انتخاب گوشواره متناسب با چهره و مدل مو!


تناسب مدل مو و شکل اندام در انتخاب تأثیر گذار است پس با توجه به مدل مو و شکل صورتتان گوشواره تان را انتخاب کنید.
اصول تناسب مدل مو و اندازه گوشواره : با موهای بلند از گوشواره های بلند و کشیده و برای موهای کوتاه از گوشواره های کوتاه استفاده کنید.موهای بلند و گوشواره های بلند یک الگوی جذاب زنانه را به نمایش می گذارد، در حالیکه موهای کوتاه و گوشواره های ظریف نشان دهنده زنان شیک و باهوش است.
اگر گوش های کوچکی دارید از گوشواره های چسبان استفاده کنید.
...

اشکال مختلف چهره و گوشواره های متناسب با آن
بیضی: به این چهره که طول آن 5/1 برابر عرض آن باشد بهترین حالت چهره از نظر مد غربی محسوب می شود و تقریباً همه مدل های گوشواره برازنده شماست . البته مدل های حلقه ای و سه گوش برای اینگونه چهره ها مناسب تر است.

گرد: برای چهره های گرد، از مدل های بلند استفاده کنید مثل مدل های مستطیل یا آویزدار. از مدل های گرد و خوابیده روی لاله گوش بپرهیزید.

گوشواره باید به رنگ لباس یا تلفیقی از رنگ های لباس باشد، حتی هم رنگ بودن آن هم هارمونی خوبی ایجاد می کند. توجه نمایید لباس های تیره با گوشواره هایی با سنگ های رنگ روشن استفاده می شود که بهترین و شیکترین انتخاب ترکیبی از رنگ های نقره ای و سفید است به عنوان مثال گوشواره های مروارید دار با رنگ روشن، تیره بودن لباس را می پوشاند.
خانم هایی که پوست روشن دارند از گوشواره های با سنگ های قرمز یا به رنگ تیره استفاده کنند.

مربع: برای چهره هایی به صورت مربع، گوشواره های حلقه ای، بیضی و کوچک بهترین انتخاب هستند. از مدل های چسبان بپرهیزید زیرا آنها صورت را پهن تر نشان می دهند.

اما کسانی که چهره های به اصطلاح مثلث شکل دارند بدانند که گوشواره های بلند بر عکس گوشواره های کوتاه بسیار جلب توجه می کنند.

به یاد داشته باشید با لباس های رسمی حتماً از گوشواره های کوچک استفاده کنید.

اگر مدل موهای جمع را انتخاب کرده اید گوشواره های آویزدار بسیار شیک به نظر می رسد.

به یاد داشته باشید هنگام استفاده از گوشواره های با آویز بلند بهتر است از گردنبند صرف نظر شود تا جلوه گوشواره تان بیشتر شود.
استفاده از دستبند و گوشواره به تنهایی توصیه می شود البته به جز برای عروس خانم ها.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد