رنگ رژلب این عکس

سوال مهرانه عزیز

دوستان رژلبی معرفی کنید که این رنگ باشه؟



نظرات 6 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ

سلاممهناز جون خیلی مطالب خوبی میذاری.
لطفا مدل آرایش چشم برای کسانی که پشت چشم کوتا و چشم و ابرو مشکی دارن بذار.

چشم عزیزم

م.ه.ت.ا.ب دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ب.ظ http://arameshetalkh.blogfa.com

رژ لب کلاسیک
classic
دقیقا همین رنگی داره
هم جامد
هم مایع
براقیتشم فوق العاده است

م.ه.ت.ا.ب سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ http://arameshetalkh.blogfa.com

azizam salam
bekham rooye mooye meshki chandta daste az moohamo mese mesh range abi bezanam
bayad chika konam
age mishe zood tar j bede behem
albate ba joziyat

سلام مهتاب جان
عزیزم من قبلا هم گفتم که تخصصم در رنگ نیست و بهتره در این زمینه با متخصص رنگ مشورت کنی ولی میدونم که رنگهای فانتزی مث آبی موندگاری زیادی ندارن و باید در ترکیب رنگیشون از واریاسیون مخصوص اون رنگ خاص استفاده بشه

م.ه.ت.ا.ب چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://arameshetalkh.blogfa.com

مهرانه جان اومدی وبم اما آدرس نذاشتی
بله من داشتم همین رنگو اما شمارش یادم نیست
بری لوازم آرایشیا کاتالوگ یا تسترشو بهت میدن که تست کنی
بدون تست رژ لب نگیر
همین رنگو مطمن باش داره کلاسیک
هم مایع و هم جامد
من الان رنگ گوشتی یا گلبهیشو دارم استفاده میکنم که به هر نوع پوستی میاد
فعلا.

راحله یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام دوستان خوبم .لطف میکنید شماره رنگ رژ کلاسیک رو هم بدین؟ممنون

نانا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ

hi.roj my 405 taghriban in rangie ama zud pak mishe.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد