مرجان شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام مهناز جان. نبودی دلم برات تنگ شده بود.
مرسی عزیزم. خیلی آموزش جالبی بود مثل همشه کارت عالیه

سلام گلم
مرسی منم همینطور

مرجان شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ

مهناز جان یه جایی گفتی که به جای خط چشم با سایه چشاتو آرایش میکنی. من هر کاری میکنم نمیشه. میشه بیشتر راجبش توضیح بدی؟ من در زمینه ی آرایش یه کم بی استعدادم. ببخش که این همه اذیت میکنم عزیزم

این چه حرفیه گلم
هم میشه سایه رو به تنهایی استفاده کرد هم میشه از مداد و سایه در کنارهم استفاده کرد
که دومی بهتره
چون مداد وقتی زیر سایه زده میشه باعث دوام بیشتر سایه و ارایشت میشه
اول با توجه به مدل چشمت ,با مداد همرنگ سایت ,خط چشمت رو بکش ..لازم نیست پررنگ بکشی حتی میتونی به صورت نقطه نقطه بکشی
ما این کارو انجام میدیم هم برای دوام و هم برای اینکه بدونیم سایه باید کجاها مانور داده بشه
بعد با قلم مو و سایه پودریت روی خطوط رو پرکن
و بعد فید کن طوری که خطوط ازبین ره و چشمه تو طوری به نظر برسه که فقط کمی سایه زدی ولی در عینه حال خیلی طبیعی چشمتو زیبا کردی
به تصاویری که درمورد ارایش چشم گذاشتم دقت کنی بیشتر یاد میگیری
ارایش هم دقت میخواد و هم تمرین

ستیا شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

مرسی مهنازجون.اموزش بیشتر بذار لطفا.

خواهش میکنم گلم
حتما

sheyda شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ

نازه مرسی

مرجان شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

مــــــــترسی بابت توضیحت عزیزم. واقعا ممنونم دوست خوبم

خواهش میکنم گلم
وظیفس

نیلو یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ http://aftabmehrabooni.persianblog.ir

سلام آجی!!!!
قالب نو مبارررررررررررررررررررررررررررررررک

سلااام عزیزدلم
مرسی نیلوجونم
قشنگ هست؟؟؟

مرجان چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

مهناز جان کجایی؟ نیستی؟ دلمون برات تنگ شده.

عزیزم مسافرت بودم
دل منم برای همتون تنگ شده بود

تئاترو اسطوره ها شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ق.ظ http://zalfafaghih.blogfa.com/

ولقعا جالب بود امیدوارم هر روز پربارتر از قبل باشه وبلاگتون

ممنونم لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد