یلداتون مبارک دوستای گلم

 شب یلدا

نظرات 5 + ارسال نظر
sheyda چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

mr30000000 aji junam yaldaye to ham mobarak

هلیا شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ

salam azizam mishe range mooye emsalo bgi.dar morede modele kutahi 2013 ro ham bgi mamnoon misham.
axaye rihana 2013 ro ham age dari bezar

سلام گلم
به نظرمن دنباله رنگ موی مد شده نباش
دنباله این باش که چه رنگ مویی بهت میاد
اما اگر میخوای تیره باشه موهات ,سبک موی مشکی با لایت های شرابی یا بنفش زیباست و اگر موی روشن دوسداری سبک قهوه ای با لایت های عسلی که هردو مد هم هستن

sheyda یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

aji jun salam,golam man khaste shodam az daste in khate cheshme my,che muei che mazhiki,asan azash razi nisam rahat nisam bahash.medad cheshme meshkiye khub va khate cheshme khub mikham,in linko bebin
http://www.zibarou.com/Artdeco_Long_Lasting_Liquid_Liner.html
bebin in khube bekharam??????ham bara laseye cheshm,ham bara khate cheshme biruni..

بستگی به این داره که با چه خط چشمی راحتی
من یه زمانی خط چشم پاریس میزدم
با اینکه ارزون بود من ازش راضی بودم و عالی بود برای من
این لینکا رو هم دیدم اره عزیزم خوبه
این لینک رو هم ببین
http://www.capricecosmetics.com/fa/

sheyda یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ

bebakhshid mahnazi un faqat bara birune cheshm bude,uno velesh kon in linko bebin
http://www.zibarou.com/Artdeco_Soft_Eye_Liner_WP.html

sheyda یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

shalam eshqam,ok mic aji in linki k dadi bala nemiyad.aji in range mu che rangiye??yani range tarkibiye?ya ba dekolorast?asan che rangiye?mikham muhamo in rangi konam bhm rahnamaei kon,daqiqan hamin rango mikham
in link
http://upload.tehran98.com/img1/vixc185fs1fd0vgcd0bo.jpg

سلاااااااام گلم
ا جدا؟!
خوده بیس موهاش دکلره نیست و رنگه گروه قهوه ای هاست ولی هایلایت های روش احتمالا دکلره هم شده و به نسکافه ای میزنه
البته عزیزم من قبلا هم گفتم من تخصص تورنگ مو ندارم و تخصصم میکاپ و گریم صورت هست ولی امیدوارم درست بهت گفته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد