آیا می‌دانید ویتامین E در شادابی پوست و رفع لک موثر است؟

سلاااااااااااااام ...من اومدم

دوستان عزیزم تاخیر طولانی منو ببخشید..مسافرت بودم وقت نکردم به وبلاگم سر بزنم

..

شاید خیلی هاتون در مورد ویتامین ای و فوایدش بر پوست شنیده باشید..من این پست رو اختصاص دادم به فواید ویتامین ای بر پوست..

امیدوارم پس از خوندن این مقاله کوتاه به داروخونه مراجعه کنید و  کپسول ویتامین ای رو بخرید

فواید ویتامین E بر پوست

 ویتامین E فواید بی‌شماری برای پوست دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:خاصیت آنتی‌اکسیدانی: ویتامین E روند پیری پوست را کند کرده و از غشای سلولی که از اسیدهای چرب اشباع نشده پلی ساخته شده‌اند و نسبت به اکسیداسیون بسیار حساس‌اند، محافظت می‌کند.

خاصیت ضد التهابی: ویتامین E با جلوگیری از آزاد شدن برخی آنزیم‌ها یا میانجی‌های مسوول التهاب از بروز التهاب پیشگیری می‌کند.
محافظت در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه‌ ماورای بنفش استفاده از کرمی که حاوی ویتامین E است قبل از قرار گرفتن زیر نور آفتاب می‌تواند احتمال ایجاد چروک و تومورهای سرطانی را کاهش دهد. 
 خاصیت مرطوب‌کنندگی: ویتامین E با مقاوم کردن قشر نازک هیدرولیپیدی پوست را مقاوم کرده و رطوبت آن را حفظ می‌کند
 
 محرک حرکات زیرپوستی: ویتامین E با تحریک سلول‌های رگ‌های خونی سبب افزایش حرکت زیرپوستی می‌شود و به عبارتی خون را زیر پوست به جریان می‌اندازد.لکه های پوستی به اشکال تیره یا روشن بر پوست مردان و زنان اکثرا بر اثر تابش مستقیم نور خورشید ایجاد می شوند.
لکه های موجود بر پوست کودکان معمولا در حین رشد از بین می روند. در موارد دیگر نظیر ایجاد این لکه ها بر پوست زنان باردار تا ۶ هفته بعد از زایمان رفع می شوند.
اگزماهای پوستی و لکه های ناشی از قارچ بر پوست صورت به عنوان علل دیگر لکه های پوستی می‌باشند که در کودکان شایع تر است.
مهمترین روش درمانی عدم استفاده از لباسهایی با رنگ تیره در فصل تابستان است،همچنین افراد باید سعی کنند مرتبا از کرمهای ضدآفتاب استفاده کنند.
مصرف روزانه یک عدد کپسول ویتامین E و برای شادابی پوست و رفع لکه های پوستی بسیار موثر است. در ضمن رژیمهای پرلبنیات و کم چربی در از بین بردن این لکه ها بی تاثیر نیستند.
نظرات 4 + ارسال نظر
مرجان یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

عالی بود دوستم/ مرسی

فاطمه دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ http://zemestooni-shobe2.persianblog.ir

سلام عزیزم،بالاخره اومدی،هرروزمیومدم سرمیزدم میدیدم اپ نکردی..
مهناز جونم ویتامینو خوب نیست ادم خودش قرصشو بخوره.باید دکتر بده.مخصوصا ویتامینایی مثل ای که محلول در چربیه. باز ویتامینای محلول در اب خوردنشون کم خطر تره..
ویتامین باید از طریق غذا جذب بشه..خوردن قرصش بدون تجویز دکتر خوب نیستش

سلااااااااام عزیزم
مرسی از نظرت

زیباسرای برفین جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.barfin-zibasara.blogfa.com

سلام . وبلاگ زیبایی داری. ممنون از تو .
من هم وبلاگی دارم که در زمینه آرایش و زیبایی زنان فعالیت می کنم . اگه دوست داری با هم تبادل لینک کنیم خبرم کن.

سام دوست عزیزم
حتما
با افتخار لینک شدی

المیرا سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام ببخشید من دو بار به علت خشکی پوستم پماد ویتامین آ+د بر روی پوست صورتم استفاده کردم که یکی دوستام گفته بود پوست من قبلا سفید بوده ولی الان یکم تیره شده دارم از غصه می میرم وقتی پس از دوبار استفاده فهمیدم پوستمو سیاه می کنه از اون دست کشیدم الان یه هفته و دو سه روزه که رنگ پوستم برنگشته به نظر شما دیگه رنگ پوست خودم بر نمی گرده؟؟

عزیزم نگران نباش.و سعی کن بخاطر حرف کسی به خودت آزار ندی و تلقین نکنی.میتونی از ماسک ماست هر روز استفاده کنی و صورتت رو با این ماسک به مدت 10 دقیقه بپوشونی.و همینطور از مداوم از مرطوب کننده استفاده کنی و شستشوی روزانه با صابون داو ....انشالله که مشکلت حل میشه المیرا جان
عزیزم برای استفاده از خدمات خودآرایی به سایت بانوی زیبا مراجعه کن
www.banoyeziba.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد