حقه ی آرایشگری برای درخشیدن چشم

براق کننده ی لب ،لب ها را برجسته تر و زیباتر نشان می دهد.طبق نظر آرایشگر حرفه ای محصولات لانکام نیویورک سندی لینتر شما می توانید با زدن براق کننده ی لب به پلک هایتان،چشم های جذاب تری داشته باشید.

 براق کننده ی لب ،لب ها را برجسته تر و زیباتر نشان می دهد.طبق نظر آرایشگر حرفه ای محصولات لانکام نیویورک سندی لینتر شما می توانید با زدن براق کننده ی لب به پلک هایتان،چشم های جذاب تری داشته باشید.


لینتر می گوید:استفاده از براق کننده ی لب بروی پلک ها حقه ی آرایشگری است که سال هاست توسط دخترانی که می خواهند جذاب تر به نظر برسند به کار می رود.


براق کننده ها نور را بازتاب می دهند درنتیجه شما را اسرارآمیز و فریبنده جلوه می دهند.این راه همچنین حقه ای برای هماهنگ کردن سایه یا رقیق کردن و کمرنگ کردن آن زمانی که از مقدار زیادی سایه یا رنگ تیره ای استفاده کردید نیز می باشد.


لینتر می گوید:این حقه برای خانم ها با هر رنگ پوستی مناسب است و حتی می توان در محل کار هم از این حقه استفاده نمود فقط برای استفاده از این حقه باید بدانید که پوست های خشک برای این کار بهتر هستند.بنابراین از خودتان بپرسید که آیا آرایش چشم شما در طول روز نیاز به تمدید دارد یا خیر؟اگر جوابتان بله است،براق کننده ی پلک برای شما مناسب نیست و آرایش چشمتان را سریع تر پاک می کند،ولی اگر جواب شما خیر است،این حقه مخصوص شما است.


پس این حقه را امتحان کنید،به این ترتیب که ابتدا پرایمر سایه یا کانسیلر بر روی پلک هایتان بزنید.تا یک سطح صاف بر روی پلکتان ایجاد شود که مداد یا سایه براحتی بر روی پلک حرکت کنند و هم چنین قرمزی پوست از بین برود و هر چربی از پوست جذب شود تا آرایش چشم شما خراب نشود.

سپس،روی پلکتان با یک مداد تیره یا ژل خطی بکشید زیرا رنگ های تیره کنتراستی را بین سفیدی چشم و سایه به وجود می آورند.سپس،سایه ی مورد نظرتان را انتخاب کنید و با برس مخصوص انتهای گوشه ی چشم بکشید.حالا وقت آن است که از حقه ی زیبایی استفاده کنید!!پس از یک براق کننده ی لب بی رنگ (البته اگر رنگ دار هم دوست دارید می توانید از آن هایی که زمینه ی عسلی یا ارغوانی دارند) استفاده کنید.این حقه چنین اجرا می شود که مقداری از براق کننده را بر روی مرکز پلک قرار داده و سپس با انگشت کمی آن را پخش می کنیم و نیاز به استفاده از برس نیست.برای درخشش بیشتر می توانید کمی از براق کننده را به روی استخوان ابرو و دقیقا زیر انحنای ابرو بزنید.
نظرات 3 + ارسال نظر
sheyda دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

slm aziiizammmmmmmmmmm khoshhalm k umadi mahnazi junam

سلام گلم
ممنونم شیداجون

sheyda دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ

woooooooooooooooooooow ali bud aji mrc

ندا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.just-hoomanjafari.blogsky.com

سلام مهناز جون مرسی از مطالب قشنگت عزیزم هر برق لبی باشد عیب ندارد یعنی هر مارکی بود؟و اینکه چشم خیلی شفاف به نظر میاد برای همین است؟بازم مرسی از تلاشت

سلام گلم
آره ایرادی نداره ولی بهتره مارک خوب استفاده بشه چون چشم حساس تر از لب هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد