آموزش آرایش این عکس ...درخواستی

آرایش مه لقا در این عکس خیلی خوب و شیک هست

ازونجایی که گفتی چهرت شبیه بهش هست و اینکه از چهرت گفتی که چشم و ابروی تیره داری و صورتت گونه دار دار هست ,من بهتر میتونم چهرتو تجسم کنم


نکاتی که در آرایش این عکس هست:

1-اولا این سبک آرایش مه لقا به چهره تو صد در صد میاد

2-ابروهاتو باید یک یا دو درجه از حالتی که الان داری روشن تر کنی .ابروی روشن رنگ چهره رو باز میکنه و به چهره فرم زیباتری میده

3-رنگ آرایشش تناژ صورتی هست

4-رنگ هایی مثل صورتی -گلبهی علاوه بر اینکه به چهره فرمی دخترونه میده باعث میشه لطافت چهره بیشتر بشه و هم اینکه آرایشت سبک شیکی داره حتی اگه زیادم آرایش کنی چندان به چشم نمیاد

5-سایه چشمش صورتی براق هست و البته خط چشم زیری با کاربردی مث عکسهایی که من همیشه در آموزش تصویری آرایش چشم میذارم کشیده شده

به این صورت که خط چشم زیر چشم کشیده میشه که با توجه به فرم چشمت که گفتی میتونه حالت صاف و باز داشته باشه و حتی میتونه مث این عکس حالت بسته داشته باشه

بعد اینکه خط چشم زیر رو کشیدی میتونی با استفاده از قلم موی خیلی باریک و پودر سایه دودی روی خط چشم سایه بزنی و فید کنی

مث خط چشم این عکس..آخری از سمت راست




برای بهتر شدن خط چشم پایینی و استفاده از این ترفند بهتره که با مداد خط چشم زیر رو بکشی و بعد سایه بزنی و فیدش کنی
6-داخل چشمت حتما مداد سفید بکش
7-برای رژگونه هم کسانی که چهرشون گونه دار هست کارشون راحت تره
و فقط کافیه رژگونه ملایم صورتی براق روی گونه هات کشیده بشه
8-برای طبیعی تر نشون دادن فرم لبهات قبل از اون روزی که میخوای خودتو درست کنی ,شب قبلش محتوی یه کپسول ویتامین ای رو به لبهات بمال , روغن ویتامین ای باعث میشه که لبهات نرم و خوش فرم بشه و برای آرایش لبهات خط لب و رژلب رو طوری انتخاب کن که رنگشون نزدیک هم باشه که البته من در پست های آرایش لب در این رابطه توضیح دادم
9-درنهایت هم از برق لب استفاده کن تا آرایشت جلوش بیشتر بشه
یه نگاهی هم به مطالب قبلیه من که در وبلاگ گذاشتم بنداز,حتما کمکت میکنه
نظرات 14 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ق.ظ http://www.just-hoomanjafari.blogsky.com

عزیزم ممنون از زحماتت این لطفت همیشه یادم میمونه همین عکسم بود مرسی فقط اینکه کپسول ویتامین ای رو چجور بمالم؟ و اینکه بعد از اینکه زیر چشمشو خط چشم کشیده سایه طلایی نیست؟.ممنون عزیزم لطف کردی

خواهش میکنم گلم
کپسول ویتامین ای رو با نوکه چاقو سوراخ کن و روغنشو بمال به لبت قبل خواب
سایه صورتی ای که بالا کشیده زیر چشمشم هست

پریا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

مهناز جان درمورد روشهای رطوبت رسانی به مو و جلوگیری از خشک شدن وموخوره افتادن مو مطلب کاربردی بذار

چشم عزیزم

م.ه.ت.ا.ب جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ق.ظ http://arameshetalkh.blogfa.com

salaaaaaaaaam
azizam
delam tangide bood vasat
migam golam man mooham alan ghahveiee soookhte ast ani range tabiye moohame
albate tu otagh meshki dide mishe
range abrooham chi bashe????
chand daraje roshan?
akhe abroohamam range moohame
amma chon jadidan pahno kootah bar midaram ehsas mikonam ye joorie...

rahnamieeeeeeeeeeeeeeee plz

سلام گلم
منم همینطور
الان مث گذشته حتما نباید رنگ ابرو و مو ست باشه و ابروی روشن تر از مو باشه مد هست ولی باز به سلیقه بستگی داره
به نظرمن ابروهاتو یک یا دو درجه روشن تر از موهات کن
اگر هم نمیخوای رنگ کنی میتونی از سایه ابرو استفاده کنی

sepide جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

rasti clipe jadide emad taleb zade didi hame donyami?
dokhtare saba tajike cheghadr daghashesh fargh dare ba ax

آره دیدم کلیپو
ولی این صبا تاجیک نیست که؟!

م.ه.ت.ا.ب جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

salam joojoo
marke ye zede aftab ke faghede charbi bashe
va vase pooste man ke hasase soragh dari???
gheymatesham age midoooni begoo

rasti tavalodam mobarak

سلام
من ضدآفتاب دکتر ژیلا میزنم و خیلی خوبه
ضدآفتاب های آردن هم خوبن ولی فکنم فاقد چربی نباشن و دکتر ژیلا بهتر باشه
ا تولدت مبارک

sepideh شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ب.ظ

na khodeshe man motmaenam chon axash photoshope intori be nazar mirese ghiafeye too clip jofte ghiafeye khahareshe forme labesho deghat koni khodeshe modele jomjomasham khodeshe

ا که اینطور

.... یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی؟
ببخش باز مزاحم شدم یه سئوال داشتم در مورد اتو کردن مو
من موهام صافه میخوام با اتو موجدارش(فر نمیخواما) کنم چه جوری این کارو کنمممنونم گلم

سلام دوست خوبم
دقیقا همونطوری که میخوای موج دار بشه , اتو رو به موهات فرم بده
یعنی با دستی که اتو رو داری,مث حالتی که بابلیس رو به موهات میکشی,اتو رو هم همونطور با موهات حالت دار بکش
البته به فرم بابلیس نمیشه ولی تقریبا حالت دار میشه
اگر موهات خیلی صاف نیست و کمی هم حالت داره میتونی بعد حمام کریستال مو بزنی و با دستت بهشون موج بدی

parisa دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

salam ajiye khobam emsal chi vase mo mod shode chon mikham jolo mohamo kotah konam>

سلام عزیزم
جلوی کوتاه واسه مو مد نیست و موی یکدست مد هست

م.ه.ت.ا.ب سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ http://arameshetalkh.blogfa.com

salam golam
ضدآفتاب دکتر ژیلا ham estefade kardam
charbi dare
bade nim saat kole sooratamam bargh miofte
marke dg soragh nadari??

واسه پوست من خیلی خوبه
نه عزیزم

ستیا سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ

عزیزم من میخوام جلبک استفاده کنم.میشه یه اموزش یا اطلاعاتی در موردش بذاری.

نسرین دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام عزیزم من صورتی تقریباگردی دارم میخوام کشیده ب نظربرسه چیکار کنم هم اینکه وقتی رزگونه میزنم بعدیه مدتی محویا ازاون یدستی درمیاد

سلام گلم
عزیزم از رژ گونه های روشن استفاده نکن و بیشتر سعی کن از رژگونه های تیره استفاده کنی و استخوان گونتو تیره کنی و این تیرگی رو تا وسط گونه ادامه بدی
همچنین رژگونتو به فرم تیز بزن تا صورتت لاغرتر به نظر بیاد
ابروهاتو تیغ نزن و دمشو نکش
برای اینکه رزگونت فرم بهتری داشته باشه و یه دست باشه از رژگونه های جنس خوب و به سبک آبرنگی استفاده کن

باران پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ http://barane1368.blogfa.com

مهناز جون کپسول ویتامین ای براچی خوبه به لب میزنید ؟؟؟؟؟؟؟؟

اره عزیزم
علاوه بر اینکه خوردن این کپسول برای پوست خیلی خوبه اگر محتواشو به لب بزنی ویتامینه لب هم هست و مقدار کمی هم لب رو برجسته میکنه

pari پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

من این رنگ پوستو خیلی دوستدارم موع خرید کرم چی بگیرم/

درجه رنگ دوم هر کرمی که میخوای بگیری رو انتخاب کن
این رنگ پوست روشن طبیعی و نرمال هست

pari یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

چرا میگی تناژ صورتی داره؟ من تو این تن رنگو دوستدارم ی درجه تیره تر شاید فقط ی سوال عزیزم من پوست خشکی دارم و هرروزم مرطوب کننده میزنم قبلا کرم پودر میزدم اما جدیدا پن کیک رو وقتی میزنم رو پیشونی و بینیم پوست پوست میشه چکار کنم گلم؟که پوست پوست نشه؟

احتمال زیاد هم جنس پنکت خوب نیست هم اینکه همچنان پوست شما خشکه
صورتت رو روزانه با صابون داو که مرطوب کننده قوی هست بشور
نیم ساعت قبل از اینکه آرایش کنی صورتت رو با داو بشور بعد کرم مرطوب کننده بزن
یک روز در میون از ماسک خیار برای شادابی و لطافت پوستت استفاده کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد