آموزش آرایش دودی چشم..فوق العاه زیبا و گیرا

آموزش آرایش چشم دودی (تصویری)



۱ – ابتدا پلک را کاملا تمیز کنید تا هیچ گونه چربی نداشته باشد.

۲ – بر روی قسمت بیرونی پلک و استخوان زیر ابرو راسایه خاکستری را پخش کنید.

۳ – از بیرون به داخل چشم و تا قسمت وسط پلک سایه را به آرامی فید کنید.

۴ – برای زیبایی کار سایه را تا دم ابرو ادامه دهید.

۵ – خط چشمی نسبتا پهن بکشید.

۶ – با کمک براش و یا ابر روی خط چشم و به سمت بالا بکشید.

۷ – قسمت بیرونی پلک را تیره تر کنید.

۸ – با مداد چشم گوشه خارجی چشم را شروع به کشیدن کنید.

۹ – خط زیر چشم را از پهن به باریک بکشید با این کار چشم درشت تر و کشیده تر دیده می شود.

۱۰ – با سایه زیر پلک پایین چشم را تا اواسط تیره تر کنید.

۱۱ – به مقدار دلخواه می توانید سایه را تیره تر کنید.

نظرات 5 + ارسال نظر
ستیا پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

مرسی عالی بود.چرا اینقدر دیر میای.اموزش ها عالیه.حرف نداره.

خواهش میکنم ستیاجان
عزیزم وقتم پره و کمتر میتونم بیام نت واسه همین دیر به دیرآپ میکنم و هربار هم که میام با کلی نظر و سوال مواجه میشم و دوسدارم با دقت به تک تک نظراتتون جواب بدم

sheyda یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

aliiiiii bud mic eshqam

خواهش میکنم شیداجان

مهرانه شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

مهناز جون شاید حرفم مسخره باشه،راستش من یه خورده صورتم تپله و من زیاد خوشم نمیاد،راهی هست که بتونم صورتمو لاغر کنم؟؟البته غیر از جراحی

عزیزم چرا مسخره باشه
با سبک آرایشت میتونی لاغر کنی صورتتو
مثلا رژگونه رو باید به فرم تیز بزنی و بهش گردی ندی تا گردی صورتت پوشونده بشه
رژگونت باید تیره باشه و تیرگی تا روی گونت به صورت سایه روشن امتداد پیدا کنه
لبهاتو به فرم غنچه و گرد آرایش نکن
و ابروهاتم به فرم هلال برندار
و ...
و البته یه سری موارد گریمی هم هست برای اینکه صورت استخونی به نظر بیاد

مهرانه دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

نه عزیزم اتفاقا من خوشبختانه صورتم گرد نیست و زاویه داره ولی پره...،ولی من منظورم ارایش نبود،مثلا دارویی چیزی...؟

نه عزیزم دارویی نمیشناسم

مهرانه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

خوب میشه به صورت عمومی بزاریش شاید کسی بدونه؟اینکه غیر از گریم روشی برای لاغر کردن صورت هست؟؟

باشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد