نکاتی در مورد ریمل

ریمل مناسب

هر چند وقت یک بار برس ریمل خود را با آب و صابون خوب بشویید و آب بکشید.
در صورتی که ریمل شما خشک شد، در آن را محکم ببندید و داخل آب داغ بیندازید.
می‌توانید از یک قطره روغن بادام شیرین داخل تیوپ آن نیزاستفاده کنید اما توصیه می‌شود وقتی چهار ، پنج ماه از استفاده ریمل گذشت یا خشک شد، آن را دور بیندازید.
ابتدا دست تان را بشویید و سپس به طور دقیق پس از آنکه ریمل زدید، انگشت تان را روی ریشه مژه‌ها از پایین قرار داده و به سمت بالا فشار دهید تا زمانی که ریمل خشک شود.
در صورتی که شما دچار التهاب و حساسیت‌های پوستی هستید، توصیه می‌شود به طور مداوم از ریمل استفاده نکنید چون ریمل برای شما اسباب تسریع ریزش مژه را فراهم می‌کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
غزل چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ق.ظ http://rahelehhh.blogfa.com

سلام مهناز جون خوبی عزیزم؟
واقعا وب خوبی داشتی و بهره کای بردم دمت گرم..
چندتا سوال داشتم فقط میشه جوابمو تو خود وبلاگم بدی؟
1
من مژه هام تقریبا بلند بودن همیشه از ریمل لیدی استفاده میکردم راضی هم بودم ولی 1مدت تقلبی شدم الان مژه هام خیلی کم شدن میشه 1ریمل خوب بهم معرفی کنی ک مژه هامو هم بیشتر حجم بده هم مارکش خوب باشه؟قیمتشم مهم نیس..
2
رنگ چشمام قهوه ایه پوستمم 1چیزی بین سفید و برنزه اس میخوام 1لنز بخرم بنظرت چ رنگی با این مشخصات میتونه بهم بیاد؟
وبا مشخصات رنگ پوستم و چشام چ رنگ سایه هایی پیشنهاد میکنی؟
3
ماژیک ابرو چ مارکی خوبه بخرم؟
درکل چ روشی برا کشیدن ابرو انتخاب کنم؟مداد.ماژیک سورمه و..
4
تو چشمام سورمه بهتره بکشم یا مداد یا همون خط چشم مایع؟

سلام غزل عزیز
1-ریمل "مای بلین" زرد رنگ رو بهت پیشنهاد میکنم
فوق العاده حجم میده و براحتی پاک میشه
2-رنگ لنز طوسی عسلی و اگر بنز کنی عسلی رو پیشنهاد میکنم
سایه های بژ و شکلاتی و دودی مناسب هستن
3-مارک "اتود" البته بهتره از سایه ابرو کلا" استفاده کنی و مداد رو به صورت متمایل و آروم لابلای ابروهات بکشی تا ابروهات ریزش پیدا نکنن
4-اگر چشمات درشته, سورمه مسلما از مداد بهتره
در غیراینصورت خط چشم یا استفاده از سایه دودی برای حالت دادن چشم بهتر هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد